Page 109 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 17th 2012

Zas som nemohol zaspat. Asi z toho jedla abo z fanu co mi fukal do ucha. Vsetko islo podla planu,fried rice with chicken,izraelci. Nastastie bol volny pc. Ponahadzoval som do systemu kesky,uz ich mam najdenych vyse 50. Asi si kupim vyrocnu placku. Opat som tu vyuzil super zachod. Na maily ma cakala super sprava z Manily,mam hostitela. Povzbudeny som zacal nahadzovat aj do Laosu a melaky. Este musim Singapur. Tam skusim slovakov. Na izbe som sa este osprchoval, pobalil a siel spravit check out o 11/30. Vonku som este z vodomatu doplnil vodu, stavil sa naposledy v mojej ranajkovej rstike na rohu,dal som si pre zmenu fried rice with pork. Treba to menit. V 711 kupene vreckovky a zubna pasta. Toaletny hadam niekde slohnem. Slnko riadne palilo. Na zastavke pri DM som hned chytil 511. Konkudorke ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 16th 2012

V noci som nemohol zaspat,zalomil som az okolo 1/00. Tym padom som vstal az o 10/00.Moj novy rekord v dlzke spania. Ponozky mi vyschli bez problemov,konecne prijemna vona. Po zaplateni ubytka na dalsiu noc a ranajkach som zas skoncil na nete. Pak obed a hladanie kesiek. Voodoo panakov nekupujem,zabrali by vela miesta,tak biznis nebude. Cez couchsurfing som poslal ziadosti o prichylenie pod strechu do Manily. Uvidime co z toho bude. Uz z neho nemam ziadny strach. Zajtra poposielam ziadosti do Melaky a hlavne Singapuru,bo ten je mega drahy. Inak je to dobry zabijak casu, hladanie ludi,treba kuknut referencie,prestudovat profil. Ale v konecnom dosledku ked sa podari niekoho najst a je to fakt v pohode clovek (ne jak ta buzna v saigone) tak sa to oplati. Clovek usetri peniaze za ubytko ale hlavne sa dostane do kontaktu ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 15th 2012

Dnes je to sto dni mimo domova,paradne cislo,bohuzial den dopadol nahovno. Spanok az do 9/15, dobry zaciatok s chicken fried rice, neskor izraelci a ich free net,zaplatenie dalsieho dna v ubytku,do Central GH uz nejdem,na dve noci sa mi uz nechce stahovat. Po tomto vsetko som sa opat zastavil v tur.info na KSR,zistil bus do leteckeho muzea a vybral sa na zastavku k democrati monumentu.Tu som cakal na 59. Prisla az po 20.minutach. Nastupil som,oznamil zastavku kde ma maju vyhodit a siel. Bus ma vyhodil na letisku Don Muang. Hlavne,ze som sprievodcovi hovoril a este aj ukazoval na mape aby ma vyhodil blizko muzea. GPS oznamuje 6km slapania,ok pohodicka. Ha lenze ma to navigovalo cez vojensku zakladnu,tu ma vojak nechcel pustit dalej,hlavne,ze auta tade chodili v pohode. Mam si zobrat taxi. Kukam na GPS,dalsia cesta je ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 14th 2012

Rano nic zaujimave. Isiel som na vodu,pak jedlo a nakonec net u izrealcov. Nevim cim to je ale zda sa mi,ze v BKK je volako malo ludi, ked som tu bol naposledy bolo ich tu viac a aj to tu viac zilo. Zeby sa uz vsetci vyvalovali na ostrovoch? Z netu po 2,5hod som siel zas do Central GH,ale furt plno,tak platim dalsiu noc v Sweety GH. Mensi odpocinok na izbe,pak net a bombardovanie vaga nech mi vybere cim skor neaky fajn lacny dobry fotak. Opat som vyuzil tur.infocentrum a zobral dalsiu mapu,ich mozem zachvilu predavat,zistil,ze k indickym vizam ma dovezie 511,na zel.stanicu ide 53. Zajtra by som chcel ist do air muzea pri letisku a odtial na mega trh. Odtialto zas nazad net a odtial som uz siel kupit fotak.nasadol som na 511 a siel. ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok December 13th 2012

Vstal som uz o 8/00. Vsetko islo pdla planu, sprcha,holenie, posledne pouzitie 3-mesacnej zubnej kefky a smer ferry. Cestou som si kupil 2 masa a 2 kuracie masa na palicke s ryzou a este 4 velke banany.Tie som postuplne zjedol na lodi a vo vlaku,kde som si dal aj palickove ranajky. Na stanicu som prisiel o 9/00, zmeskany vlak do BKK vyrazal o 9/02,parada aspon nemusim cakat na mnou vytipovany isto zmeskany vlak. Tento vlak mal iba par voznov ,ktore mali omnoho lepsie sedacky ako predchadzajuce vlaky. Bolo tu aj menej ludi. Vcerajsi vlak bol mix osobneho a nakladneho. Vpredu za rusnom boli citerny a potom normalne vozne pre ludi. Vypravcovia pouzivaju na vypravenie vlaku zo stanice vlajky,cervenu a zelenu. Taketo vlajky maju aj sprievodcovia, ked sa obaja zhodnu vo farbe (zelenej) tak sa vlak pohne. ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya December 12th 2012

Este k vcerajsiemu ranu,potom ako sa opat spievajuce anglicanky zobudili zistujem,ze vedia cesky ale len 4 slova kurva, dobre ,mraky, nebe. Vstal som nevim o kolkej,bo motorola nesla zapat. Podla mp3 mohlo byt 5 hodin,musim si ale prestavit aj tam cas,bo nevim jaky tam mam nastaveny. Chvilu som sa prehadzoval a nakonec som musel ist na zachod. Po vylezenei zo stanu ma privitali srny,vsade mokro,v stane tiez. Vodu som nakonec zo stanu pomocou handry dostal von. Zacal som sa balit,oblecenie komplet mokre,ale zatal som zuby a navliekol to na seba. Zlozenie a odovzdanie stanu prebehlo bez problemov. O 7/00 som vyrazil smer Pak Chong,cakalo ma asi 47km chodze. Auta ziadne,po pol hodine konecne volako islo,ale nezastalo. Po 10km dalsie auto a to mi zastavilo, parada. Uplne mini auto,ledvaj som sa dnu s batohom nasackoval.Thajsky par vedel ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP December 11th 2012

Vecer do vedlajsieho stanu dosli 2 anglanky.Robili mensi bordel,rano ma zobudil ich spev. Restika bola zavreta,tak som skoncil opat na instantnych nudlach.Nic moc jedlo teda. Po vycisteni zubov som sa vybral dzunglov po chodniku k vodopadu Haew Suwat. Cesta uplne pohodicka,chodnik bol krasne vyslapany,na zaciatku bol dokonca vybetonovany. Asi po 1km som sa dostal k prvemu mini vodopadu. Nic moc ale stacilo na pokochanie. Neskor sa cesta uz zhorsila ale furt lepsia nez vcera, obcas padnuty strom cez cestu.Zrazu kukam na vodu a na kmeni sa slnil krokodil. Vau. Opodial som pocul hlasy,dosol som k nim 4 thajci.Hned ma upozornovali na krokodila, bol na nho super vyhlad. Thajci isli predemnu,isli jak dosrany. Predbiehat ich nemalo zmysel, bo som robil kazdu chvilu fotozastavky. Jeden thajec si furt vyzuval topanky. Asi po 4km som dorazil k hlavnemu vchodu ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP December 10th 2012

Spat sa mi moc nedarilo,furt som sa budil.Najskor kvoli hluku zvonku a potom ma tlacila zem.Nakonec som definitivne vstal o 7/15 ale zo stanu som sa vykopal az neskor.Vonku sa uz ludia balili. Konecne som sa zorientoval.Vysadili ma v neakom stanovom mestecku a nie v kempe.mestecko bolo treba do 12/00 vypratat. Siel som sa teda rychlo najest do blizkej ,500m,restiky .Tu je aj visitor centrum cez cestu.Tu startuju aj nocne safari. Dal som si ryzu,maso,salat s vajcom.Po jedle som zlozil stan,vratil ho,oni mi na oplatku vratili obcanku. Ano do zalohy som dal obcanku nie pas,stacilo im to. Velky batoh som nechal na blizkych informaciach a siel na prvy trek Dong Tiel Nong Pak Chi trial. Podla straznikov co som sa pytal vcera je to v pohode trek. Aj bolo len vsade strasne vlhko a blato. Asi ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP December 9th 2012

Rano sa mi nechcelo vstavat na vlak 8/20,tak som sral na to a siel az na ten 11/22. V klude som sa osprchoval, najedol, oholil,pobalil sa a siel. Doplnil som este vodu z vodomatu. Na ferry som dlho necakal,fakt dosla za 5 min a cesta bola ozaj kratka z jedneho brehu na druhy cca 4min. Jeden stary bezzuby thajec skusal se mnu komunikovat ale ani za boha som mu nerozumel. Inac stratil som obal na mobil,no este je ale mozne ,ze ho mam v batohu ale skor nie nez ano. Na stanici zistene,ze vlak co ide o 13/00 je az o 100b lacnejsi,tak som si pockal na nho. Co bola neskor chyba,meskal len 20minut ale po nezazivnej ceste nabral meskanie 1,5 hod. Do Pak Chong som dorazil 16/40,mal som len 20 min aby som stihol posledneho ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya December 8th 2012

Vstal som az o 9/30,vonku si pozical bicykel,dostal mapu a siel na vec. Chramy su tu podobne ako v Sukhotia ,len tam boli lepsie.Do kazdeho sa plati 50b.Ja som ich vsetky kukol len zvonka,odkial je to tiez dobre vidiet Z kesiek boli dve v platenom chrame a jednu som nenasiel.Fakt demencia ludi co to umiestnuju do platenych objektov. Takze som sa vozil a fotil okolie. Su od seba dost vzdialene,bicykel je nevyhnutnost. Slnko pekne pieklo. Na ranajky som si dal predrazenu polievku. Premavka na ceste v pohode, len kopa turistov. Bol som kuknut aj neake chramy mimo mesto,ale nazvy fakt neviem,tie su zdarma ale zas aj su mensie.Jeden akurat cistili.Umyvali ho hadicou. Vecer tu asi nieco bude,bo som videl pri jednom chrame podium a rozne stanky, pojdem to omrknut z ubytka to neni pesi daleko. Ako ... read more

Tot: 1.047s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 80; dbt: 0.6486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb