Page 2 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Georgia July 26th 2019

Rano pod mrakom, vyplacam dalsiu noc a smer botanicka zahrada. Na ranajky som moc chut nemal. Mensia pechadzka okolo bus stanici az na hlavny tah smer kutaisi. Tu sa na zastavke pytam chlapika co ide do oblasti makhinjauri. Zastavuje mi minibus c.21. Vyskakujem na konecnej pri zel.stanici makhinjauri. Za nou plaz, no vybral som si zly smer, smerom na sever. Tak kolaje prejdene asi az po 300m. Plaz ako v batumi kamenista. Ludi vsak omnoho menej. Hned sa zvalujem na kamene a zacina dlhy relax. Do vody nejdem, je zamracene ale par ludi sa kupe. Po odpocinku po plazi smer botanicka zahrada. Pri nej, resp pri plazi restika flora. Davam pre mna netradicne jedlo, kuraci salat. Uz potrebujem zmenu v jedalnicku, pivo vsak nemenin, to musi byt vzdycky. Po jedle uz spominana botanicka zahrada. Na listky ... read more

Asia » Georgia July 25th 2019

Predpoved pocasia sa naplnila, vonku pod mrakom a obcas poprcha. Z postele vypadnutie az po 1000. Na ulici kupene pecivo plnene syrom a presun okolo zaujimaveho mcdonaldu na sherif khimshiashvili 9. Ten nieje klasicka budova ako vacsina ale pekna presklenna moderna budova. Pred nim voda. Zaujimavost je, ze v rovnakej budove je i benzinka. Prechadzam hlavnu cestu, park a ocitam sa na ludoprazdnej kamienkovej plazi. Cervena vlajka veje, vlny trosku vacsie ale nic obrovske. No do vody nejdem, zamracene, obcas dazd a studeny vietor. Ostavam len v kratasoch a vyvalujem sa na kamene. Vyhoda oproti piesku, clovek neni cely zadrbany, nevyhoda mensie pohodlie ale v pohode. Vyhladlo mi, tak sup do luxusneho mcdonaldu. A ten fakt ina liga oproti. Dnu fesna obsluha v kostyme a lodickach na ihlickach. Po dlhej cakacke fasujem jedlo, objednane cez terminal. ... read more

Asia » Armenia July 24th 2019

Uplne genialna krajina, pekna priroda, no hlavne velmi priatelsky ludia. Po irane to bolo jak keby som sa dostal z pekla do neba. Autostop velmi lahky, i ked z jerevanu som siel marsutkou. Sem sa isto vratim, bo je tu co pozerat. Nuz len ma sklamalo znacenie tur.tras. tie su znacene len na zaciatku a potom nic. Chodniky taktiez neprechodene, miestami totalne zarastene. MEGHRI Povinna zastavka po irane, kde clovek dostane do zil alkohol a konecne sa moze kochat peknymi zenami. V dedinke vsak neni co robit. Vyslap na pevnost (jedna veza) ok s fajn vyhladom. Proste tu sa len pije. Ubytko Haer b&b - postel v obyvacke, share sprcha. Najskor to vyzeralo fajn ale v noci strasne teplo a ziadny fan, sprcha obcas tepla obcas studena voda. Max na noc je to tu ok. Vecera ... read more

Asia » Georgia » Western Georgia July 24th 2019

Tak este k vcerajsku. Po prichode na izbu mi ruska zijuca v dubai vravi, ze ma zhanala polka. Nakonec nebola s taxikarom ako som si myslel ale sedela len v pizzerii a podla dohody ma dosla vyzdvihnut o 2000 na izbu, no ja som ju uz opustil o 1945. Na izbu dosla okolo polnoci ale kedze bola trosku o vinenana nebola na mna nasrana. Nasrany som bol na seba len ja. No nist. Predtym dlhy pokec s fajn ruskou. Ta robi prekladacku mobilnych telefonov ale uz je unavena z dubaja a chce zmenit krajinu. Pakistanci a ina chamrad je v dubaii riadne nadrzana, preto vyuziva vacsinou vagony len pre zeny. Bola i v indii a tez hruza pre nu. Na letisku ju vraj chcel taxikar uniest. Je aj na cs. Tam ju obcas oslovia pari, ze ... read more

Asia » Armenia July 23rd 2019

Rychlo navsteva neoficialnej republiky prebehla bez problemov. Videl som iba zlomok ale pacilo sa mi tu. Ludia priatelsky, jedlo fajn a stopovanie bezproblemov i ked niekedy s dlhsimi cakackami. Bezplatne vizum clovek dostane na hranici (len karticka), este sa vyplni registracia kde je treba povedat kolko sa tu clovek zdrzi. Verejna doprava neviem ale taxi je vsade. Priroda nadherna, super kopce, kanony. V buducnosti sa sem isto vratim a preskumam i odlahlejsie casti. No na to bude najlepsie mat auto. SHUSHI Urcite (vacsina) casti este poznamena vojnou, budovy v zlom stave ale postupne pomalicky sa to tu rekonstruuje aj za pomoci eu. Katedrala pekna ale pre mna hlavna topka bola tura do kanonu hunot. Uplne super miesto na relax pri vode ci pri malom ale velmi peknom daznikovom vodopade. Turu som zacal v shushi (znacenie ubohe) ... read more

Asia » Georgia July 23rd 2019

Bohuzial predpoved pocasia sa naplnila a vonku poprchalo, tak dnes nikam len na izbe, pod altankom. Polka co je se mnu na izbe je riadne crazy, to sa mi lubi. Dnes ide k jazeru kde som bol vcera. Teda nezavidim jej v takomto necase. Vacsinu dava viacdnove treky. V gruzinsku je uz mesiac, toto su jej posledne dni. Vybehnutie do supermarketu kupit vodu a neake snacky nech mam co chrumat. Lenka si chce dat zastavku v bahraine, do ist zrejme doleti az 18.8. dost neskoro pre mna. Musim vymysliet plan kam ist na mesiac. Na ubytku dorazene suhrny armenska a karabachu. Vonku obcasne prehanky, tak na obed davam pizzu. Ubytko ma svoju pizzeriu. Objednavam medium (mensiu nemali). Po prineseny nestacim valit . Je obrovska, u nas by mala oznacenie xxl. Chutovo vynikajuca. Po jedle poobedny spanok. ... read more

Asia » Georgia July 22nd 2019

Rano nahovno, najskor ma okolo 700 zobudila odchadzajuca cinanka s gruzincom, potom staff (asi rodina) co spi na dorme. Toho furt budila mama(?), vybuchovala na dvere, hulakala, zvonila mu na mobil. O 830 nasrany stavam z postele a hor sa do hmlisteho mestecka. V pekarnicke kupeny chleba, ranajky vybavene. Ono o takomto case este nic otvorene. Zahajujem turu k jazeru koruldi. Znacenie resp cesticka zacina oproti New cafe daeli. Uzkou ulickou stupam pomedzi rozpadnute domy, ktore sa prerabaju na nove ubytka. Objavuje sa znacenie, bielocervene ale cestou opat ubohe. Hore po mini potocku, a strme stupanie cez les. Viditelnost tak na 50m. No verim, ze s postupujucim casom sa to zlepsi. Prichadzam na rozcestnik kde sa cervena zokruhuje. Obiehaju ma traja ludia. Hmla stale. Je tu vyhliadka kriz, no ako vravim viditelnost nula. Stupam na kopec, ... read more

Asia » Georgia July 21st 2019

Noc teda dost nahovno. Rus nademnu opustal izbu o 700. Tak som sa prebral, umyl, vyplatil vcerajsie dve piva a siel na ulicu, reku chytim marsutku na bus stanicu pri mcdonalde pri zel.stanici kutaisi 2. Ale coto, vonku nieco po 7.15 ani nohy, mimo upratovacich ciat. Zvacsa stare babky v kriklavych vestach s metlami v ruke. Slapem prakticky totoznu trasu ako sem. Prichadzam k mcdonaldu resp kusok od neho. Tu sa pytam sofera ci mestia, mam nasadnut. Minibus prazdny, idem k mcdonaldu asi 20m a tam pekne oficialne marsutky s nazvom i kasou kde sa kupuje listok. Tak nazad do minibusu, berem batohy, kupujem listok v kase a po chvili je uz marsutka plna. No i tak cakame asi 15min kym vyrazime (8.15). Jeden domaci (ten bez listka) a ostatok vsetko turisti. Cesi, polaci, cinany, nemci. ... read more

Asia » Georgia July 20th 2019

Noc v pohodicke, som cakal, ze bude zima ale nebolo aj ked som spal bez treniek. Smer depresivne mesto, v pekarni kupeny velky cerstvy este teply chleba, polka do seba hodena na lavicke pri rieke. Stop veru bez sance, bo vsade mesto a stupanie do kopca. Spravene este fotky nefunkcnej stanici lanovky, nakuknutie do maleho ovozel trhu a stupanie k prvemu cinziaku. Reku bude odtial vyhlad na mesto, nebol. Cestou som uz chcel nastupit do marsutky, no ta behla do jamy a hned defekt. Nuz pri cinziaku cakam asi 20.min na povoz k odbocke ku kostolíku katahki. Marsutka smer batumi ale v pohode ma zobrala. Cesta rozdrbana od kamionov. Vyhlady by boli aj pekne no pod mrakom. Vyskakujem kusok za odbockou, bo vodic nestihol dobrzdit. Za mierneho mrholenia si to valim ku kostoliku postavenom na opustnej ... read more

Asia » Georgia July 19th 2019

Rano klasika, sprcha, dojedenie vecere, rozlucka s nemcami a smer bus stanica marsutiek. Co potesilo, spartak postupil. Takza 1augusta hned z letiska na stadion. Co nepotesilo, slovak lines zrusil akciu prveho nakupu za 1€. Listok som mal v plane kupit po pristati, ah. V uliciach kopa ludi. Zla sprava, marsutka do chiatura ani do gomi nejde. Treba ist na dialnicu 6km vzdialenu a tam si jednu odchytit. Davam tocenu zmrzku a pada rozhodnutie, ze pojdem stopom do akhaosopeli, tam prejdem pesi dialnicu a odtial gomi a chiatura. Do gomi zhruba 30km to musim dat zachvilku i ked som si vybral bocnu cesticku. Prechadzam most, stekajuci psi. Psov je v tejto krajine kopa, len sa to povaluje na ulici. Zatial vsetci mali v usiach znackovanie. Zacina stop. Premavka minimalna. Po pol hodine mi zastavuje lada niva a ... read more

Tot: 2.401s; Tpl: 0.035s; cc: 8; qc: 64; dbt: 0.0526s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb