25. den - Halong Bay


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 1st 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Rano zas skoro vstavam opat 7/00.V lobby cakam na vyzdvihnutie smer halong bay.Prisla vietnamka,nalozila ma do starsieho busu.Po ceste este zbierame dalsich ludi a smer halong bay.V buse som bol jediny biely,sedel som vedla 2 indonezanok,dalej tam boli 2 japonci,thajska rodinka,cinanka z honk kongu a cinska britka.Na tu kravu z HK sme cakali dobru pol hodinku,nevim ci ma v hlave nasrate ale ked sa raz povi odchod 8/00 tak je to 8/00.Po ceste nam sprevodkyna rozpravala vseliake zaujimavosti,rozdala 0.5l vody zadarmo.Neberiem ju,bo ju nemam kam dat.jasne,ze vsetci si myslia ,ze som bohac ,este mi to aj hovoria,ooo bohaty biely slovak.dementi.

Cesta bola pomala,same dediny a opravy na ceste.Jedna pispauza bola v turistickom centre,obchod kde predavali same predrazene veci.V buse som sa bavil s indonezkami,pustal im nase skupiny,potom ostatne europske,oni zas davali na oplatku pocuvat ich hudbu,nic pre mna.Same uspavacky.

Po 2.5 hod sme konecne dorazili do ciela.Bolo tu strasne moc ludi a strasne moc lodi.Nastupujem na lod ,stredna velkost,potom tu boli velke kde sa prespavalo a prti lodky za tie lacne peniaze.Na nasej lodi je 19,nejde mi to volako dohlavy,sak v buse nas bolo 15.Halong bay su sklay trciace z vody.Z velmi spinavej zelenej vody.Moc ma to neocarilo.Na lodi sme dotali obed.Pri stole nas sedelo 7.Nosili nam ryzu,rybu,morske priserky,vajcovu roladu a zeleninu.Vsetko to bolo v ramci ceny.Napoje si bolo treba zvlast kupit.ja som mal so sebou vodu.Jedlo sme zdielali,to znamena,ze si kazdy bral z tanierov co boli na stole a nakladal si do svojej misky.Japonec toho jedol najviac.Po jedle som sa vyvalil na hornu palubu a chytal bronz.Okolo bolo strasne moc ludi,plavili sme sa popri rybarskej osade ale nezastavili sme tu.Su to domceky na vode kde ziju ludia,ziadnych som tam ale nevidel.Zastali sme az pri jakyni.Bola pekne nasvietena,zlte modre,zelene,cervene svetla.Na nase klasicke sa to ale nechyta.Toto bolo take umele ale pekne.Potom uz len cesta nazad do pristavu,kajaking sa nekonal,svine,opat sa slnim na palube.Keby bola pekna voda oplatilo by sa tu ostat aj na noc,ale takto nic moc.

Pri nastupeny do minibusy sa moje obavy o pocte ludi naplnili.Piaty su navyse.Mna,japoncov a indonezky posielaju do druheho minibusu,pekny moderny,len to ma chybu,musim cakat 30 min na dalsiu skupinu.Po 30 min sa uvolnuju v dalsom buse 2 mesya tam davaju indonezky,my cakame este 15min ,minibus je full,mam fan miesto,kopa miesta na nohy,ostatny su natlaceny.Pred jazdou este so mnou komunikuje sofer,posunkami,bo vi len vietnamsky.Docela sranda,ukazujem,ze aj ja riadim auta,tak iniciativne ma tlaci za volant,budem soferovat do hanoia.Lakava predstava,ale plny bus ludi v takejto chaoticke premavke,na to nemam gule.Este mi ukazuje rozne gesta,ale to radsej pisat nebudem,bo zuzana zacne ziarlit.Konecne sme vyrazili,pustam mp3,zas pispauza v tur.centre.Opat srandicku zo soferom.

Konecne sme dorazili,vysadzuju ma pri starej stvrti,10 min od ubytka.V ubytku objednavam bus do ninh binh a idem jest.Recepcny mi odporuca neake rolky.Pisem si nazov,sadam na mini stolicku v miestnej restike a objednavam dva kusy,este som furt hladny,davam dalsie 2 kusy.Ked to hovorim recepcnemu cuduje sa kam to do mna ide,on zvladne dve a je plny.Rozposielam ziadosti o CS do hue,hadam sa niekto chyti.Balim sa a ide sa spat

naklady

bageta s vajcom a masom - 20kD
ubytko 2 dni - 400kD
plnene rolky 4ks - 44kD
voda 1.5l - 10kD

fotky

http://min.us/mxZ2l9vwds9sc

Advertisement



Tot: 0.904s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.6175s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb