Page 116 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Vietnam October 8th 2012

Na rạnajky som si dal 2 pudingy s bagetou.Lyzicku som nemal,bageta dobre posluzila.V lobby som spravil zapis,zbalil batoh,vypytal pas a siel do nemocnice.Pas zadrziavaju na recepcii az pokym sa nevyplati izba,vzdy mi ho so strachom v ociach davaju.V cine sa platilo dopredu a pas si len skopirovali. Najskor som siel ale do bankomatu,strcil kartu.Na vyber som mal len 1mil D to bolo malo tak som zvolil inu sumu,dal som 4mil.D,zobralo to,peniaze vypadli,potvdrdenka sa zasekla v stroji,pomocou pera som ju vidoloval.Problem nastal s kartou,tlacitka na lavej strane obrazovky nefungovali,tam bola akurat moznost vybrat kartu,stresy co cul.Napadlo mna stlacit na klavesnici cancel,nastastie to islo a kartu mi to vyplulo. Vysiel som na ulicu,hladat mototaxi,vzdy ked ho clovek potrebuje nikde neni.Zrazu sa jeden zjavil,vraj 5USD,chuj,nasol som dalsieho 70kD spiatocna cesta,no lacnejsie nez vcer... read more

Asia » Vietnam October 7th 2012

Budicek 8/30 a opat dazd.Ranajky cez ulicu sa nekonali,akurat balili.Tak som isiel do vedlajsej ulicky.Zvabili ma do restiky.Dal som si omeletu s hribami a ktomu jedna bageta.Konecne normalna porcia. Na hoteli som zacal preplanovavat vietnam ale volako sa mi nechcelo tak som nic nenaplanoval.Poobede ked vykuklo slnko som sa vybral otestovat nohu do supermarketu vzdialeneho 1.5km.Noha sa zlepsuje,dosol som tam aj nazad bez pezproblemov.Po ceste boli same restiky.Superkmarket sa nachadzal na druhej strane rieke,bolo treba ist po kovovom moste,auta tu maju vstup zakazany,tak to bolo plne skutrov,motoriek a bicyklov..Voda v rieke je spinavsia nez Vah.Supermarket ma 3 podlazia,na spodnom su rozne mini obchodiky,na druhom su potraviny a kfc a na tretom elektronika a fastfoody.Rozmyslal som nad vientnamskym fastfoodom ale potom som si spmenul na dicos v cine,a hned som si to rozmyslel,zas s... read more

Asia » Vietnam October 6th 2012

Strasny dazd ma prebudza.Davam na seba mamut oblecenie a ide sa jest,zapadam v poulicnej restike cez ulicu a davam si klasicku vietnamsku polievku.V izbe mam 21C a vonku je zatial 26C a riadne dusno a vlhko.Po jedle dopisujem dennik. Dalej len lezim v posteli.Na obed si idem vyfotit stadion,videm z hotela a zacina poprchat,vraciam sa pre bundu.Dazd ustava.Fotim stadion,suveniry sa tu ale nedaju kupit.Obchadzam ho dokola,po ceste stretavam mojho znameho mototaxi,fotim si ho aj ked protestuje.Nachadzam obchod s dresmy,bohuzial vietnamske kluby nemaju,maju len top kluby z europy.Asi ani z vietnamu si nedonesiem ziadnu vlajku. Na obed sa zastavujem v miestnej restike.Davam si ryzu,rybu,malu krevetu a 2 volake nedefinovane veci.Platim len 20kD,stary mi chcel este vidat 5kD ale baba ho okrikla,ze dohoda bola 20kD,no aj tak to bolo lacne a som riadne najedeny.Neviem ci ma v cene ... read more

Asia » Vietnam October 5th 2012

Ako som stal,tak ma strasne bolela noha.Oholil som sa,obliekol a pome na ranajky.Kym som dosiel do vedlajsieho hotela bolest prestala,asi sa to muselo prekrvit.Dal som si omeletu.Priniesli mi teplu bagetu a omeletu asi z 1 max dvoch vajec.Skoro mi oci vypadli,cakal som plny tanier,tak ako v cine,kde davali neuveritelne vela jedla,ale tot,strach,uz vim kam nepojdem. Dopoludnia som cakal na vymenu izby,nasjkor mala byt o 11/00,potom 12/00 a nakoniec bola az o 13/00.Prestahoval som sa z 3 na 1 poschodie.V zachode bolo nafajcene,tak som vetral.Sprcha je tu super,v predoslej izbe to len kvapkalo.Opat taka ista izba ako ta prva. Na obed idem oproti stadionu,zas mini porcia jedla.Kopcek ryzy a masa na stave.Obzeram stadion,da sa ist aj dovnutra,skoda,ze nemam fotak,nevadi pridem nabuduce,od ubytka je to len 200m.Lepim nalepku,pytam sa ci sa daju kupit suveniry,vietnamec nechape. V lobb... read more

Asia » Vietnam October 4th 2012

Nad ranom som hodil batoh na vedlajsiu postel,velka chyba,otvorilo sa mi pri tom sprchove mydlo a vytieklo do batohu.chvalabohu to zasiahlo len hyg.potreby,pyzamo a samozrejem vrch batohu.Zachod vo vlaku je turecky,nastastie ho vyuzivam len na curanie,to druhe si vo vlaku neviem predstavit.Inak je cisty.Na stanici v ninh binh som bol tez otestovat zachod,takztiez turecky ale neskutocne spinavy,uplny horor. Rano si opat prevazujem obvaz,v ramci moznosti to aj cistim.Boli to ak dlhsie chodim,no dlhsie,na zachod a nazad cca 20m.V hue kvoli tomu asi ostanem o dva dni dlhsie,nech sa to zahoji.je 7/30 o 11/00 by sme mali dorazit do hue.Spi tu jeden sprievodca inak v kupe neni nikto,aj ten potom odchadza,takze je to cele len moje.Je tu fajn klima.Skoda,ze v ulicke su neni sedacky,ale neva som natiahnuty na spodnej posteli.Cinske vlaky su podla mna lepsie,ako v pohodli,tak ... read more

Asia » Vietnam » Red River Delta » Ninh Binh October 3rd 2012

Rano v pohode vstavam,balim sa,berem skuter a ide sa.Recepcny mi ukazuje ako sa to startuje,neni to vobec zlozite aj jazda je v pohodicke.Premavka neni husta.Idem tankovat,prichadzam na pumpu,hned ide ku mne pumparka a tankuje mi,kazem jej doplna,cca 5l za 105kD.Nejde mi to nastartovat,klucik sa mi neda potocit,ochotna pumparka mi to startuje.Uz mi nic nebrani k tomu aby som mohol vyrazit. Len tak jazdim,chcem sa dostat do Tam Com,ale nedari sa.Zistujem,ze so minul odbocku o 5km,vraciam sa spat ale i tak to nenachadzam,idem po polnej cesticke,parada,vsade same ryzove policka a pracujuci ludia,po ceste minam jednu dedinku,su tu samy kamenari,vyrabaju rozne veci z kamena,od soch az po altanky.Nadhera.Dostavam sa zazrakom do Tam Com,ale neviem kde poziciavaju lodky,vidim uz len konecny pristav,tak nic ,vozim sa dalej po okoli,idem popri rieke,ktoru lemuju vysoke sklay ako v yangshuo v ci... read more

Asia » Vietnam » Red River Delta » Ninh Binh October 2nd 2012

Davam si na ranajky bagetu,cakam v lobby na vyzdvinhutie.Recepcny hovoril,ze ma vyzdvihnu a odvezu na bus stanicu,ale nakoniec to tak neni,vyzdvihuju ma a idem s neakou tour,po ceste ma vysadia v ninh binh.Sprievodca je ten isty co ma viezol aj z halong bay.Pozna Slovensko,ze su tam samy bohaci.Zas asi hodinu naberame ludi.Z okienka sledujem ako zabijaju zaby a stahuju ich z koze,su to riadny mackovia. Cesta ma 78km,ideme tam 2 hodiny.Mame zastavku zas v neakom obchodnom centre,tu siju a pracuju ludia co nemaju neaku koncatinu,dobry trik na turistou,ktory tu z lutosti kupuju veci.Toto iste bolo aj po ceste na halong bay.Dalsia zastavka je pri neakom chrame,plati sa vstupne,najskor som tam nechcem ist ale nakoniec idem,sprievodca bere odo mna 30kD,chram o nicom skoda penez,zistujem ,ze ma sprievodca natiahol,vstupne bolo len 10kD,vraj to je len pre domacich no ... read more

Asia » Vietnam October 1st 2012

Rano zas skoro vstavam opat 7/00.V lobby cakam na vyzdvihnutie smer halong bay.Prisla vietnamka,nalozila ma do starsieho busu.Po ceste este zbierame dalsich ludi a smer halong bay.V buse som bol jediny biely,sedel som vedla 2 indonezanok,dalej tam boli 2 japonci,thajska rodinka,cinanka z honk kongu a cinska britka.Na tu kravu z HK sme cakali dobru pol hodinku,nevim ci ma v hlave nasrate ale ked sa raz povi odchod 8/00 tak je to 8/00.Po ceste nam sprevodkyna rozpravala vseliake zaujimavosti,rozdala 0.5l vody zadarmo.Neberiem ju,bo ju nemam kam dat.jasne,ze vsetci si myslia ,ze som bohac ,este mi to aj hovoria,ooo bohaty biely slovak.dementi. Cesta bola pomala,same dediny a opravy na ceste.Jedna pispauza bola v turistickom centre,obchod kde predavali same predrazene veci.V buse som sa bavil s indonezkami,pustal im nase skupiny,potom ostatne europske,oni zas davali na oplatku pocuvat ich... read more

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi September 30th 2012

Rano som vstal uz o 7/00 hod vyspaty do ruzova,spal som asi 4 hodiny.V lobby este stretavam slovakov,nakoniec zobrali trip na halong bay za 75USD.Ja to asi tiez kupim tu.Este stale rozmyslam nad sapou.Na ranajky som si dal to iste co vcera na veceru,3ks plnenych buchiet. Idem k severnemu cipu jazera,je tu zastavka busu c14 co ide do etnologickeho muzea.Soferovy ukazujem ulicu kde chcem vystupit,vraj ma ohlasi.Zapinam GPS a sledujem trasu.Listok na bus ma stal 3kD.Vybera to dalsi clovek v buse.Uz sme na ulici kde mam vystupit,stavam sa ale sofer,ukazuje ,ze mam este cas. A som tu,na pokyn vystupujem.Muzeum je este asi 10min pesi smerom na juh,v pohode ho nachadzam.Po ceste furt na mna pokrykuju mototaxi hello,uz ma s tym seru.Pred muzeum je nenormalne vela ludi.Prebijam sa k pokladni a kupujem listok za 25kD.Su tu prave ... read more

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi September 29th 2012

Vo vietname je iny casovy posun,takze uz len +5 hodin oproti svk.Rano oznamujem recepcnemu,ze tu ostavam do utorku.Hadam ma pochopil,ang nula bodov.Viet fun hotel to je nazov ubytka. Vyrazam pozriet pamiatky,zapinam gps a ide sa.Leninov park nic moc,cez cestu je military muzeum,vstup 20kD,skusam student.zlavu,nezabralo.Fotak nehlasim aj ked sa ma na nho pytaju,srat ich.Este si treba odlozit batoh do skrinky,ale aj na to serem,cakam kym ma prestanu sledovat a idem aj s nim.Za tu cenu je to fajn muzeum.Vnutri su zbrane a rozne military veci z minulosti a vonku bojova technika,tank,lietadlo,vrtulnik a este par diel.Da sa vyliest aj na flag tower,ale iba na druhe poschodie.Vyhlad slaby.Do muzea sa da dostat aj zadarmo,vedla je kaviaren a tade sa da prejst,je to spojene,ale to som zistil az po opusteny arealu.Dalej som siel na sever k citadele.Vstup je free.Je tam ... read more

Tot: 0.606s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 80; dbt: 0.3088s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb