49.den - Chiang Mai

Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
October 25th 2012
Published: March 23rd 2013

Do Chiang mai prichadzame 6/45.Z busu presadame na minivan.Batozina na strechu. Odvazaju nas do spriateleneho ubytka.Par ludi hned odchadza,ja zistujem polohu do ginny GH,izba by mala stat 100b.

S jednym pytanim ho nachadzam,je este zavrete. Hladam jedlo. Nasiel som vodomat. Docapovavam vodu za 1b. V bocnej ulicke je jedlo. Davam si nudlovu polievku.

Idem nazad,uz je otvorene. Je len 8/35. Izbu maju a fakt za 100b, zhadzujem batoh ,zistujem heslo na wifi , fasujem mapu a idem do mesta.

Riadne pece. Obieham par chramov. Prichadzam k zapadnej brane,idem na postu, tu si kupujem suvenir z thajska, znamky. Davam obed.Hladam numizmaticke muzeum. Vstup free. Toto mesto sa mi lubi, nikde ziadne vstupy do chramov, muzei. Muzeum nachadzam,paradne mince tu maju.Bohuzial na predaj su onicom.Vraj v proof vyhotoveni,prd makovy,podla mna to je klasicke.tak nic nekupujem.

Idem si pospat do hotela.Okolo 18/00 vyrazam hladat kesku.Je pri SZ hradbach.Uz je tma,mam problem ju najst,este sa tu mota aj jeden miestny.Vzdavam to.Este raz citam napovedu.Debil,gps ma navigovalo o 20m mimo.mam ju,davam tam konecne TB z vietnamu. Zas mam batoh o 5g lahsi.

Pri severnej brane za vodou je trh,davam si tu jedlo,nudle s kuratom a este sa chladim kornetom. Mensia prechadzka na nocny trh, nikde nikoho, len stanky s predavacmi. V 1/4 sa otacam a idem na ubytko Kkupujem smirnoffa citronoveho. Sprcha, ta je share na prizemi aj s wc,vypitie vodky a spanok

ubytko ginna GH - 100b
polievka - ryza,vajco,ryz.gulky,maso - 35b
voda z vodomatu - 1b
korneto - 23b
711 - 96b - snickers,cipsy,vodka.arasidy
nudle s masom - 30b
znamky - 24b

Tot: 0.537s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb