30.den - Hue


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 6th 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Strasny dazd ma prebudza.Davam na seba mamut oblecenie a ide sa jest,zapadam v poulicnej restike cez ulicu a davam si klasicku vietnamsku polievku.V izbe mam 21C a vonku je zatial 26C a riadne dusno a vlhko.Po jedle dopisujem dennik.

Dalej len lezim v posteli.Na obed si idem vyfotit stadion,videm z hotela a zacina poprchat,vraciam sa pre bundu.Dazd ustava.Fotim stadion,suveniry sa tu ale nedaju kupit.Obchadzam ho dokola,po ceste stretavam mojho znameho mototaxi,fotim si ho aj ked protestuje.Nachadzam obchod s dresmy,bohuzial vietnamske kluby nemaju,maju len top kluby z europy.Asi ani z vietnamu si nedonesiem ziadnu vlajku.

Na obed sa zastavujem v miestnej restike.Davam si ryzu,rybu,malu krevetu a 2 volake nedefinovane veci.Platim len 20kD,stary mi chcel este vidat 5kD ale baba ho okrikla,ze dohoda bola 20kD,no aj tak to bolo lacne a som riadne najedeny.Neviem ci ma v cene oklamali ale ako som pozoroval tak miestny tiez platil 20kD.

Prichadzam na izbu,je pod mrakom,uplne ma to taha do spanku a veru aj zaspavam.Opat ma budi silny dazd,neni vidiet ani na 150m taky je husty.Nechcel by som byt teraz vonku.Idem do lobby na pc,hadam ho zas nebude recepcna okupovat,furt sa tu hra hry,take farebne gulicky.Hra to nonstop urcite sa jej o tom aj sniva.HDD mi nejde nacitat ani na tomto pc,nevim ci je chyba u mna alebo u nich.Toto sa mi stalo uz na tretom pc,inde som nemal problem.

Na veceru som isiel do odporucanej restiky podla wikitravel na miestnu specialitu NEM LUS,5 roliek masa velkych ako moj ukazovak so zeleninou a orechovou omackou za 35kD.Boli to len jednohubky,este som hladny,tak idem do restiky na langosove tycinky,tie bohuzial nemaju,davam si volske oko s masom.Predavacka vyzerala trochu prekvapena ked som si to objednaval.Prinasa mi to na peknom pekaci,este sa to smazi,paradne to vyzera.Zajtra si to mozno dam zas,ak nenajdem neaku lepsiu restiku.

Dalej nic zaujimave som nezazil,sak co sa da aj na izbe zazit.Akurat som asi hodinu volal cez skype s miriam.nastastie to moc nevypadavalo.

naklady

voda 1.5l - 10kD
nudlova polievka s masom - 20kD
obed,ryza,ryba,2ks voalcoho,kreveta - 20kD
voda 1.5l - 10kD
NEM LUS - 35kD
volske oko z dvoch vajec s masom - 25kD

fotky

http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.469s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.1484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb