29.den - Hue


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 5th 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Ako som stal,tak ma strasne bolela noha.Oholil som sa,obliekol a pome na ranajky.Kym som dosiel do vedlajsieho hotela bolest prestala,asi sa to muselo prekrvit.Dal som si omeletu.Priniesli mi teplu bagetu a omeletu asi z 1 max dvoch vajec.Skoro mi oci vypadli,cakal som plny tanier,tak ako v cine,kde davali neuveritelne vela jedla,ale tot,strach,uz vim kam nepojdem.

Dopoludnia som cakal na vymenu izby,nasjkor mala byt o 11/00,potom 12/00 a nakoniec bola az o 13/00.Prestahoval som sa z 3 na 1 poschodie.V zachode bolo nafajcene,tak som vetral.Sprcha je tu super,v predoslej izbe to len kvapkalo.Opat taka ista izba ako ta prva.

Na obed idem oproti stadionu,zas mini porcia jedla.Kopcek ryzy a masa na stave.Obzeram stadion,da sa ist aj dovnutra,skoda,ze nemam fotak,nevadi pridem nabuduce,od ubytka je to len 200m.Lepim nalepku,pytam sa ci sa daju kupit suveniry,vietnamec nechape.

V lobby som zacal prepisovat dennik,docital som dalsiu knihu. Na veceru som behol zas na polievku a langosiky,5ks som si este zobral na izbu.Su fakt dobre,este kecup a syr a bolo by to dokonale.Musim ist do supermarketu,len je vzdialny 1.5km,na to si este netrufam. Na izbe mi prvy krat zazvonil skype.Volala mami.trochu sme pokecali.Po telefonate som dojedol langosiky,dal tabletky a isiel sa osprchovat.Osprchoval som si len lavu cast tela,bo ranu si este nemozem namacat.

Idem citat poga,pomalicky sa z toho ucim par slovicok.Zajtra je v plane bud supermakret alebo pofotenie stadiona.Zalezi podla stavu nohy

naklady

ranajky,omeleta + bageta - 34kD
voda 1.5l - 10kD
obed,ryza,hriby,maso - 60kD
vecera - nudlova polievka,bracove kuracie maso + 8ks langosovych tyciniek - 51kD

fotky

http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.863s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.5942s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb