Page 113 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi November 7th 2012

Postrehy zo vcerajska.Jak som isol vcera na motorke a robil foto pauzu,tak chlapik na druhej strane ceesty chytal hady,mal ich uz dost v mechu.Ked som sa prechadzal po hellfire pass tak mi popod nos prebehla velka opica. Rano rychlo vstanie a sup ho na bus stanicu.Cestou som si kupil na ranajky neake skrupiny plnene niecim sladkym,fajnove to bolo. Na stanicu som dosol skoro,tak som zistoval kde je vodomat.Do flase mi vosiel len jeden liter,tak politra niekto dostane gratis.Este som si kupil ryzu so stiplavimy gulickami a maso ale thajka mi naznacila,ze to neni moc dobre. Toto vsetko mi dali do papieroveho obalu,problem bol, ze som nemal nastroj na jedenie. Tak som ukazal na velku lyzicu, najskor mi chcela nakladat dalsie jedlo ale potom sme sa pochopili a dali mi malu melu lyzicku. Inak priborovy noz sa ... read more

Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi November 6th 2012

Navecer sa v rieke kupali dvaja stary anglani a neskor dosli aj thajci,ti sa tam aj umyvali,bo mali zo sebou aj mydlo,kefku a pastu.Na moj vkus je voda spinava.Som asi fajnovy.Na veceru som si dal rezen,mna.Juj ale to je zle bo som chcel jest len miestne jedlo,no co uz. Na ranajky som mal ryzovu polievku s kuracim masom,bolo to dost syte.Ma nenormalne vytacali pomaly casnici a cakanie na jedlo ani nehovorim.Po jedle som a pobral pozicat si motorku.Zobral som automat z 200b na 180b,aspon volaco spustili,pozicovna hned pri ubytku.Jasne,ze som nemal u seba pas tak som sa musel vratit na izbu pre nho. Prve motokroky viedli k vodomatu.Docapoval som vodu a siel k pumpe ale mi to zodchlo pri pozicovni,prsol som cca 200m,dosol mi benzin,Chvalabohu,ze som isol k vodomatu,bo inak nevim nevim co by som robil.Chlapik ... read more

Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi November 5th 2012

Konecne som a vyspal.Ranajky som absolvoval v ubytku,ryza s omeletu,teda na ryzi bola kydnuta vajcova placka.Nejde mi tu wifi. Cestou do JEATH som kukol este par chramov.V muzeu su fotky ludi co sa podielali na stavbe zeleznice smrti,resp samych vaznov,bo len oni to stavali,pak je tu par dobovych nastrojov. Hned odtialto som sa pobral odlovit kesku.Zastavil som sa este v turistickom centre,zobral mapu a siel cez bus stanicu.Tu som zistil spoj do NP Erewan.Ku keske ma to viedlo roznymi ulickami,kde zili miestny ludia,podobne ako hutong v pekingu.Dostal som sa k jednemu domu.Tam na mna maval starsy beloch,sved.U nho na dome bola umiestnena keska.Asi 3 dni predomnou tu boli cesi podla zapisu v logbooku,tak sveda ani neprekvapila poloha mojej rodnej krajiny.Sved sa tu ozenil a ostal tu zit.Hned mi ponukol ubytko za 250b a motorku.Takze dalsia komercna ... read more

Asia » Thailand November 4th 2012

Vstanie o 6/30 bez problemov,len problem bol vecer zaspat.Lahol som 21/30 a zaspal asi az okolo polnoci,to ten redbull.Okolo 7/00 som vyrazil do ulic.omrkol miestne pyramidove chramy.Do dvoch som sa dostal zadarmo aj ked sa vyberalo vstupne.Pri stanici som si dal ranajky,ryzu s mletim masom,pofotil dalsie chramy a siel na hlavne miesto vyskytu opic,pri zel.priecesti.Bolo ich tu plno,na strechach,na el.vedeni,na chodnikumna ceste,niektore skakali aj na auta.No kopa opic na ulici.V opicom chrame si jedna dovolila mi vytrhnut vodu z ruky.Spina,ale nepodarilo sa jej to.Po foteni a sledovani opic som siel k pagode a nazad do hotela.Dal som si este do tela vitaminy v podobe ananasu. Z hotela som vyrazil okolo 9/00.Dve hodiny mi na toto mesto uplne stacili,isol som sem len kvoli opiciam.Nemile prekvapenie ma cakalo na bus stanici kam som isiel pesi v pekno horku ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Sukhothai November 3rd 2012

Budicek 6/30,na chodbe stretavam talianov,umyvam si zuby,beriem bagel a smer bus do komplexu s chramami.V 711 si davam hambaca.Ten si robim sam.Dostavam zemlu s masom,prilohy si tam davam sam.Kupujem este vodu. Vonku stretavam 4 anglicanov.Idu tim istym smerom.Chytame bus,5 osob za 100b. idem gratis,anglanka to za vsetkych zacvakala. Cestou nas na riksi dobiehaju taliani. Chceli aby som siel s nimi ale to som nechcel,v komplexe ich este par krat stretavam,ale vravim im ze si to chcem prejst sam. Poznaju slovensko vdaka Hamsikovi,su to fans neapolu. Po vystupeni z busu si poziciavam bicykel za 30b,za 20b nechce dat.Dostavam aj zamok,vraj aby mi ho neslohli. Bagel nechavam v obchode u majitela bicyklov. Dostavam mapu,instrukcie kam mam ist. Vraj si mam najskor omrknut vonkajsok co je zdarma a az potom mam ist dnu.ja to robim naopak,bo je este skoro ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Sukhothai November 2nd 2012

Este k vcerajsku.Na celej ulici vypadla elektrika,tak som siel potme do mesta,dal som si kukuricu a maso na spajdle.Kupil pivo len za 25b. Vratil sa na izbu, nastasite elektrina uz bola. Otvoril pivo ,planoval,okostoval pivo a ono to bolo vino v normalnej pivovej flaske, no kurnik to som zas spravil kupu. Nakoniec som 1/4 vylial do hajzla,bo vino nemusim. Nemohol som zaspat,bo vedla boli anglanky a hucali na plnu hubu. Rano som sa oholil a 6/40 sa vydal kupit listok do chiang mai. 7/00 som bol na mini stanici,j asne, ze mi chceli predat najskor listok na minivan za 150b. Bus bol do 3/4 plny,tak uplne stacilo kupit listok aj za 5 osem. Hlavne, ze vsade strasili aj na recepcii,ze bude plny. Vyrazilio sme s 15min meskanim o 8/15. Sedel som pri otvorenych dverach,tu som spoznal ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai November 1st 2012

Budicek 5/30,o 15 min som sa vykopal z postele a siel preparkovat motorku. Straznikovy som dal za ochotu janosikov dukat. Cesta do Pai zacala kupou kolaca a mlieka v 711. 711 je najrozsirenejsi obchod v thajsku,je fakt na kazdom kroku.Toto jedlo som vsak zjedol az pri stadione,isel som tam pre kesku.V areali je vela stadionov,mna zaujimal futbalovy,fakt velky ale nasedenie len jedna tribuna. Potom je tu volejbalovy,tenisovy a rozne haly,proste velky sportovy komplex. Kesku som nasol na supu,lenze bola nahovno umiestnena a vypadla mi z ruk,padla do krikov. Dobru pol hodinu som ju odtial doloval. Moj zapis bol prvy. Potom som nastartoval gps nech ma odtialto vyvedie na hlavnu cestu.Cestou som doplnil palivo a smer cielova stanica Pai.Najskor som siel cez mesto,minul odbocku na bocnu cestu do pai ale uz som sa nevracal.Po 20km zacala konecne ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai October 31st 2012

Zas nahovno spanok.Furt volado chodil hore dole a zas hadzanie piratov.Rano som docapoval vodu z vodomatu,nechal kluce od ubytka na stole,bo zas nikde ziadna recepcna a siel prec. Ranajky v 711,dal som si parok s kecupom a salatom.Cakala ma cesta do Chiang Mai. Najskor super cesta aj s prirodou,rieka co zlikvidovala kusok cesty,takze bol prejazdy lem 1 a pol pruhu,padajuce skaly na ceste,debilni tirak co sa nedal predbehnut a riadne prasil. Sight som ziadny nespravil. Preventivne som docapoval benzin. Ku konci som to uz valil furt 80-100km/hod,bo tam bola len rovinka a pekna asfaltka. Bohuzial asfaltku robili aj v druhom pruhu,tak vsade samy prach a potom uz aj spomalovanie. Riadne som zapraseny,musim spravit uz laundry.len neviem kedy a kde. Chcel som kupit banany ale chceli 60b,v pai 20b,tak som ich okaslal. Cestou bolo aj par check ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Mae Hong Son October 30th 2012

V noci som nemohol spat.Najskor volake dieta vedla hucalo,potom zas dalsi susedia mali naplno pustenu tv a od polnoci az do rana volado furt buchal piratov. Dnes asi volaco oslavuju bo vidim roznu vyzdobu po meste. Klucik od izby som hodil do kosika , kedze tam recepcna nebola. Na ranajky som siel tam kde vcera na veceru. Dal som si ryzu s kuracim masom, Este pumpa,natankoval som lacnejsi benzin a mohol som vyrazit. Opat prechadzam nadhernou prirodou,ryzove policka,super vyhlady.Neda sa to proste opisat to treba vidiet. Cestou som robil par fotozastaviek. Isiel som kuknnut vodopad MAE SUIA,ha lenze nikde nebola napisana kilometraz,palivo som mal max. na 40km. Behol som na pumpu,ale mali len drahsi beznin,tak som si dal 2litre a siel nazad k vodopadu. Cesta genialna,minal som uplne zasite dedinky, len par domcekov. Zastavil som sa ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai October 29th 2012

Po skorom spanku,isiel som uz 21/15,bol som opity,2 piva robili divy ,som sa asi 2/45 zobudil a nemohol zaspat,potom o 5/30 a definitivne o 8/30.Asi nervozita pred jazdou.Vcera som najazdil okolo 130km.Check out neprebehol bez problemov,chceli mi uctovat jeden den navyse.V ubytku som nechal batoh a tur.topanky. Vybral som sa na pumpu.Tu ma dostali,naschval som hladan stojan so zelenou 91,ta je lacnejsia.Davam dole helmu,vyberam penazenku a pumpar mi tam uz laduje cervenu 91.Kurnik bol to okamih,musim si davat lepsi pozr,kurva thajska.Na ranajky som si dal croasant v 7/11 a vybral som sa smer Mae Hong Son. Cesta tam bola nadherna,neopisatelna priroda.V usiach mi hral mix pesniciek,svistal som si to zvacsa 30-50km/hod aby som si mohol vychutnat prirodu,dost casto som stal kvoli foto. Prva velka pauza bola na vyhliadke kIW Lom.Zjedol som banan a na odporucanie babk ... read more

Tot: 1.212s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 80; dbt: 0.8084s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb