32.den - Hue


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 8th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Na rạnajky som si dal 2 pudingy s bagetou.Lyzicku som nemal,bageta dobre posluzila.V lobby som spravil zapis,zbalil batoh,vypytal pas a siel do nemocnice.Pas zadrziavaju na recepcii az pokym sa nevyplati izba,vzdy mi ho so strachom v ociach davaju.V cine sa platilo dopredu a pas si len skopirovali.

Najskor som siel ale do bankomatu,strcil kartu.Na vyber som mal len 1mil D to bolo malo tak som zvolil inu sumu,dal som 4mil.D,zobralo to,peniaze vypadli,potvdrdenka sa zasekla v stroji,pomocou pera som ju vidoloval.Problem nastal s kartou,tlacitka na lavej strane obrazovky nefungovali,tam bola akurat moznost vybrat kartu,stresy co cul.Napadlo mna stlacit na klavesnici cancel,nastastie to islo a kartu mi to vyplulo.

Vysiel som na ulicu,hladat mototaxi,vzdy ked ho clovek potrebuje nikde neni.Zrazu sa jeden zjavil,vraj 5USD,chuj,nasol som dalsieho 70kD spiatocna cesta,no lacnejsie nez vcera.Ten vsak nevie kde ta klinika je,ale nakoniec ju s problemami nachadza. Cely vysmiati ,ze ma opat vidia mi vsetci na klinike kyvaju.Pytam este dalsie originaly,z osetrenia,bo jedny poslem domov a druhe si radsje necham u seba ak by posta nedorazila.davam si vycist ranu,ide to obtiazne ,dost to tam zaschlo,vraj som si to mal menit kazdy den.Platim 40kD.Davanie dolu obvazi trvalo 15min,uf.Jasne,ze ma nepochopili a miesto originalu papierov mi davaju kopiu.Prichadza vrchna sestra,doktor,neviznam sa v tom a dava vsetko do poriadku..Problem je ,ze tu neni sef a nema to kto podpisat,tak si mam prist preto zajtra.OK.Aspon mi to zas previazu.sak poistovna preplati.

Mototaxi ma vezie ku kostolu.Fotim kostol,zaujimavy tvar.Zapinam GPS a idem smer domov.Este si robim srandu z riksaka,ze nech ma odvezie na SVK,neni problem,ale ked mu oznamujem pocat km,tak hned pochopil,ze kseft nebude.Zapadam do miestnej restiky.Ukazujem na vedlajsi stol,pytam sa kolko to stoji vraj 50kD,zaksichtym sa,zrazu len 40kD.No co je sprosta,pisem jej 25kD,suhlasi,aj tak na mne zarobia,ktovie kolko to skutocnosti stoji.Ryza z kuracim masom.Som full.Este mi donasaju volake listy v miske zaliate vodou,to mi nechuti.Sledujem domaceho kolko plati,neda sa to ustriehnut.

Po ceste idem okolo zakladnej skoly. Deti maju belase kosele,tmavomodre nohavice a cervene rucniky okolo krku,jak u nas volakedy pioniery. Pocuvam len same hello,hello.Zacina prsat idem do pekarne,kupujem si malu plnenu tasticku,taka jednohubka.Skusam zjednavat neda sa. Som hovoril 4kD,platim 5kD,predavacka pri mojoj zjednavany pochopila,ze chcem 4ks. Stale prsi,vo vedlajsom obchode kupujem citacku kariet za 50kD,hned mi tam aj odviria kartu,nechavam im za to klucenku spartak trnava.Najskor mi to ten debil chcel sformatov,este,ze som si to vsimol. Zmazal by mi vsetky fotky.este som sa stavil v papiernicte,kupujem obalky.Dve za 1.5kD,davam jej 2kD,nema mi vydat,tak mi dava dalsiu obalku.500 dongov to su u nas 2centy.

Idem skusit do compu nahadzat fotky,dufam,ze recepcna zas nebude na tom dobrom pc.Neni,nieco zalohujem na usb kluc,nieco posielam,HDD mi zas nejde nacitat.Uz vim,ze chyba je v nom,bo som skusal aj druhy kabel a nist.To bola kupa teda,hadam aspon,ze data ostali co som tam nahral.Napalovacku maju len na CD,budem musiet najst v meste niekde dvd napalovanie.

Idem na postu,po ceste kupujem 5 pohladnic za 20kD.Po zjednany z 5kD na 4KD za jednu.Na rohu sa akurat bavia anglicanky,tie kupili za 10kD jednu,ked nim hovorim,ze ja za 4kD skoro ich prekotilo.Posta je obrovska,ale len zvonku,zvnutra je klasicka velkost.Je tu vela priehradok,vsetky su popisane aj v anglictine.Kupujem znamky,lepim ich a idem do internation la priehradky,akurat zavreli,mam to vraj len hodit do neakeho stola,rozmysla do akeho.Potom ho vidim,tam kde som lepil a vypisoval pohladnice je diera.Kukam dnu,dost je tam toho,hadzem to tam,hadam to dojde.4ks na SVK a 1ks do ruska.

Po ceste hladam dvd napalovanie,furt nic.Na ceste ma zaujali 3 dodavky s korbou.Vpredu sedeli policajti a brali vsetko z chodnika,mozno davali pokuty to som nevidel,ale videl som ako nakladali rucne 3 skutre,stolicky,dazniky,proste vsetko co bolo na chodniku.Domaci mali riadny respekt,hned ako to videli pustili sa do skovavania veci.Konecne tym odrbavacom dal volado po prstoch.

Sedim v restike jem Con ga,kura s ryzou a sledujem toto divadlo. Robim prieskum cestoviek,bus do hoi an za 5USD,hotel 6USd,tour k hrobkam na lodi/bus nerobia,hotel za 10USD.Zajtra to musim lepsie preskumat.

naklady

vyber - 4 000 000 D = 150.64 eura
doktor - 40kD
mototaxi - 70kD
obed,ryza,kura - 25kD
obalka 3ks - 2kD
citacka kariet - 50kD
plnena tasticka - 5kD
pohladnice 5ks - 20kD
znamky - 57.5kD
COM GA,ryza kura - 25kD

fotky

http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.563s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3302s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb