Page 119 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Czech Republic » Prague September 8th 2012

Budim sa 4/15,zacinam sa balit a smer letisko. David ma vyprevadza a spravne ma naviguje na metro,vydal som sa opacnym smerom. Prichadzam k metru ,kupujem 90 min. listok za 32kc,ha ale problem v automate, hadzem tam 50kc,lenze ta sa zasekla,berem pero a natlacam ju tam.Nastastie tam vpadla a automat mi vyplaca vydavok spolu s listkom. Oznacujem listok a cakam na zlte metro smer Zlicin. Metro je skoro uplne prazdne.Na konecnej vystupujem a hladam bus c.100, ktory ide priamo na letisko. Konecne nieco bez problemov najdene. Treba pochvalit super znacenie. Hned po vyjdeny na povrch prichadza bus,sadam do nho a ide sa smer letisko. Bus je uplne plny,nastastie sedim aj s mega tazkym batohom + mala igelitka + maly batoh .Vystupujem na 4 zastavke, terminalu 1. Moj let je az 8/45,na letisku som uz 5/45.Sadam na studenu ... read more
Kyjev

Europe » Czech Republic » Prague September 7th 2012

Po rozlucke na autobusovej stanici v Seredi som nasadol do zlteho busu Turancar. Najskor bolo moje miesto obsadene ale potom si jedna pani odsadla a tak som zaujal svoje miesto. Mobil som si dal do sietky na sedadlo predomnou.jasne,ze som na nho zabudol a tesne pred tt zacala panika,idem za sofermi ci mi tam nahodou nevypadol,no veru nevypadol,tak som siel na svoje miesto a co nevidim,mobil je v sietke. Tak som ho radsej dal do ladvinky,bo som nechcel dopadnut ako ked som isiel zo sofie a musel nahanat bus na dialnici aby mi vratili penazenku. Cesta bola v pohodo az po Bratislavu,kde si za mna sadli dve kravy a celu cestu mleli debiliny. Tak som si pustil mp3 na plno a nechal sa unasat skevlou traslavou dialnicou do Prahy. Po ceste bola zastavka na 9 krizoch,tu ... read more
Pivecko Svijany

Europe » Slovakia » Trnava Region » Dunajská Streda » Velky Meder September 3rd 2012

Dnes som si obehal vsetky urady aby som sa mohol rozlucit docasne so Slovenskou republikou. Urad prace - zbytocna cesta,nakolko podporu poberat nechcem Socialna poistovna - zbytocna cesta,nakolko platit dobrovolne poistenie nechcem Vseobecna Zdravotna poistovna - vyzdvihnutie odhlasky z poistovne + zaplatenie 8 dni poistenia 12,69 €. K odhlaske treba dolozit,komercne poistenie,zdravotnu karticku,europsky preukaz poistenca.Toto vsetko im poslem postou v piatok 7/9/2012 Cestovne poistenie - nasiel som len jednu poistovnu (Allianz) co ponuka cestovne poistenie na rok bez nutnosti sa vratit opat do krajiny.Ostatne poistovne (Generali,Kooperativa,Union...) sice ponukaju rocne poistenie avsak treba sa vzdy po 30 resp 45 dni vratit na Slovensko,co v mojom pripade nebude mozne.Poistenie som si vybavil cez ich internetovu stranku url=http://www.allianzsp.s... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Dunajská Streda » Velky Meder March 2nd 2012

Ockovanie - 147,66 € (vakciny) - tetanus som si dal preockovat este minuly rok (2011) kedze mi uz koncila "zivotnost" 10 rokov.Naposledy mi to pichli (a ktovie coeste) na vojne do zadku,som si cely mesiac poriadne ani sadnu nemohol,nastastie teraz to pichly do ramena :) - zltacka A a B - s ockovanim som zacal v novembri (2011),dalsia davka v decembri (2011) a posledna teraz v juni (2012).Injekcia isla opat do ramena.Ziadne vedlajsie priznaky som nepozoroval iba po prvom vpiche som nemohol zdvihat tazke veci.Po ostatnych davkach uz bolo vsetko bez problemove. Tetanus aj zltacku A+B mi pichala moja doktorka,pri tetane si vypytala za vpich 3€ (extra prijatie aby som nemusel cakat v rade),pri A+B si 1.krat vypytala opat 3€ (extra prijatie aby som nemusel cakat v rade) , 2.krat si nepytala nic,ale dala mi neake ... read more

Tot: 1.11s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.4177s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb