Page 106 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Philippines » Manila January 16th 2013

BUdicek v pohode,rychlo som este dal nabijat mobil kym sa pobalim a umyjem. Nabil sa mi aspon na 60% a potom smer bus stanica. Cestou som si dal ranajky,kupil par kolacikov. Ranajky mi nestacili tak som si dal este jeden burger. Bus Genesis do Manili,stanica Avenida odchadzal o 9/00,cakal som na nho len 10.min. Bol uplne prazdny iba 10 ludi. Cestou som pospaval. Denis mi odporucal do manili victory lines,v nom je vraj free wifi,lenze na stanici mi povedali,ze ziadny nejde,mozno chodi z original stanici victory lines a nie z tejto.Inak je tu kopa bus spolocnosti. Tato bus stanica sa nachadza pod novym obchodnym centrom Surplus (na severzapad) resp nad univerzitou cordileras (na severovychod),chodia odtialto busy aj do viganu. Zacaitok cesty bol fajn,este hory ale nesor uz len rovinka,policka a mesta. Cesta ubehla rychlo, o 15/00 ... read more

Asia » Philippines » Baguio January 15th 2013

Pospal som si az do 8/30. Rano som sa konecne oholil,pouzil jednorazovu kefku,co mam hadam este z ciny,bohuzial pasta bola vysusena. Konecne som minul aj mydlo co som mal z domu,teraz mozem zacat pouzivat jednorazovky nakradnute z ubytiek. Recepcneho som sa pytal co mi odporuca navstivit. Odporucil mi daku dedinu ale je to zas na dlhsi motopresun a to sa mi nechce. Rozmyslal som ci nepojdem kuknut na jahodove polia v la Trinidade,chodi tam kazdu chvilu jeepney ale nakoniec som sa vybral na pesiu turu k Lourdes Grotto steps. Na ranajky som si dal kura s ryzu. Posedel som si v parku,kukol radnicu a siel pomalicky k svojmu cielu. Tulal som roznymi ulickami. Videl som tu ako domaci ziju. V jednej ulicke lakovali auta,v dalsej zas same jedlo,obchody. Fajn prechadzka. Putnicke miesto su vlastne len schody ... read more

Asia » Philippines » Baguio January 14th 2013

Na bus 7/00 som nakoniec nesiel,sa mi nechcelo ist z postele do tej zimy,tak som siel na 8/00. Kluce som nechal v zibe na stoliky,bo nikde nikoho. V pekarni kupene dalsi druh kolacov a smer bus stanica. Vsetko na stanici koordinovala jedna zenska,bol som druhy v poradi na nastup do busu. Skoro 3/4 ludi vystupila z busu,chvalabohu bo uz som si predstavoval dlhu cestu na stojaka. Sadol som si uplne dozadu,bohuzial si vedla mna sadal zenska s dietatom. Celu cestu som bol v strehu aby ma neogrcalo. Chvalabohu to vsetko pustalo len do sacku a len 2x. V buse boli este davaja biely Cesta paradna,hlavne super kopce a kopa terasovych policok. Zo zaciatku bola v nizinach hmla ale neskor sa rozptylila,proste clovek to musi vidiet,uplna bomba.Ked sme sa stverali nan najvyssi bod trasy,tak oblaky boli uz ... read more

Asia » Philippines » Sagada January 13th 2013

Po skorom zaspati a neutichajucom karaoke som sa zobudil uz o 3/45. Zaspal som ale len na hodinku,budicek kvoli zime,opat nasadenie ponoziek a mikiny,spanok do 7/30. Ako som sa chystal na turu do echo valley dosla recepcna a dala mi dalsi kluc od vchodu. Su tu dva vchody jeden cez recepciu,ta je zavreta,a dalsi cca 15m od restiky,ten zamykaju o 23/00,no vtedy ja uz davno spim. V pekarni som zas testoval dalsie vyrobky. Fajnovy kolaci ale ten som si nechal az na turu i ked ma furt lakal. V mojej restike oproti pekarne,dnu su len 4 stoly,nemali tuniakovy sandvic. Skoncil som teda u cheesburgeru. Tetula mi este doniesla vodu ale tu som preventivne nepil. Inak ovozel trh co bol vcera v centre mesta dnes uz neni,byva zrejme len v sobotu. Konecne svieti slnko. Moja cesta k ... read more

Asia » Philippines » Sagada January 12th 2013

Rano v pohode vstanie uz o 7/30. Vonku dazd. Podla predpovede mal skoncit okolo obeda. Siel som sa teda oholit. Zrkadlo nikde a tocka nesla otocit,chvalabohu zachod uz splachoval,vcera nie. Dole v resitke/lobby som poposielal maily,doslo mi aj prve narodeninove zelanie z ciny,ostatne ocakavam neskor,bo casovy posun. CS v legazpi zrejme nebude, chalan furt splieta,ze mi najde hotel a potom pojde so mnou na sopku a to som mu jasne uz 2x napisal,ze zhanam hlavne ubytko zdarma a nie ziadneho plateneho guideho. Dalsia baba sa chce len stretnut. Z puerta princesa mi zas dalsi poslal ponuku na 30.minutovu masaz zdarma a potom mi spravy daku prednasku o vyzive ci co. Som zvedavy na toho u ktoreho budem spat,ma strasne moc pozitivnych referencii a vyzera to,ze hostuje vo velkom. Zbezne som kukol CS aj v Indii,je tam ... read more

Asia » Philippines » Sagada January 11th 2013

Podla planu som vyrazil 7/00, zbytocne skoro ale to som zistil az neskor. Ucet v ubytku mi zle spocitali,doplnili mi jedlo co som ani nemal vobec objednane a pivo bolo nenormalne drahe oproti pivu co som si dal dole v dedine. Po oprave uctu som vycaloval 470p. Skoda,ze som neposluchol filipinov co mi radili aby som sa siel ubytovat k Ramosovy,tam bolo pivo za 50p a aj jedlo tam bolo lacnejsie a hostitelia mi pripadali prijemnejsi ako tu. Cakalo ma opat slapanie dosuper kopca,slapal som nakonec hodinu. Pocas slapania som robil fotozastavky a dal si vydatne ranajky,snickers. Cestou som obehol dost staru aziatku,som bol normlane v soku ako to mohla vyslapat. V sadle som cakal 2 hodiny na jeepney,mal ist o 9/00 ale cakal kym sa naplni,takze vyrazil az o 10/00. Z vrcholu bol super vyhlad ... read more

Asia » Philippines » Banaue January 10th 2013

Cestou sme mali jednu pispauzu ale bol som taky zmrznuty,ze som sa ledvaj hybal. Do bananue sme dorazili 6/15. Cesta bola v pohode aspon to co si pamatam,jeden pruh niekde furt opravovali,tak cakanie kym nas pustia dalej,neskor nastupilo stupanie a serpentiny. V tomto buse som sa za svoj cely trip najlepsie vyspal,mozno kvoli tej zime. Filipinka vedla mna chcela moju postovu adresu,znicoho nic si ju vypytala,tak som si volaco vymyslel. Mozno to myslela v dobrom ale clovek nikdy nevie. Este ma odradzala kupat sa vo vodopade co je v batade,vraj su tam spodne prudy. Po vystupeni z busu sa na nas vrhli tricyklisti. Isiel som k vytipovanym ubytkam,drahe resp plne,tak som sa rozhodol,ze prespim v batade. I tak banaue neni moc zaujimave,ak nepocitam ryzove terasy,ktore su ale vidiet az z hlavnej cesty. To si kuknem pri ... read more

Asia » Philippines » Manila January 9th 2013

Po fajn spanku,som sa vybral preskumat cinsky cintorin. Ak stihnem prist nazad Denisovy do / mozem u nho ostat az do odchodu busu,ak nie musim cakat niekde vonku.Bo okolo 15/00 startuje do skoly a vrati sa az o 21/00. Takze po jedle a nakupu vody v blizkom supermarkete som sa teda vydal na cintorin. Cestou okolo v ulickach chudoba a samy ozbrojeny sbs. Stretal som aj kopu ludi co slo na dnesnu oslvau,vsetci mali tricka s jezisom kristom,niektory niesli aj krize,kvety. Cesta na cintorin v pohode,bezproblemov najdena. Pri vstupe mi sbs-kar chcel nanutit guideho,aby som sa tu nestratil,bo je to tu obrovske. To som odmietol. Cintorin je prakticky mestecko duchov. Su tu postavane same domceky a v nich mrtvi. Niektore stavby su normalne vily,hlavne,ze ludia mimo cintorina nemaju kde byvat. Ulickami sa obcas prevezie na bicykli ... read more

Asia » Philippines » Manila January 8th 2013

Pristatie bolo hladke,zatial som s cebu pacific spokojny ale ktovie ci by som s nimi bol aj keby nemam spiatocnu letenku a nepustia ma do lietadla. Po vystupeni z lietadla stal v chodbe doktor s termokamerou a sledoval ludi. Razitko na pasovom mi dali bez problemov na 21 dni. Po vyzdvihnuti batoziny,ktrou som potom opat prebalil nech nevlacim v malom batohu zbytocne kila,som odovzdal na prepazke colne vyhlasenie. Colnik to len zobral a hodil do krabicky,vobec to nestudoval. Na letisku su dva bankomaty,jeden nefungoval a druhy daval len 500p (p= filipinske peso).Som to vybral,dobra blbost,cul budem muset robit dalsi vyber v meste,ktory uz budem mat spoplatneny. Kazdy na okoli mi odporucal aby som si do mesta zobral taxi,no ja som cakal na bus co premava medzi terminalmi,po 30.minutach cakania som sa na nho vysral a vydal ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur January 7th 2013

Vstal som o polhodinu skor nez bolo v plane. Oholil sa,zbehol sa najest,zbalil plachtu,ktoru som odovzdal na recepcii,vratane mini lampicky.Na recepcii som este vratil magneticku kartu, za nu sa platila zaloha 10sd a siel na mrt. Vcera som si chcel cez net kupit listok na vlak zo singapuru do JB sentral ale den vopred sa to uz neda. V penazenke mi ostalo este 17sd,hadam mi to bude stacit. V obchodnom dome som spravil este mini nakup,2 jablka,chipsy,platil som debetnou kartou.Odtial uz len podzemnym tunelom na mrt a smer zastavka woodlands. V metre zistene,ze som omylom vymazal z mobilu instrukcie ako sa dostat na vlakovu stanicu v singapure. Nastastie po vystupeni bol v info centre ochotny chlapik a navigoval ma na spravne mhd,bus c.856 a 911. Na bus zastavku sa da dostat v pohode z metra,je to ... read more

Tot: 0.585s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 86; dbt: 0.2685s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb