Page 110 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 7th 2012

Okolo 4/00 prichadzame do BKK,najskor vykladame par ludi na prvej sanici blizko letiska,tu vystupuje vacsina ludi. Dalej ideme na dalsiu mini stanicu,docerpavame tu pohonne hmoty,v buse sme uz len asi 5,tu nik nevystupuje. Konecne o 4/45 sme na juznej stanici. Uz som pochopil co mi furt predajca listku splietal o cisle 8,tolko trvala cesta a nie 12 hodin ako som si myslel. Aj tak si furt myslim,ze mi predali volaky drahy listok,na listku je kopa poloziek ale nerozumim tomu. E ste sa musim vratit ku grcajucemu dieta,po prestavke co sme mali,zas jej mama dala jest nieco dobre mastne,takze po 5 minutach detsko zas grcalo a grcalo a grcalo,fakt nechapem demenciu rodica. Na stanici som sa este na hodinku usadil v cakacej hale resp.v hale kde sa predavaju listky. Bolo tu dost rusno,furt prichadzali novi a novi ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 6th 2012

V noci som sa furt budil.Vstal som bez budika o 4/55,umyl sa,vyniesol veci na chodbu aby som nerobil ramus,zobral postelnu bielizen z postele,ktora sa musi vzdy odovzda pri check oute,taktiez si ju clovek musim sam navliect pri check ine,a pobral sa na recepciu. Bohuzial prachy mi nevratili,bol tam len nejaky chalan,staff je tu az od 7/00,este som si chcel rezervovat izbu na 1.1.2013 ale vraj mam zaplatit dopredu.Prt,ak mi nevratia prachy ked pridem nabuduce tak sa tu neubytujem. S tymi peniazmi i tak moc nepocitam ale pre istotu som si odlozil blocek a nechal si tam napisat kedy som robil check out. Nastastie to bol len jeden den. Vydal som sa teda na LRT, ta funguje az od 6/00,bol som tam 5/30. Cakat sa mi nechcelo, tak som pochodoval pesi na KL Sentral, zmakol som to ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur December 5th 2012

Volako sa mi nechcelo vstavat ale ludia furt hrmotali a prechadzali okolo postele. Okolo 8/00 som teda vypadol omrknut petronesky,bolo pod mrakom takze na KL tower som nesiel,nist by nebolo poradne vidiet. Pri petroneskach este neboli navali,tak v klude pofotene a usadenie sa v miestnom parku. Okolo same mrakodrapi,park je cisty pekne upraveny,je tu aj pekna fontana, bazen pre deti, ktore sa v nom macali. Sadol som teda na lavicku a zas planoval laos,dam juh,ten ma markoff na svojom blogu pekne naplanovany,tak to len skopirujem,este som rozmyslal nad severom a dakym trekom ,ale momentalne sa na to necitim,chcem len oddychovat. Asi na mna nieco lezie alebo zo zleho spanku,fakt nevim z coho som zrazu taky unaveny a este ma bolia aj oci. Zrejme to vidim po prichode thajska,ze do soboty ostanem v BKK,pak presun do NP ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur December 4th 2012

Dnes som sa vybral pozriet blizke chramy v jaskyni. Na ranajky zas nasi lemak,tie susene ryby mi fakt chutia. Pak smer zel.stanica,kde som kupil listok do bate caves. Do turniketu som ho nepchal,stal tam chlapik co listky opticky kontroloval. Vlak dosol za minutu.Paradny moderny vlak,vnutri vypisovalo stanice a este ich aj vyhlasovalo.Vlak bol plny ale vacsina ludi vystupila na nasledujucej zastavke, banka negra. Vlak mal aj chybicku,niektore okna boli popraskane,boli tu aj zvlast vagony pre zeny. O 8/30 som bol uz v Bate Caves. Po vystupeni ma ovalilo mensie teplo. Listok sa opat nepchal do turniketu ale odovzdal pracovnikovy,ktory to tu kontroloval. Jaskyne su od stanice coby kamenom dohodil. Hned pri stanici je velka socha.Pri soche bola kopa opic.Pri vstupe do dalsieho chramu sa bolo treba vyzut,vyslapat omrknut zoslapat obut sa a pokracovat dalej. Turistov o ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur December 3rd 2012

Rano opat nasi lemak. Este som potreboval nalepit fotku na ziadost,na recepcii nemali lep,nastastie v obchode cez cestu mali. Plny elanu som sa vybral do centra pre viza. Dosol som tam 8/15,otvarali az o 9/00. Stali tam uz 2 indovia,casom prichadzali dalsi a dalsi. Presne o 9/00 otvorili dvere a ludia sa nahrnuli k stolceku. Tam kontrolovali cisla pasov ci sedia s formularom. Vsetci sa predbiehali ale slo to nastastie rychlo. Prvy zadrhel,treba mat fotku 2x2 incha.No nist zaplatil som a spravili mi fotku,tu nalepil,lep a pero bolo k dispozicii. Da sa tu aj tlacit,kopirovat,skenovat,len je to o dost drahsie ako v meste. Pak som siel k okineku c.7,kam ma poslali. Uradnik kukol na peciatku v pase,zaujimal ho datum vstupu.okrutil hlavou,vraj viza nedostanme,mam ist do thajska,tam dostanem. Nechapal som,vraj viza davaju len obcanom malajzie,resp cudzincom co ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur December 2nd 2012

Zas budicek kvoli curaniu,tentoraz 7/30 Uplne som dnes zabudol na ranajky, napadlo ma to az o 10/00. Opat som sa pokusal dostat do narodnej mesity,zas nepustali,pak policajne muzeum.Otvarali az o 10/00,mal som hodinu a pol casu,tak som zbehol do narodneho muzea. Vstup 5r,za 3 velke miestnosti, 4 bola v oprave. V prvej miestnoti bola vystava praveku, boli tu aj kostri, ktore boli umiestnene v zvlast skriniach kde bola stala teplota 18C alebo 18f,nevim bola tam len 18-ka a mozno to ani nebola teplota. Dalsia miestnost je starovek, paradne veci tam boli, zbrane, brnenia, dobove kostimy. Posledna je stredovak,je to o tom ako sem dosli portuglaci, briti. Za tu cenu ok. Vonku pred muzeom je par aut a kociarov + lokomotiva. Pred muzeum je domcek kde su ukazky zo zivota malajzijcanov, sucasnot,minulost. Je to free bolo tu ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur December 1st 2012

V noci robil problemy francuz,furt cumel do notboku a este mal aj zazate svetlo. Vypol to az okolo 23/00. Potom furt volado behal hore dole.Rano ma zas zobudilo curanie a opat v rovnakom case. Spakoval som sa ,dal si na ulici nasi lemak a siel na blizky stadion.Ani jeden co su pobliz nebol futbalovy. Negara bola len hala,dovnutra ma nepustili.Merdana mala travnik ale security hovoril,ze to neni futbalovy stadion. Inak zajtra tu ma koncert Jennifer Lopez. Podium uz bolo postavene. Zajtra vecer to pojdem teda omrknut.Jaj keby tu bola lepsia skupina uzaj idem ale JO ma nelaka. Od stadiona som sa vybral uz konecne na futbalovy fc kuala lumpur.Recepcna hovorila, ze pesi sa tam neda dostat ale moje gps hovorilo nieco ine, len 5km to malo byt. No ako som tak isiel dosol som az k ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur November 30th 2012

Zas ma zobudilo curanie okolo 7/00 a este aj zima z klimy.Dnes pred spanim si dam na seba aj tricko.Biele tielko v ktorom spavam uz neni biele ale zlte,takze je na odpis. Vsetci v izbe este spali tak som potichu vypadol a siel k narodnej mesite.Ale najskor som sa zastavil u cinanov na jedo.Polievka,nudle,kura.Pak smer zel.stanica. Je tu problem chodit pesi, vsetko je tu rozkopane,resp buduju nove budovy,zastavky atd. No nakoniec som sa s mensim zamotanim dostal na stanicu,tu je mini muzeum,ale len zmensenin nic moc zaujimave .Dalej som siel k mesite. Dnu sa mi ani moc nechcelo a bol tam este aj napis only for moslims. Tak som ju len zvonku obisiel a siel do motylej zahrady.Nebola gratis,vstup 20r,tak nic teda,motyle som videl v penangu. Pobral som sa k narodnemu pamatniku.Zabludit sa neda,je to tu ... read more

Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata November 29th 2012

Budik mi zazvonil o 6/00 ale pocul som,ze vonku zas prsi,tak som vstal az o 7/00. Frisko nasi lemak a sup ho 4km dole kopcom na cajove plantaze. Dorazil som tam za 45min,bo som robil par fotiek po ceste. Plantaze boli nadherne. Dalo sa ist aj medzi cajove kriky ale siel som len jedno poschodie,bo bolo blato a moc smyklavo. Ako som bol dole dorazil bus s turistami ,nastastioe spravili len par zaberov a zmizli. V shope som si dal miestny caj. Chutil ako cokolada. Bol super. Ak budem posielat dalsi balik tak ho kupim. Nazad som vyrazil 8/45,skusal som stopa ale len mi zamavali,zatrubili ale nezastali. Tak som to cele vyslapal.Do ubytka som dosol 9/40,rychlo zachod,pobalit sa a sup ho na bus. Na recepcii nikto nebol,tak som tam len polozil kluc a upaloval. Prekvapko bus ... read more

Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata November 28th 2012

Zobudenie klasicky o 8/15,ak by sa mi nechcelo ist na zachod spim dalej. Ponozky mokre,nohavice vlhke. Vybral som sa na vrchol Gunung Jasan,trek c.10.Cestou som si dal oblubene nasi lemak a doplnil vodu z vodomatu. Ako som si vykracoval po hlavnej a kukal na gps, zrazu na mna niekto krici.Starsi amik co ide trasu ako ja.Chodi sem kazdorocne,toto je uz jeho 5 navsteva.Skysne tu na 2 tyzdne a trekuje tu.Ma to tu dobre zmapovane. Zistujem,ze trasa c.14 uz neexistuje,to je ta co som chcel ist minule a nenasiel ju. Hlavne ale ze tam je smerova tabula.Trasu c.6 neodporuca,je to tam fakt na zabitie a tiez je zrusena.Ale da sa ist po nej ale fakt o neodporuca. Je pomaly,tak sa odpajam,dochadzam na krizovatku,cakam ho,bo nevim kade.Treba ist vlavo,tam uz je potom turisticka znacka. Inak trek zacina v ... read more

Tot: 0.13s; Tpl: 0.006s; cc: 6; qc: 63; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb