Page 114 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai October 28th 2012

Na ranajky 3 banany a podme ho do mesta. Zviezla ma upratovacka az pred pozicovnu aya. Semi auto motorku nemali,tak beriem auto 125ccm za 140b na den + 100b zalohu za prilbu.A dalsia zaloha je moj pas,jasne,ze som ho zabudol na ubytku ale mal som nahradny,uplne novy,ani ho nekukli a zobrali ho.Heh tak sa da lahko slohnut motorka,date hociaky pas a mate motorku.Este mi ponukali poistenie za 40b ale to som nechcel,sak naco,poistku mam a funguje.Mozem nechat motorku aj v Chiang mai,ale chcu za to 500b,tak to sa mi neoplati. Berem motorku a idem na pumpu,capujem za 80b 2.1l,dost bolo v nadrzi.takze volaco mam gratis.Vydavam sa k vodomatu.Volako divno funguje,najskor tecie,potom nie,nakoniec mi to za 1b dalo len 1l vody. Odtialto smerujem do cinskej dediny,po ceste minam rozne chramy,ale som uz prechramovany, tak ani nezastavujem. Jazdi ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai October 27th 2012

Rano ma budia kohuti okolo 8/30.Este hodinu som v posteli.Balim sa a idem na trek k vodopadu,podla recepcneho 2.5 hodiny a vraj budem brodit aj rieku.naviguje ma na stezku. Konecne normalna zem a nie asfalt.Okolie je nadherne,palmy,policka,hory,obcas psi.Tych je tu fakt vela. Dostavam sa na razcestie,pytam sa miestnych,naviguju ma. Konecne vidim aj navigacnu tabulu.Idem po starom ryzovom poli ,dostavam sa k vode.Treba ist na druhu stranu.Davam dole turisticke topanky a ide sa.Voda je riadne ladova.Prechadzam asi 100m a zas voda a brodenie.Opat davam dole topanky.dalsich 50m a zas to iste.Zacina mensia dzungla.Strasne vlhko tu je.Cesticka je vyslapana ale inak ziadne znacenie.A zasa voda,uz na to serem,idem v topankach cez nu,tu prechadam asi este 20x.Boty mam uplne mokre,dostala sa mi aj dnu voda. Pri jednom prechode cez rieku sa mi odopol batoh a padol do vody,parada,je mokry,toto ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai October 26th 2012

Check out v pohode.Vybral som sa k vychodnej brane,odkial maju ist lacne minivani na bus stanicu. Jasne,ze som neodbocil a valil som si to na sever.Ked som to zistil bolo uz neskoro,spravil som si skvelu zachadzaku.Po ceste mi zastavil minivan,cena 50b,podla wikitravel max 20b. Pri vychodnej brane som zastavil asi 6 aut,vsetci isli minimalne na 40b.tak som to zobral.Po ceste sme nabrali malajzijcana.Dal mi neake tipy co vidiet a mail,mam mu napisat a posle mi podrobne info o malajzii.na bus stanici ma navigoval k listkom. Za hodinu isiel minivan,klasicka dodavka za 150b a za 2 hodiny bus za 78b.berem bus,mam casu a casu. Nastupiste 13,bus c.140,odchod 12/30.Okolo 12/00 tam dosol bus,po sebe mal vela cisiel,zistujem,no tento to este neni. Konecne dosol moj. Stara kraksna, batozina sa dava na strechu. Hadam mi neodfukne botasky. Vnutri sa sedi ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai October 25th 2012

Do Chiang mai prichadzame 6/45.Z busu presadame na minivan.Batozina na strechu. Odvazaju nas do spriateleneho ubytka.Par ludi hned odchadza,ja zistujem polohu do ginny GH,izba by mala stat 100b. S jednym pytanim ho nachadzam,je este zavrete. Hladam jedlo. Nasiel som vodomat. Docapovavam vodu za 1b. V bocnej ulicke je jedlo. Davam si nudlovu polievku. Idem nazad,uz je otvorene. Je len 8/35. Izbu maju a fakt za 100b, zhadzujem batoh ,zistujem heslo na wifi , fasujem mapu a idem do mesta. Riadne pece. Obieham par chramov. Prichadzam k zapadnej brane,idem na postu, tu si kupujem suvenir z thajska, znamky. Davam obed.Hladam numizmaticke muzeum. Vstup free. Toto mesto sa mi lubi, nikde ziadne vstupy do chramov, muzei. Muzeum nachadzam,paradne mince tu maju.Bohuzial na predaj su onicom.Vraj v proof vyhotoveni,prd makovy,podla mna to je klasicke.tak nic nekupujem. Idem si... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok October 24th 2012

Rano robim check out okolo 9/00. Idem si zhodit bagel do cestovky . Je zavreta. Idem do narodneho muzea.Na predajni listkov nechavam bagel. Este ale pred tym som bol na poste.Balik vazil 3.7kg.Davam ho zabalit do krabice,jasne,ze som nezistil dopredu cenu,je to 25euro.to je moc.berem krabicu a idem to dat zas do batohu. National muzeum ma nehorazne vstupne 200b ale idem tam.Asi 1/3 veci je zavreta,varovanie je aj pri predajni listkov ale uplne vzadu takze to je vidiet az ked clovek obide predajnu.keby som si to vsimol ani tam nejdem.Su tu rozne stupne vyvoja thajska.Ak by to bolo komplet stalo by to zatu cenu,takto nicmoc. Po muzeu idem na info zistit kde je najblizsia posta,mozno bude lacnejsie poslat dopis.No posta je az za KSA.Idem tam.Neochotny.Pracovnicka mi pise sumy,aj list je drahy,musi to pockat do malajzie,resp ak ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok October 23rd 2012

este som stihol cecha,ale nevedel ako zistit kredit na mojej thajskej karte,dava mi este info o poste.Staci to tam doniest a oni to zabalia tak ako v cine.hadam ale nebudu dake problemy. Idem mrknut par pamiatok ale hlavne stadion.V 711 kupujem cistice usi a dobijam kredit na 60b.Cestou minam rozne pamiatky,potom volaky mini hrad,teda skorej vezicku ale opravuju to.Dostavam sa na golden vrchol.Zistujem vstupne,je to free.Idem dnu,teda skorej hore.Zatial sa mi tieto vezickove chramy s budhami pacia.Som zvedavy kedy ich budem presyteny.Asi este 2 dni. Peso idem k stadionu.Som tam,dost velky ale je zavrety.Lepim nalepku ac milano.V komplexe je este dalsi mensi stadion a bejzbolove ihrisko.na stadione sidlia rozne asociacie,ale nik tam neni bo je akurat sviatok. Cech hovoril,ze tu maju kopu sviatkou. Davam sa fotit policajtom pred stadionom,vonku na pokladne lepim nalepku spartak trnav... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok October 22nd 2012

Budicek 4/30,sprcha,dobalenie veci a check out v hoteli.Nastasite majitelka bola hore,vcera dobre sprdla svoje zamesnankyne.Odomkla mi a pustil ma do tmavych ulic.Stanky s jedlom este neboli resp este sa len rozbalovali,bohuzial,takto budem musiet jest na predrazenom letisku. Na bus stanicu,ktora je napravo od parku som dosiel podla planu 5/30. Kazdy chvilu prichadzaju rozne busy,riadny chaos tu je. Musim sledovat moje cislo,bo busy nestoja vzdy pri zastavke.152 dosla az 6/20,50, od nastupista.Rychlo bezim k nej,nasadam kupujem listok za 8kD,po usadeni kukam na listok a tam cena 4kD,ale srat na tyh par centov,sa neoplati kvoli tomu hadat.furt lepsie nez taxi za 17USD resp motoaxi za 5USD. Pri mne sedia singapurci.Nepotesili ma,vraj v decembri je tam dazdova sezona a prsi nonstop.ah jaj budem to asi muset preplanovat.Zeby som siel do barmy alebo do laosu,uvidime.Musim to nastudovat. ... read more

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City October 21st 2012

Dnes ma caka muzealny okruh.Najskor som bol vo War muzeu. Parada. Je venovane hlavne vietnamskej vojne a agentovy orange. Z niektorych fotiek mi az zimomriavky nabiehali.Zvacsa su tu fotky ako amici likvidovali ryzakov,potom par postihnutych ludi ako nasledok agenta orange.Vonku je vaznica ta v hanoi bola lepsia,bola vacsia,potom je tu este bojova technika.pod jednym tankom mala byt aj keska,ale nedalo sa to,moc ludi a este aj security. S nimi mam zlu skusenost.Idem sa fotit so salom a hned pribehli,je to tu zakazane,Jak keby tam bolo volaco zle napisane.Chuj. Odtialto som isiel do ZOO. Nic moc. Dost veci tam rekonstruuju. Zabil som tam ale 2 hodiny. Vietnamci si tu robili piknik na trave, bo je to aj zaroven botanicka zahrada. Vela studentov tu robilo rozne hry.Asi take 20 clenne skupinky po celej zoo. Rano som este videl ... read more

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City October 20th 2012

Rano 6/45 ma zobudil telefon na izbe.Budicek treba ist na ranajky.No nist davam sprchu,kradnem mydlo a toaletak a idem dole.Davam si vajco s bagetu a citronovy dzus.Miesto dzusu mi priniesli vodu s citronom.Je tu vela bielych.Sprievodca ich vsetkych zvolava,idem k nemu.ja nie som ich,som ina skupina.Uz na mna mava moj vodic.Nasadam a idem vyzdvihnut nemky.nakoniec im hotel vymenili za lepsi. Pri rieke cakame na ostatnych co spali u domacich. Prichadzaju,nasadame na lod k nim a ide sa k plavajucemu trhu. Z letaku som si to zle prelozil,cakal som kvetinovy trh.V rieke sa fakt ludia umyvaju a peru. Sprievodca nekecal. Vraj ju aj piju a pouzivaju na pripravu jedla, je fakt uplne spinava,hneda. Ani dnes sa nesocializujem. Na lodku prichadza predavacka suvenirov,nikot nic nekupuje,ponuka aj lakovanie nechtov,Ziadny biznis,preto nasada na dalsiu lodku. Na rieke je zivo,plavia sa ... read more

Asia » Vietnam October 19th 2012

Rychli checkout,bageta a cakanie na bus pred cestovkou.Dosol taky maly,jak mestsky prerobeny na dialkovy.Batoh som nechal v cestovke,dufam,ze mi nezmizne.Cesta nezazivna,sedel som sa.Sprievodca bol dost smiesny,bo vzdy ked nieco isiel rozpravat,dal si ruku k puse ako ked sa krici.On to robil furt. Po pispauze sme dorazili po 2 hodinach do pristavu. Nalodili sa na lod a sli na prvy ostrov. Mekong je riadne spinava rieka,hladina bola dost vysoka,som si to uz vsimol aj v saigone,tamojsia rieka bola tiez dost vysoko.na prvom ostrove nam ukazali ako sa rozbija kokosovy orech,bud prstami,hlavou alebo kovovim hrotom.tie prve dve boli myslene ako sranda,ale vraj neaky ludia to dokazu,hlavne shaolinsky mnisi.Vysvetlili na co vsetko sa pouziva kokos. Stava sa vyleje,vnutro sa vyskriabe a ostatne sa pomelie,kazda vec sa pouziva na nieo ine.potom nam dali okostovat kowky,no chutilo to tak. Bolo t ... read more

Tot: 0.971s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 84; dbt: 0.3113s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb