dado

baca12

My name is Dado from Sered, Slovakia

Europe » Poland September 9th 2023

Wizz covid kredit este stale mam, dovolenku tiez. Tak sme sa rozhodli zaletiet si do polska a podrobnejsie preskumat ich piesocne plaze. Spiatocne letenky kupene v priemere za 43€/os (infant stal viac ako dospely clovek). Bohuzial leti sa z hamburgu, kedze z brem wizz prakticky mimo skopje nikam nelieta. Ryanair ma tiez dost ubohu ponuku (ak nepocitam v sezone 3 lety denne na nemecky ostrov malorka, ktory je fakt v lete masaker). Najskor som uvazoval, ze zakotvime v Słowiński Park Narodowy ale nepodarilo sa mi tam dohladat ziadny normalny spoj, tak som zvolil male mestecko wladyslavovo. Osobakom vo vozni pre cyklistov sa dostavame na hlavnu stanicu v hamburgu. Po skusenostiach, ze stary nemci a rozne pristahovalecke individua miesto schodov, cakaju v dlhom rade na jediny vyta... read more

Europe » Luxembourg September 1st 2023

Necakane sa mi naskytla prilezitost spravit si solo vylet na dve noci do luxemburska resp zostat v nemecku (taku som dostal povolenku, bo 2/3 rodiny slo na dovolenku do slnkom zaliateho slovenska). Nuz berem prvu moznost a prakticky celodenny vlakovy presun. Vdaka 49€ listku co mi preplaca amazon a free verejnej doprave v lux ma presun vide 0€. Bookujem uplne mega drahy Youth Hostel Luxembourg City , ked ma jedna noc vysla cca 42€ (vratane ranajok), dalo sa to zrazit o 7€/noc ale potom nebola k dispozicia moznost free zrusenia, ono som cakal ako sa vyvinie pocasie, ak by prsalo, co prsalo furt v tomto obdobi, tak by som nesiel. Na bookingu som pouzil 10perc kod, takze sa cena defacto zrazila na cenu bez free cancel. Piatok vyrazam super skoro rano na zel.stanicu bremy, ... read more

Europe » Germany August 31st 2023

Bremy Pocas leta sa stale nieco v meste deje, rozne koncerty, festivaly. No s panom D to nema moc zmysel navstevovat kedze nikde poriadne neobsedi. V jeden slnecny vikendovy den sme boli preskumat cast neue weser . Presli sme ponad plavebnu komoru na rieke weser a ocitli sa defacto na ostrovceku, kde vsak nic moc zaujimave neni. Je tu kolonia zahradok, jazero na ktore vdaka vegetacii neni vidiet a take skoro mrtve rameno weseru, par odvazlivcov sa tu i kupalo. V robote sme stratili oboch tim lidrov aj manazera. Jedna tim liderka je uz na pn hadam 4mesiace (preplo jej v hlave po umrti otca), dalsi tim lider sa stal manazerom na poobednej smene a nas manazer (v skusobnej dobe bol), nespravil pohovor a tak ho degradovali nazad na tim lidra na ine oddelenie ale prakticky ... read more

Europe » Bulgaria June 29th 2023

Nas prvy letecky vylet k moru. vlak bre-ham-bre Cesta zacala vlakom do hamburgu, hned na stanici v bremach konflikt s kokotkom s bicyklom co cakal na vytah na peron ako my. Kokot si caka, nezmackne gombik, julia teda stlaci, dvere sa otvoria (nelogicky su tu z dvoch prilahlych stran) on nabieha dnu svojimi a ja svojimi, este sa rozculuje co si to dovolujem ist dnu. Vo vlaku ideme do cyklo vagonu, vlak prazdny. Na preplnenej stanici v hamburgu ideme skoro az na koniec nastupiska kde je az jeden vytah, nastastastie ziadne dlhe cakanie. Po vystupeny neprekvapili arogantny nemecky dochodci co su lenivy ist pohyblivymi schodmi so svojimi kuframi ale vyuzivaju vytah urceny pre kociky, bicykle, invalidov. Keby za nimi nebola kopa kocikov nic nepovim ale co si budeme hovorit, su to kokoti. Prestupujeme na sbahn smer ... read more

Europe » Germany May 31st 2023

Mesacne prispevky uz dlhsie nepisem, bo prakticky nic specialne sa nedeje. Tak teda budem aspon davat maly suhrn vyletov co podnikame po Nemecku. Bremy Na jar sme navstivili krasne rozkvitnuty Rhododendron-Park Bremen , ktory bol plny klasickych nemeckych turistov (rozumej samy dochodca). Inak zvacsa chodime stale na rovnake miesta, centrum mesta, burger park, prechadzky po promenade pri rieke weser. Raz sme zobrali ferry (jazda asi 3min aj s nalodenim) a kukli piesocnu plaz kde je restika cafe sand . Na jedlo ponukaju len polotovary. Boli sme kuknut detske futbalove zapasy v casti blumenthaler. Hral tam syn juliinej kamosky. Sli sme vlakom, kedze mi amazon preplaca 49€ ticket (clovek moze jazdit neobmedzene po nemecku regionalnymi vlakmi, mhd, bohuzia... read more

Europe » Germany January 31st 2023

bremy Pan D zacal chodit v sobotu na jogu, teda neni to joga ale take masaze co mu julia dava podla instrukcii. Kurz je do polka februara. Dalsi kurz co robi, je stretnutie mamiciek pod dohladom ucitelky. To je uplna debilina, bo jebla pica co to ma na starosti to uz 3x zrusila hodinu pred zaciatkom. Inak julia s nim zacala chodit na vnutorne detske ihrisko, kde si treba len kupit kavu a maly sa tam hra aj s inymi detmi. rozhodne je to lepsie ako tie debilne kurzy, ktore sa platia. Mesto bremy nam poslalo dva dopisy ohladne pana D. Prvy, ze si moze zajednat termin na pas, ktory mu konci v maji, to sa nam po 3tyzdnoch podarilo, bo furt neboli vypisane terminy. Druhy dopis bol ohladne ockovania, aby sme na to nezabudli. Tak ... read more

Europe » Germany December 31st 2022

bremy Tento mesiac sa niesol v znameni oslav narodenin na juliinej strane. Meniny sa tu neoslavuju. Nuz vsetci ale oslavovali cez tyzden, takze bez mojej ucasti. Inak nepochopim preco trebars bratove deti nespravili jednu spolocnu oslavu cez vikend, detto mama s tatom,, kdezto kazdy fagan oslavoval zvlast cez tyzden. Uplne zbytocne cesty julii s malym, este, ze ich tam a nazad zobrali rodicia. Z narodneho uradu (presny nazov neviem ale urcite nieco zacinajuce bundes) nam prisiel pozitivny list ohladom nasej svadby. Nenamietaju, za tento posudok nicoho si fakturovali 75€ (opat suma vypocitana podla zarobku). Suma sumarum, cele vybavovanie na uradoch nas stalo 250€, prakticky za nic. Vyriesili sme aj obrucky, teda julia vyriesila. Objednala ich online. Najskor prisiel merac prstov, tak som si omeral, nasledne julia poslala pre istotu tri velkosti. Obratom nam prisli tri ... read more

Europe » Germany November 30th 2022

bremy V novembri sa toho moc nestalo, kedze som bol dost casu v robote (jeden dobrovolny a jeden nuteny nadcas) Boli sme pozvany na oslavu narodenin rozmaznaneho spratka (6rokov) od tatiany. Tak sme dosli do susednej dediny, vyfasoval som dres a isiel sa hrat futbal na male detske ihrisko. Na oslave boli len rodicia a 2xbabka a 2xdedko a my. Sopliak chytal na futbale riadne nervi ked nebolo po jeho. Po futbale, jedlo, neaka ta torta a islo sa domov Vonovia suhlasila so znizenim najmu na 803€ (vyrubili nam o 100€ viac), no lenze dlho sme sa netesili, bo koncom mesiaca prisiel list vsetkym 3 bytom, ze od januara sa zvysuje najom kvoli drahemu plynu o 40€. Uplny ojebavaci teda, buduci rok, ked julia najde zamestnanie budeme hladat nieco ine, co prenajimaju normalny ludia a nie ... read more

Europe » Germany October 31st 2022

cesta na svk hned prvy oktobrovy tyzden sa vydavame na cestu na svk. Tentoraz sme si zvolili zastavku v usti/labem, co je zhruba polovica cesty. Ubytovali sme sa mimo mesta v ubytku Olsinky . Ubytko fajn, len nevyhoda, ze od mesta je daleko a nasu kupelnu sme mali cez malu chodbicku, nie priamo v apartmane (to som si asi nevsimol pri rezervacii). Cesta do usti v pohode, skysli sme len v jednej kolone asi 15min, inak radio hlasilo rozne kolony po nemecku, najdlhsia mala 20km. Bohuzial nam nevyslo pocasie, tak sme usti moc nepobehali, zapadli sme do restiky Pivovarská šenkovna . Bohuzial pivo som nedal, dal som dve kofoly a gulasik, julia dala svieckovu, ta slaba, ked porovnam s ostatnymi co sme mali po cesku. Potesilo, ze benzin, narozdiel... read more

Europe » Germany September 30th 2022

Bremy este pred dovolenkou julia kupila panovi D postel cez ebay. ikea style postel, z ktorej sa da spravit poschodova. Nuz tak sme ju na dvoch autach isli vyzdvihnut (uplne zbytocne, v pohode som mohol ist sam) Na prvom som bol ja, na druhom juliin tato, akoze tlmocnik a pomocnik. Prisli sme na adresu, ktoru sme dostali a tam co. No nic. Ziadne zhodujuce sa meno. Tak volam julii, ta pise predavajucej a cakame a cakame. To uz tato nevydrzal a zacal zvonit na vsetky zvonceky a vypytovat sa ci tu niekto nepredava postel. Uz ked sme sa chystali odist asi po 20.min, tak julia posiela novu adresu. Ulica sedela, len ine cislo cinziaku, cez cestu, uplne v zadu. Do toho este akcny gestapacky dochodca co vybuchoval na okno svojho prizemneho bytu, ze co si to ... read more

Tot: 0.655s; Tpl: 0.006s; cc: 6; qc: 84; dbt: 0.3486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb