51. den - Pai ,trek k vodopadu


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
October 27th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Rano ma budia kohuti okolo 8/30.Este hodinu som v posteli.Balim sa a idem na trek k vodopadu,podla recepcneho 2.5 hodiny a vraj budem brodit aj rieku.naviguje ma na stezku.

Konecne normalna zem a nie asfalt.Okolie je nadherne,palmy,policka,hory,obcas psi.Tych je tu fakt vela. Dostavam sa na razcestie,pytam sa miestnych,naviguju ma. Konecne vidim aj navigacnu tabulu.Idem po starom ryzovom poli ,dostavam sa k vode.Treba ist na druhu stranu.Davam dole turisticke topanky a ide sa.Voda je riadne ladova.Prechadzam asi 100m a zas voda a brodenie.Opat davam dole topanky.dalsich 50m a zas to iste.Zacina mensia dzungla.Strasne vlhko tu je.Cesticka je vyslapana ale inak ziadne znacenie.A zasa voda,uz na to serem,idem v topankach cez nu,tu prechadam asi este 20x.Boty mam uplne mokre,dostala sa mi aj dnu voda.

Pri jednom prechode cez rieku sa mi odopol batoh a padol do vody,parada,je mokry,toto sa opakuje este 3x,mam uplne nervi na debilny eurotelacky batoh. Inak je cesta v pohode,len som cely mokry,len nevim ci od vody alebo od potu. Na jednom mieste je to trochu nebezpecne,keby sa smyknem tak nevim nevim ako dopadnem.Cesticka ide pri strmom zraze.V dialke vidim na strome zavesenu podprsenku,zaujimave znacenie cesty.Po 2 hodinach sa ocitam v rieke.Nikde nevidim cestu. Rozmyslam ci ist v koryte rieky. Take prudse potom max 30 cm hlboke. Vzdavam to,nestoji mi to za to. Vodopadov uvidim este dost a aj tak ma byt len 6metrovy.

Vraciam sa nazad. Stretavam 2 ludi co idu k vodopadu a po par minutach holandsky par. Oznamujem im, ze este 1 pol hodky k miestu kde som to vzdal, seru na to, otacaju sa a idu nazad. Su tu na motorke, pri nej sa lucim,

Idem sa najest na miestne odpocivadlo. Rybicky v rajcinovej omacke a sendvic. Uz som na konci, ked dobehnu psi. Rychlo to do seba pcham,berem veci a padim prec. Traja psi vyzerali dost nebezpecne aj ked to boli len stence,ale nebudem ich drazit.

Cestu do ubytka nachadzam v pohode. Davam susit veci, periem ponozky. Tricko a kratase su uplne prepotene. Hadam to do zajtra vyschne. Pipo mi uplne premokol, to je anglicko slovenska knizka. Davam sprchu. Markus tu uz neni,takze je to tu cele moje. Dufam,ze ta cena 150b plati. Zas mam zle heslo na wifi. Pisem dennik, odpocivam a jem.

Este idem do mesta.Navstevujem trh cislo 2. Davam si 2x nudle. Je tu neaka akcia, kolotoce,strelnica a rozne putove atrakckie. Nachadzam tu aj vodomoat, Super, bude lacna voda za 1b , v obchode stoji 10b. V meste este volaco oslavuju .Su tu podia ale ludia nikde tak to uz asi skoncilo. V 711 kupujem pivo a vodu .Na trhu som kupil este trst bananov. Pred izbou v sieti zjem asi na supu 4 kusy.

Skypujem s miriam,konecne mam dobre heslo na wifi. Sprcha,spanok. Topanky aj vlozky mam este stale vlhke .Pustam na ne ventilator. Zajtra ich dam vysusit na slnko. Len nech sa vysusia,bo som cital jeden cestopis a ludom tu splesniveli.

naklady

nudle 2x - 30b
banany - 20b
711 - 52 b - voda + pivo

fotky
http://min.us/m3Dd670RYiVlS

video


Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0926s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb