2.den - Praha, Kyjev


Advertisement
Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Prague
September 8th 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

Budim sa 4/15,zacinam sa balit a smer letisko. David ma vyprevadza a spravne ma naviguje na metro,vydal som sa opacnym smerom. Prichadzam k metru ,kupujem 90 min. listok za 32kc,ha ale problem v automate, hadzem tam 50kc,lenze ta sa zasekla,berem pero a natlacam ju tam.Nastastie tam vpadla a automat mi vyplaca vydavok spolu s listkom. Oznacujem listok a cakam na zlte metro smer Zlicin. Metro je skoro uplne prazdne.Na konecnej vystupujem a hladam bus c.100, ktory ide priamo na letisko. Konecne nieco bez problemov najdene. Treba pochvalit super znacenie. Hned po vyjdeny na povrch prichadza bus,sadam do nho a ide sa smer letisko. Bus je uplne plny,nastastie sedim aj s mega tazkym batohom + mala igelitka + maly batoh .Vystupujem na 4 zastavke, terminalu 1.

Moj let je az 8/45,na letisku som uz 5/45.Sadam na studenu lavicku a nabijam mobil. Check in robim cca o 7/15 na prepazke c.171,nastastie je tam ceska,takze nemusim pouzit svoju neznalost anglictiny. Po chvili cakania sa dostavam na rad,vaha hlasi 22kg batoh. To sa ale pani na prepazke nepaci,max.je 20kg.No ale ja mam na letenke limit 30kg,tak to pozera a uz sa ospravedlnuje .Prebera batoh,ktory mam vidiet az v Pekingu a dava mi dve bording karty. Jedna Praha-Kyjev,druha Kyjev-Peking. Prechadzam pasovou kontrolou a uz som v utrobach letiska Ruzyne. Nikde nikoho,obchody su este pozatvarane,ostalo mi este 48kc,ktore musim minut. Idem k svojmu gatu B7, po ceste zastavujem na zachod. Pri gate je dutty free,kupujem mineralku 0.5l za 39kc.Predavacka mi este berie najdrobnejsie mince a mozem ist pit.Ked si nieco kupujete v tejto zone treba predlozit bording pass. Konecne nas pustaju cez bezpecnostu kontrolu. Moc to tu nekontroluju oproti BA kde vas celeho ohmataju aj ked nepipate. Cez kontrolu prechadzam v pohode.

O chvilu nam pristavuju lietadlo boeing 737 ukrajinskych aerolinii Aerosvit. Vyfasoval som sedadlo pri emergenci exite,parada je tam vela miesta na nohy,len je tam dost velky hluk.Ako som sledoval este z cakarne nakladanie batozin,tak moj batoh som nevidel,defam,ze ho nezapatrosili. Po odlepeny od zeme zaspavam ale vzapeti ma budi roznos obcerstvenia,mini bageta + dzus 2dcl. Moje ranajky,po zjedeny zaspavam na pol oka.Let bol bezproblemovy,vedla mna sedel volaky ukrajinec ale o sedacku dalej,takze bolo kopec miesta,sedel som pri okne.

V Kyjeve nas privitalo slnecne pocasie .Zakotvil som v transfer miestnosti,na 30.min zalomil a konecne zacal pisat dennik. Jeden chlapik tu strasne chrape. V transfer miestnosti som stravil zhruba 5 hodin,potom som sa presunul do cakacej haly. A to bola chyba,bolo tam strasne moc ludi a velmi nepohldne sedacky. V transfer miestnosti boli pekne makke gauce,tu klasicke umele sedacky.Aby mi cas utiekol cital som knihu a prechadzal sa po hale. Duty free a moznost jedla je obmedzena,jedno duty free a 3 kaviarnicky. Nakoniec som si kupil aspon vodu. Platil som 30 hrv cez mbank kartu.

Moj let stale nevypisovali asi 15 min.pred odletom nahodili gate. Vsetci sa nahrnuli do malej miestnosti,najskor sme stali ale neskor si vsetci sadli a natlacili sa do cakarne.Let najskor meskal 20min,potom dalsich 20 min. Nakoniec prisla tetula a zacali nas pustat,klasicky skontrolovali meno na letenke s pasom a islo sa dovnutra. Teraz ma napadlo.Z transfer miestnosti do cakarne je bezpecnostna kontrola,takze ak nemate check in,nedostane sa odial. Chech in sa da spravit v transfer miestnosti. Ale az 2 hodiny pred startom,to znamena,ze ste tam zavrety bez vody a jedla.Zachody su tam. Lietadlo bolo zaplnene pol na pol,cinania,biely,zvacsa ukrajinci ale nasli sa tu aj poliaci a izraelci samozrejme nemci.Nakonie sme odlietali 23/00,povodne sa malo 21/15. Let bezproblemovy,sedel som vedla cinana,tentokrat v ulicke,bolo tam malo miesta tak som sa ani nevyspal. Este do toho chodili letusky a ludia furt na zachod. Letusky nam najskor ponukli vodu,dzus alebo vino vsetkeho zhruba 2dcl.Vino sa mi neuslo,kedze som sedel vzadu.Tak som si dal dzus.Potom zacali roznasat jedlo,pyre + volaka ryba v omacke,mini bageta,maslo,uhorky,rajciny a kolacik. Chutilo to dobre len pyre nebolo slane,tak som tam nasypal cely sacok soli.Nastastie som nepresolil. Po jedel nam zas dali pit ale uz bez vina,Kto chcel vyfasoval deku na prikritie a islo sa spat.Zhruba 3 hodiny pred pristanim nam zas dali jedlo a pijatiku. Presne to iste co predtym,len miesto pyre s rybou boli cestoviny s kuracim masaom a sparglou.Bol to humus.

Naklady

metro - 32kc
voda na letisku v prahe - 39kc
voda 0.5l na letisku v kyjeve - 30 hriv

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb