26.den - Ninh Binh


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Red River Delta » Ninh Binh
October 2nd 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Davam si na ranajky bagetu,cakam v lobby na vyzdvinhutie.Recepcny hovoril,ze ma vyzdvihnu a odvezu na bus stanicu,ale nakoniec to tak neni,vyzdvihuju ma a idem s neakou tour,po ceste ma vysadia v ninh binh.Sprievodca je ten isty co ma viezol aj z halong bay.Pozna Slovensko,ze su tam samy bohaci.Zas asi hodinu naberame ludi.Z okienka sledujem ako zabijaju zaby a stahuju ich z koze,su to riadny mackovia.

Cesta ma 78km,ideme tam 2 hodiny.Mame zastavku zas v neakom obchodnom centre,tu siju a pracuju ludia co nemaju neaku koncatinu,dobry trik na turistou,ktory tu z lutosti kupuju veci.Toto iste bolo aj po ceste na halong bay.Dalsia zastavka je pri neakom chrame,plati sa vstupne,najskor som tam nechcem ist ale nakoniec idem,sprievodca bere odo mna 30kD,chram o nicom skoda penez,zistujem ,ze ma sprievodca natiahol,vstupne bolo len 10kD,vraj to je len pre domacich no to urcite.Kurva sikmooka,skoda,ze vas amici nezrovanli so zemou.Vydrbany ojebavaci.Najlepsie je cestovat sam,zlata cina,tam sa clovek dostal vsade kam chcel,len tu je problem,bo nikto nepovie pravdu a info z netu aj ked su ,na mieste to uz neplati.Kazdy sa tu chce na vas len napakovat.

Konecne ma vysadzuju na krizovatke,do hotela to je asi cca 2km.jasne,ze hned pri mne stoji mototaxi a ponuka mi ubytko za 7USD,srat ta chuj,ja idem byvat za 3USD.Hotel najdeny,cena fakt 3USD,len to nema klimu ale tu jednu noc prezijem.Spcha je na prizemi,spojena so zachodom ale ako vravim na noc sa to da.Som na tretom poschodi,je tu este jeden clovek.Neskor zistujem,ze francuz.Motobiky su od 5 az po 6USD,vsetko automatika.Zaistujem si na zajtra skuter za 6USD,ten za 5USD nechcem nepaci sa mi farba,predsa len cerveno cirna je lepsia.Vsetky sluzby sa uvadzaju v dolaroch.Jedlo a ostatne su v dongoch.

Idem si kupit na zajtra listok na vlak do hue.Stanica je blizko,cca 1min od ubytka.Pokladnicka nevie anglicky ale pomocou listkou sa dohovarame,cena na hradsleep je vyssia nez som cakal,ale sleeper bus ma fakt nelaka,ked som videl tie cesty a ktovie ake su tam postele a hlavne ked tam budu urevane decka tak je to v haji zelenom.Listok mi uz ide tlacit ale zrazu zistujem,ze je na rano,ja chcem na vecer.Tak zas prepocitava sumu,opat to je vyssie.Horne lozko za 450kD,tolko u seba nemam.Odchadzam najst bankomat,ten nachadzam,je na hlavnej ulici nalavo od ubytka,poplatok je 22kD,vyberam tri miliony,viac sa neda.Zas som milionar,idem na stanicu a kupujem listok.Som zvedavy na vietnamske vlaky.

Zo stanice zasadam na jedlo,sedi tam holandan,vypada jak zhuleny.Davam si ryzu s kuratom .Pri druhom stole su dvaja madari,nemec a volaky vietnamec.Prisadam si k nim.Obsluha mi konecne doniesla pivo a banan k tomu gratis.Po jedle idem na izbu,nenormalne teplo,veru bez klimy uz nepojdem nikam.Francuz mi dava par rad co vidiet.Aj tak si to vsetko nepamatam.Zvacsa hovori to co mam v plane.Idem do mesta,tam nic moc neni,kupujem si dva mega jablka.Problem s peniazmi,nema mi vydat z 200kD,pobehuje po vsetkych stankaroch az to rozmiena.Po meste ma vsetky deti zdravia hello a mavaju mi.Hajzlici trenuju urcite na mototaxikarov.

Na veceru si prisadam k holandanovy,vytahuje asi 1kg tabaku a machruje jaku dobru kupu spravil.Prichadzaju dvaja izraelci,pakovia.Palestincov na vas.Idem spat.Zajtra je v plane skuter

naklady

vyber v ninh binh - 3 000 000 D = 115,21 eura
bus do ninh binh - 105kD
vstup do chramu - 30kD
ryza s kuratom a pivo - 62kD
vlak do hue hardsleeper horne lozko - 450kD
jablka 2x - 20kD
skuter - 120kD
vecera,nudle s kuratom + pivo - 62kD

fotky

http://min.us/mbjMhiYIs300sS

Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0217s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb