33.den - Hue,Imperial palace


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 9th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Zas sa holim,na ranajky si davam sladke pecivo s hrozienkami.Vybieham pred hotel a hned mototaxi za 25kD.Berem to.Nemocnica klasika,prevazuju mi to.5 min robota a 15 min cakanie na papiere.

Mototaxi ma bere do supermarketu,dohodol som sa s nim na zajtra nech ma zas odveze,najlepsia cena.Kupujem vodu a ide sa do imperial palacu.Furt otravuju riksaci.Uz ich uplne ignorujem.Som pri muzeu, Fotim spoza ohrady dela.Zastavuje sa riksak,pyta sa odkial som a hned vytahuje zapisnik,kde ma doporucenie v ceskom jazyku.Nevim naco to ludia pisu,zbytocne potom riksaci s tym otravuju.

Minam dalsie muzeum.Opat fotim len spoza ohrady,su tu bojove stroje,tanky,dela,helikoptera a jedno lietadlo.Konecne som pri vstupe do imperial palacu,.studenska zlava neni,platim 80kD.Su tu rozne chramy a buduvy,vacsinu z nich rekonstruju,aspon to tak vyzera,okolo je lesenie.Noha ma trocha pobolieva.nachadzam kesku,robim zapis a davam si tu mensiu pauzu.Zostava mi pozriet este 1/4,so zdravou nohou by som to mal kuknute zachvilu.Ako si tak idem,pozrem dolava a tam slon,obidem budovu a tam dalsi.Ha konecne vidim neake exoticke zviera.Slony su uviazany o retaz,moc toho na pohyb teda nemaju.Minam este mini zahradu s bonsajami.

Opustam areal severnym vychod a idem okuknut este neake jazera na severe.Su posiate lopuchmi,kde tam chytaju ludia ryby,Po obzreti sa vidavam na juh na trh.Zastavujem sa este na cao lao,su to nudle plnene masom,v polievke je aj troska masa a zelenina.Je to fajnove.Prechadzam ulickou kde sa zastavil cas.Predavaju tu radia,televizory,pc z obdobia 90 rokov a ludia to normalne kupuju.Sranda.Noha zacina boliet viac.konecne som na trhu,nic moz klasicky vietnamsky zeleninovu trh.Robim aspon par fotiek.

V supermarkete dokupujem 5l vodu,ktoru na izbe prelievam do 1.5l flias,vychadza to lacnejsie ,a este bagety na rano.Prechadzam mostom,usmieva sa na mna odrbavac z jedlo,ponuka nech si volaco kupi,nasrat mu.Hm,nasol som napalovanie dvd za 50kD,hned davam robit zalohu fotiek,vo stvrtok to poslem aj s dokumentamy z nemocnince.verim,ze to pride.Inak pohladnice z Ciny vraj dorazili vsetky,este cakam na spravy z tt,ale tam som posielal o tyzden neskor spolu s dvd domov.Hlavne to dvd nech dojde v poriadku a mozem v pokoji vymazat fotky,bo hdd sa mi pokazil.je zla koncovka na kabel,volakedy to ide inokedy nie.mal som kupit obycajny a nie specialny,proti narazu a vode.nabudece posluchnem predavaca.

Zistujem dalsie ceny busu do hoi an tour k hrobkam.Hrobky mam uz za 4USD a bus taktiez.Hrobky kupujem,su najlacnejsi.Bus si este musim rozmyslet,bo som to spomenul v hoteli a uz aj oni mi davaju taku istu cenu.Skusim poveda,ze som nasol za 3.5USD,ci zlavia.

Na veceru idem zas na com ga,do restiky ako minule,po ceste este dokupujem 5ks langosovych tyciniek.Idem trocha poplanovat thajsko.rano behnem za recepcnu nech zavola do nemocnice ci robia uz od 7/00,ak hej rychlo tam pojdem a potom smer lodka.

naklady
voda 1.5l - 6.5kD
vstup do imperial palace - 80kD
obed lao cau - 25kD
nakup v supermarkete - 30kD
doktor - 40kD
mototaxi - 50kD
vecera cam go - 25kD
langos.tycinky 5ks - 10kD
tour k hrobkam lod/bus - 80kD

fotky

http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.544s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb