dado

baca12

My name is Dado from Sered, Slovakia
I very like travel and try new food. I like game geocaching.
I big fan football. My favorite team is FC Spartak Trnava.

Europe » Slovakia August 2nd 2019

Tento trip trval skoro pol roka a asi by som to rozdelil na dve casti, na vychod a na zapad. Vychod, filipiny, indonezia, malajzia a zapad ostatok. Obe casti su diametralne odlisne. Na vychode som vedel do coho idem, na zapade ma cakalo nezname prostredie. Vychodnu cast vo velkom ovplyvnili moje zdravotne problemy takze som si to nemohol uzit naplno, co bolo velmi na skodu, hlavne filipiny a cast mindanao kde clovek spocita turistov na dvoch rukach. Tam sa isto este musim vratit vdaka fajn cs babam a hlavne ma laka okolie general santos. Indonezske regiony (sumatra, severne moluky) moc neprekvapili, skor by som povedal, ze citim mensie sklamanie. I ked treba povedat, ze na molukach mi absolutne nevyslo pocasie. spodna cast bornea bola fajn i vdaka fajn ludom z ubytka a np bako. Penang bohuzial ... read more

Asia » Georgia August 2nd 2019

Tak ako o irane i o gruzinsku som pocuval chvalu na extra priatelskych ludi, lahky stop, genialne jedlo a famozne hory. Po mojej skusenosti vsak mozem suhlasit iba s poslednym menovanim. Ludia boli normalny, nic extra, ze by mal z toho clovek padat na zadok. Stop uplne nahovno (no ludia co som stopol uplne super) ale zas mozno som bol na zlych trasach (i ked hlavny tah do ruska asi zla trasa nebude), jedlo vsetko vsade rovnake, v kazdej restike sa tocilo 5-6 jedal. Clovek mal problem najst neaku tu zmenu. Co ma vsak uplne dostalo boli hory, kvoli nim sa isto este do tejto krajiny vratim, bo som si dal len ozaj len par trekov. Doprava v krajine bezproblemova vdaka marsutkam (minibusy). Dalsie prekvapenie pre mna bolo, vsade pritomne eu vlajky. Ale zas eu vlajky ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered August 2nd 2019

Sem budem postupne pridavat odkazy na stranky podla, ktorych som si robil itinerar. Vsetkym za ne vopred dakujem, bo mi dost ulahcili cestovanie. Update 28.07.2019 FILIPINY hiking bukidnon hiking bukidnon INDONEZIA podla tohto som si spravil itinerar fajn web o molukach MALAJZIA travelujeme nielen malajzia https://ebooking.sarawak.gov.my - np bako ubytko UKRAJINA tonic nielen ukrajina Cernobyl tour - https://www.tourkiev.com/ IRAN roman herda/ur... read more

Europe August 2nd 2019

Sem budem postupne dopisovat stratene, opotrebovane, najdene, kupene veci Mimo hygienickych potrieb. Update 01.08.2019 FIILIPINY 22.2.2019 Davao Slapky - nechane u cs, bo mi odierali nohy Kniha michalengelov zapisnik - docitana, nechana u cs Zabky - kupa novych Obal na okuliare - strata INDONEZIA 26.04.2019 Tobelo Trenky - dosluzili 11.05.2019 Bira Klobuk - zabudol som na ubytku MALAJZIA 15.05.2019 Kuala lumpur Opasok - zabudnutie opasku na ubytku 19.05.2019 Kuching Opasok - kupa Kniha Ellis petersova - Pokani bratra cadfaela - zobratie z ubytka 23.05.2019 Mobil redmi note 7 - kuoa Kuala lumpur SINGAPUR 24.05.2019 Tielkove tricko - vyhodenie na letisku UKRAJINA 28.05.2019 Kyjev Tur.topanky - vyhodenie Tur.topanky - kupa Sluchatka na mobil - kupa 29.05.2019 Kyjev Kratke tricko - ... read more

Europe » Slovakia August 1st 2019

Ako vzdy pred letom ani cul som moc nespal. Rano sprcha, ranajky a smer na dohodnute miesto kde ma mal vyzdvihnut bus. Cakal som od 8.45. doslo neake auto, z neho na mna hovorili gruzinsky, chvilu som bol v tom, ze ma asi transportuju k busu ale nie. Okolo 9.05 prichadza za mnou majitel ubytka, ze bus je uz na ceste. Masina prichadza 9.15. klasicky minibus. Rozlucka s majitelom. V aute dve lezby a dvaja chalani. Vyplaca sa klasicky po vystupovani ako v kazdej marsutke (mimo miest kde su ofic,predajne) Cesta nieco okolo 20min. Letisko z vonka okej ale dnu malo priestoru. Cela hala zapratana ludmi cakajucimi na odbavenie sa. Eticket tu nefunguje, kazdy musi ist k prepazke. Skoro vsetci mali vytlacene letenky ale neni to za potreby. Pri pultiku som dal pas, ukazal letenku v ... read more

Asia » Georgia July 31st 2019

V noci riadne prsalo t.j. moje cerstvo oprate ponozky sa cez noc nevysusili ale este viac sa namokrili. Osadenstvo z ubytka odchadza. Ang chalan sam, cinan spolu s ukrajinkou (?) Do batumi. Ja nakonec nejdem na daytrip do druheho mesta ale zostavam tu. Presun do parku, tu do seba hodene ranajky (pecivo plnene fazulou) a len sedenie na lavicke a sledovanie ludi. Zvacsa samy dochodci. Ti len sedeli a debatovali. Pri nefunkcnej lanovke kupena pohladnica pre anu, s ktorou vcera pred spankom zaujmavy pokec ale i tak z toho nist nebude. Pohladnicu tentoraz posielam z mini posty. Tu si treba vytlacit listok s poradovym cislom Bohuzial celu prevadzku zabrzdili dvaja chlapici co mali nestandartnu poziadavku (chceli daky vypis). Situacia rovnaka ako u nas na dedinach, postarka bola v koncoch. Druha to radsej vzdala a sla asi ... read more

Asia » Georgia July 30th 2019

Rano sa budim uz o 6.30. v noci prisli dalsi 3noclaznici ani som ich nezaregistroval. Stretko s egyptom a nem je naplanovane az na 9.00 Oddych a tlacenie do seba jedla v parku. Prichadza taxi, hned mi sam od seba dava ponuku 150l za stary mercedes. Nemka prichadza nacas, egypt meska 10min. Nemka nam prinasa ranajky. Egyp je nakonec dobra pica, uz vcera sa mi nepozdavala. Dava mi adresu poliakov. Mame sa stretnut u nich na ubytku. Objedavam premierovo bolta. Vodic uplny motak, cca 20m pred nami odbaca do druhej ulicky a zbytocne obieha dva bloky. Po nasadnuti, zrazu egypt zacina menit nas ciel. Vraj vcera sme sa dohodli, ze pojdeme od bus stanice, pritom poliaci jej poslali ine instrukcie s ktorymi suhlasila. Vodic ang nevi a je uplne strateny a to ma navigaciu pod nosom. ... read more

Asia » Georgia July 29th 2019

Pohodove ranko. Rozlucka s turkom (asi majitel) a smer mestska plaz. Do kutaisi mam v plane ist na vlaku 1420. Prichadzam na plaz, ta uz takto skoro (1000) riadne zaplnena. Vsade lehatka so slnecnikmi a velky ruch. No veru, serem na to a idem cez promenadu do parku. Tu sa natahujem na dlhu lavicku a pospavam resp sledujem pekne dievocky co si to vykracuju na plaz. Obed vybavujem na namesti europy v mcdonalde. Tu som pri samoobsluznom boxe zazmatkoval, po objednavke bolo treba vytukat cislo karticky podla ktorej obsluha najde cloveka pri stole. Ja som tam dal 1, co samozrejme neexistuje, tak som musel cihat na roznasacov jedla. Z mcdonaldu sa pre istotu este zastavujem v inom tur.centre. Ha tu mi baba vravi, ze ide len jeden vlak okolo 20.45. tak rychla zmena planu a smer ... read more

Pomale vymotanie sa z ubytka a opat rovnaky smer ako vcera len s tym, ze dnes otestujem blizsiu plaz v kvariati. Ranajky volim sladke, pri katedrale v cukrarni si davam zakusok a kapucino. To slabucke. Vonku cakacka na marsutku c.88 resp c.33. Druha menovana prisla skorej. Cul sa mi isol flek na sedenie. Cesta ubehla rychlo. Vacsina minibusov ma vypisany aj cennik, tak zadne ojeby ako v skurvenom irane. Vyskakujem pri hoteloch, cez jeden sa dostavam na kamenistu plaz. V porovnani so sarpi omnoho viac ludi ale oproti batumi to je nic. Berem predrazene lehatko aj so slnecnikom za 10l, v sarpi za 8l. Vcera som sa trosku pripiekol. Plavanie a nic nerobenie. Oproti sarpi je tu viac rodiniek a menej dievociek. Zrejme aj kvoli kopcu hotelikov a apartmanov. Na obed idem do restiky neptun co ... read more

Asia » Georgia July 27th 2019

Postupne vymotanie sa z ubytka. Obsluha pospavala tak ubytko zatial nevyplatene. Na hlavnom tahu chavchavadze odchytavam marsutku s cislom 88 a uz sa vezem ku gruzinsko tureckej hranici. Marsutka prisla uz plna, tak na stojaka, neskor sa naplnila na totalku. Vsetci sli do turecka. Vyskakujem s ostatnymi asi 50m od hranice. Kupujem poziven a cez cestu zapadam na kamenistu plaz. More je tu viac cistejsie, ludi pomenej. Dostavam ponuku na lehatko so slnecnikom na 8l, skusam dat na 5l ale nechce o tom ani pocut. No nist teda. Roztahujem plachtu a zacina slnenie a kupanie. Teplota vody akurat. Hranicu na vode strazi pobrezna straz. Ono by stacilo par zaberov vo vode a uz som na tureckej strane. Tam hned za hranicou mesita, z ktorej sa ozvyva hukot, z gruzinsko kostola vsak nic. Plavanie, slnenie s peknym ... read more

Tot: 2.639s; Tpl: 0.031s; cc: 8; qc: 88; dbt: 0.0657s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb