31.den - Hue


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 7th 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Budicek 8/30 a opat dazd.Ranajky cez ulicu sa nekonali,akurat balili.Tak som isiel do vedlajsej ulicky.Zvabili ma do restiky.Dal som si omeletu s hribami a ktomu jedna bageta.Konecne normalna porcia.

Na hoteli som zacal preplanovavat vietnam ale volako sa mi nechcelo tak som nic nenaplanoval.Poobede ked vykuklo slnko som sa vybral otestovat nohu do supermarketu vzdialeneho 1.5km.Noha sa zlepsuje,dosol som tam aj nazad bez pezproblemov.Po ceste boli same restiky.Superkmarket sa nachadzal na druhej strane rieke,bolo treba ist po kovovom moste,auta tu maju vstup zakazany,tak to bolo plne skutrov,motoriek a bicyklov..Voda v rieke je spinavsia nez Vah.Supermarket ma 3 podlazia,na spodnom su rozne mini obchodiky,na druhom su potraviny a kfc a na tretom elektronika a fastfoody.Rozmyslal som nad vientnamskym fastfoodom ale potom som si s[pmenul na dicos v cine,a hned som si to rozmyslel,zas sracku nepotrebujem mat.Spravil som nakup za stvrtmiliona,bagety,syr,sladkosti,5l voda,kecup.ten by som chcel pouzit na veceru na langosove tycinky.Zaplatil som to a zabalil do tasky,v tom mi to predavacka zacala prebalovat do druhej mensej igelitky.Pri vychode ma odchitil bezpecak,asi 1m od pokladne a musel som mu dat blocek,ten orazil a isel som dalej.Zmysel tohto nehcapme,bo nakup mi nekontroloval.

Po prejdeny mosta som sa zastavil na taku malu plnenu tasticku,najskor chcel 10kD,dal som mu ich ale za dva kusy.Moc nadseny z toho ten soplak nebol,normalne sa zdrahal mi vydat peniaze.aj tak ma urcite osral a ma to mensiu hodnotu.Vnutri bolo maso a neake stipla plna,bolo to dobre.

Zacalo poprchat,tak som pridal do kroku uz som isiel 2km/hod,normalne chodim 5km/hod,do marketu som isol 1km/hod,aspon tak mi to ukazovalo gps.Inac gps je dobre,len je tazke najst ulice kam chcem,bo je to vsetko v miestnych nazvoch a ja to mam vytipovane v anglickom nazve.

Zistujem kolko stoja pohladnice,5kD,skusam zlavovat ale nikde to nejde,asi to je pevna cena,bo takto stali aj v hanoi.Zajtra to pokupim a poslem.

Na obed som si dal konzervu s masom a 1 a pol bagety,konzerva bola super.Syry a pudingy som dal do chladnicky,hadam funguje.Recepcna vzdy ked opustim izbu mi vyplne istice na izbe.Dobre setria.

Na veceru cely nateseny,ze mam kecup som sa vybral na langosove tycinky,zas nemali.tak som isiel k rieke kupit do toho stanky kde som kupoval plnenu tasticku.Zas chcel za mini langos 10kD,nakonec som mu dal 5kD a zobral 4ks.Tycinky sotja 2kD ale su mensie.A opat zacalo prsat.Skoval som sa pod pristresok.Tu stal nadhanac z jedneho baru.Pytam sa ho ci budu davat dnes v tv fotbal.Vraj hej,upresnujem mu zapas AC vs Inter a hlavne ca 2 hodiny rano,vraj to nie,to uz zatvaraju.Skoda.Zistujem cenu minilangosov.Cena pre lokalov je 1.5kD,kurva ojebavacska.Park bol v noci pri rieke pekne nasvieteny aj most bol krasne do cervena.

Po prichode na izbu si kydam na minilangose kecup a zacinam sa napchvat,este dojedam polku bagety so syrom,mensia sprcha a moze sa ist spat. Ako som planoval navecer vietnam,zistujem,ze letenka do saigonu stoji tolko co vlak,tak rozmysla,ze tam pojdem letecky,predsa 2 hod a 17 hod je rozdiel.Len to ma hacik do saigonu by som dosol az v noci.Uvidim co mi povedia u doktora zajtra a podla toho sa zariadim.

Nahodil som aj dve CS do saigonu,dvom slovakom,hadam sa pozitivne ozvu. Po ulici ma furt oslovuju mototaxi a ryksaci,vzdy mi k odvozu ponukaju marisku.Prisam vacku kazdy jeden kamon aj gud marihuana and i fand for ju gud bum bum

naklady

ranajky,omeleta s hribamyu + bageta - 29kD
plnene tasticky s masom a pikant 2ks - 10kD
mini langose 4ks - 20kD
nakup v obchode - 250 400D
snickers - 14.9kD
kecup - 20.4KD
voda 5l - 17.4kD
bageta - 3kD
maso v konzerve - 39.5kD
trojuholikovy syr roztieratelny - 28kD
gumaci - 7.7kD
susienky - 7kD
susienky - 5.2kD
chipsi - 20.7kD
a ostatne veci neviem definovat z uctu

fotky

http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.678s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.4378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb