dado

baca12

My name is Dado from Sered, Slovakia
I very like travel and try new food. I like game geocaching.
I big fan football. My favorite team is FC Spartak Trnava.

Europe August 28th 2019

Sem budem postupne dopisovat stratene, opotrebovane, najdene, kupene veci Mimo hygienickych potrieb. Update 15.06.2019 FIILIPINY 22.2.2019 Davao Slapky - nechane u cs, bo mi odierali nohy Kniha michalengelov zapisnik - docitana, nechana u cs Zabky - kupa novych Obal na okuliare - strata INDONEZIA 26.04.2019 Tobelo Trenky - dosluzili 11.05.2019 Bira Klobuk - zabudol som na ubytku MALAJZIA 15.05.2019 Kuala lumpur Opasok - zabudnutie opasku na ubytku 19.05.2019 Kuching Opasok - kupa Kniha Ellis petersova - Pokani bratra cadfaela - zobratie z ubytka 23.05.2019 Mobil redmi note 7 - kuoa Kuala lumpur SINGAPUR 24.05.2019 Tielkove tricko - vyhodenie na letisku UKRAJINA 28.05.2019 Kyjev Tur.topanky - vyhodenie Tur.topanky - kupa Sluchatka na mobil - kupa 29.05.2019 Kyjev Kratke trick... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered August 13th 2019

Sem budem postupne pridavat odkazy na stranky podla, ktorych som si robil itinerar. Vsetkym za ne vopred dakujem, bo mi dost ulahcili cestovanie. Update 15.06.2019 FILIPINY http://www.arrenwanders.com/arren-wanders-in-bukidnon-paminahawa-ridge/ - hiking bukidnon https://graciestrips.wordpress.com/2016/03/09/mt-capistrano-you-rock/ - hiking bukidnon INDONEZIA https://backpackersattitude.com/best-routes/best-route-for-3-weeks-in-sumatra-indonesia/ - podla tohto som si spravil itinerar http://www.east-indonesia.info/ - fajn web o molukach MALAJZIA http://travelujeme.sk/ - nielen malajzia ... read more

Middle East June 12th 2019

Doobedie rovnako ako vcera, po kvalitnych ranajkach len relax na ubytku. Obed vybaveny vo fastfoode. Tentoraz davam spageti. Podla navodu na wikitravel pochodujem na ulicu 10 farandi. Na bus zastavke cakanie na bus smer terminal mehrab. Sofer mi potvrdil destinaciu, dal som mu kovovu 5k r. Ostatny ludia si len pipali karticky. Jazda v pohode. Sofer mi oznamuje, nech vystupim, podla mapy to vsak neni moj terminal (mozno zle oznacenie v mape). Na mape je vsak zastavka a tam oznacenie bus do tower of silence. Prechadzam nadchodom nad cestou na maly bus terminal miestnych liniek. Na dve spytania sa ma ujima jeden clovek. Na mobile mi ukazuje velku usa zastavu a prednou trump. Vravi usa nr.1 Ide so mnou k busu. Dava mi pipaciu karticku, vraj aby som nemusel platit listok, pri tom mu ukazujem, ze ... read more

Middle East June 11th 2019

Dobre vyspaty idem na nadvorie, ktore je v strede dvojposchodoveho domu. Su tu stromy a prazdny mini bazenik. Velke ranajky mi prinasa dcera (?)domacej. Je toho fakt vela. Pokec s mojim spolunoclaznikom. Mal som pocit, ze to je cech ale komunikacia v ang. Po obrovskych ranajkach nazad do postele. Neskor po spanku presun na dvor a tu lezanie na perzskom koberci. Obed vyrieseny v nenapadnej restike na hlavnej ceste za zmenarnou. Jedlo fajn a cena tiez. Domaci si brali jedlo so sebou. Jedol som tu len ja. Zastavka na zmrzku. Vcera ma zaujali domaci co si davali zaliat tocenu zmrzku stavou z ovocia. Chlapik mi odporucil mrkvu. Nic moc teda. Odteraz ziadne experimenti. Kukam do mapy, zaujala ma zahrada dowlat abad. Hor sa poobede do tepla. Opat ulicky, neskor hlavny tah. Vo fastfoode dana bageta, prechod ... read more

Middle East June 10th 2019

V noci som sa par krat zobudil, bud na hmyz alebo kvapky dazdu (asi 4) Zima v noci nebola. Ako sa vonku uz zaplo svetlo, v parku sa zacali objavovat rychlochodzari a i par cviciach na vonkajsich strojoch. Kukam do mapy a blizko hrad kheirabad. Prazdnymi ulickami smerujem k nemu. I tu je kopa domov hlinennych vratane hradu. Z neho vidim len opevnenie, dnu sa neda dostat, zavrete. Smer 10km vzdialene centrum. Dalo sa ist aj mhdckou ale mam kopu casu a vonku okolo 600 je prijemne. Stare hlinenne domceky neskor striedaju normalne domy. Premavka uz dost husta, co je citit na vyfukovych plynoch. Obcas sa mi velmi zle dychalo. Vsetko este pozatvarane mimo malych pekarnicky kde piekli tenky kruhovy chlieb. Ten hadzali na syta a ludia si ho brali. I tu zeny maju cez seba ... read more

Middle East » Iran June 9th 2019

Budicek uz o 3.45. tour ma zacat o 4.30. Nakonec nas guide vyzdvihuje o 4.45. A kto je guide? Ojebavacka z ubytka. Ideme na hlavnu kde nas caka terenak 4x4. Sup ho a po tme smer solne jazero. Vodic dava autaku zabrat, neskor opustame asfaltku a schadzame na polnacku. Sme v kamennej pusti. Vodic vsak neubera, tlmice dostavaju riadne zabrat. Neaky ten check point, zrejme tu sa malo platit 200k r ale nik tu neni a zrejme to bol ojeb, bo to fakt nevypada ako neaka mytnica. Prichadzame k solnemu jazeru. Ideme kusok dnu po ceste, kade chodia nakladiaky co vozia sol. Vonku uz svetlo ale slnko este neni hore. Splhame sa na strechu auta, sadame, fasujeme mini ranajky. Ked som sa pytal ojebavacky ci budu ranajky, vraj ano, podavaju sa od 8,30 na ubytku. Tak ... read more

Middle East June 8th 2019

Vcera moju miestnost opustili dve talianky a boli presunute o izbu vyssie. Zrejme v irane nemozu byt zmiesane dormy. Ranajky oproti ubytku v teherane mensie. Ziadny bufet ale kazdy mal nachystanu svoju porciu. Jedlo rovnake ako v teherane avsak miesto masla, ovci syr. Skoda, ze len male platky, bo fakt dobry. Majitelia aj s jednym turistom odchadzaju na dovolenku. Prevzal to tu iny clovek. Ten nevi absolutne nic. Na kazdu otazku vola majitelom. Chcel som vediet ci je do yazdu lepsi bus ci vlak, ci mi vie kupit listok na vlak online a kde zamenim prachy. Na kazdu otazku vzdy volal. Fra par mi pozical mapku mesta. Ta je zbytocna, idu dnes na tour do neyassar. Ja idem na zel.stanicu (20min pesi) kupit listok na zajra do yazd. Vonku o 1000 uz pekny hyc. Prichadzam na ... read more

Middle East June 7th 2019

Sprcha, ranajky a pobratie sa na juzny bus terminal metrom. Recepcne uplne znudene. Metro prazdne. S jednym prestupom vystupujem na stanici payane e jonub. Uprostred terminalu je kruhovita budova. Vchadzam dnu na poschodie kde sa predavaju listky. Na jedno spytanie ma naviguju k predajcom. Cena je opat vyssia ako podla lp, no tentoraz som ju vydedukoval na listku. Klesam na prizemie, smer moj bus, ukazujem listok soferovy, ten si ho nedovercivo prezera a uz sedim v buse smer kashan. Bus skoro prazdny no i tak startujeme. Kusok po opusteny terminalu vsak stoji a cakame na viac pasazierov. Krajina okolo vacsinou pustatina, neskor sa objavuju obilne policka. Prave konci zatva. Na jednom policku mini kombajn. V qom na vypadovke vystupuje skoro cely bus. Po rozbehnuti fasujeme sladkost a dzus. Bus opat vip 2+1, dokonca mam cul pred ... read more

Middle East June 6th 2019

Z ubytka vyrazam na ulicu 7.30. Nechal som tam riadny bordel ale nech, za tu cenu. Predpoklad odchytit lahko taxi na ulici sa javi ako velky problem. Po 10.min cakacke sa vyberam na druhy hlavny tah iman khomeini blv. Na rohu kupene banany na ranajky, bo nikde ziadne jedlo. Nuz problem s taxi i tu. Veru cakat sa mi nechcelo a idem pesi na bus terminal (po prichode zistene, ze je to cestovka) Bol som v tom, ze ked ma bude obiehat neaky taxi bud spomaly abo zatrubi. Za celu cestu (nieco okolo 30min) ma obehli len 3taxi a vsetci na mna prdeli. Obcas som nahodne okoloiducim ukazal papierik s hieroglifmi a nechal si potvrdit smer. Papierik mi napisal clovek vcera vo fastfoode. Jedna pica na nho ani nekukla a hned krutila hlavou. Prichadzam po pol ... read more

Middle East June 5th 2019

Vyspaty avsak s bolestou v hrdle idem preskumat dalsiu cast. Na ulici ma odchytava clovek co prave vystupil z auta. Furt mi ukazuje na nohy (uz si tak myslim, co tu clovek ani v slapkach nemoze chodit). Mava rukou, reku aby som pokracoval, tak prechadzam na druhu stranu cesty. V tom otvara branu na ubytko, pokrikuje, furt mava. Aha to mavanie znamena pod so mnou. Uplne to vyzeralo ako chod prec. Takze oni tu nielen naopak citaju ale aj mavaju. Pred vchodom do domu mi ukazuje aby som si skoval topanky dnu. To co uz je ked sa tu kradnu i topanky. Neskor s niekym volam ang, tak reku ako to bude s pasom. V tom mi ho chlapik dava. Po mojej ulici talequani idem na juh, prichadzam na hlavnu krizovatku kade som vcera prisiel, tentoraz ... read more

Tot: 0.122s; Tpl: 0.045s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0319s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.3mb