Page 112 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan November 17th 2012

Vecer som nemohol zaspat. Rano to zas vyzeralo bledo s pocasim. Dokonca aj prsalo. Okolo 10/00 sa ale pocasie ustalilo,bolo pod mrakom. Zaplaval som si a siel na view point Khao Ko. Cesta bola v pohode, najskor beton, potom zem. Vyhlad nic moc. Boli tam restiky v skromnych bungalovoch. Neoplati sa tam ist. Odtial som siel do dedinu na jedlo,sadol som do restiky pri mori. Dal som si ryzu s morskymi priserami a na zahasenie smadu,bo som nemal od rana vodu,mango shake. Ten bol uplne super.Po jedle a kratkom oddychu som spravil mini nakup v 711. Len vodu,coca colu a nanuk. Semtam vykuklo aj slnko. Zaplaval som si,zobral uterak a lahol si na plaz. Po 2 hodinach som siel do restiky, kde nikoho. Planoval som zhruba filipiny a vybavil par mailov a skypoval s mami. Vecer ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan November 16th 2012

Na ranajky som mal keksi a pizza kolac. Na sacku bolo nakreslene,ze sa to ma dat do mikrovlnky,no nist zjedol som to aj bez ohriata.mam este jednu.,hadam sa z toho neposerem. Zaplaval som si a vydal sa na vyhliadku.Bolo pod mrakom.na vrchole je koniec betonovej cesty.Tu zacina prirodna cesta k bottle beach ale markoff to absolvoval a moc to neoporuca.Isiel som kusok po cesticke vyrubanou dzunglou. Zrejme sa tu chystaju stavat. Dosol som az k tomu spominanemu chodniku. Zarasteny a riadne klesanie. Lietalo tu dost roznych farebnych motylov ale nedarilo a mi ich nafotit. Cestou nazad som este vyfotil moju zatoku. Je tu aj mini plaz ale neopalti sa nu nu trepat,teren je zly, moc sa slape hore kopcom a potom zas dole kopcom .Konecne mydlova sprcha,relax v restike.V restike som planoval malajziiu.uz mam mesta co ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan November 15th 2012

Nadranom som sa zobudil a vypol vetrak,bo mi bola zima.Dorazili sme o 6/00.Pomalicky som sa pobral a siel von.sami taxi.Nasrany este zo vcerajsku som ich ignoroval. Z blizkeho stojana som nabral mapy a vydal sa peso na sever.Dal som si este volake langosove placky.Asi po 2km mi zastavila zenska,na moje prekvapenie sama od seba bez stopovania a zobrala ma do mesta.V meste ma miestny navigovali na plaz Haad Khom. Tu som presiel asi 200m a zas ma chlapik sam od seba zobral.A to mal dost slabu motorku,bo do jedneho kopca mu to nechcelo vyjst tak som musel vystupit a na vrchole zas nastupit. Prve ubytko bolo za 300b a stavebny ruch.V dalsom nik nebol,tak som cakal do 8/30,teda polhodinku.V coral bay mi dali izbu za 250b,zjednavat nechceli. Je to na skale s vyhladom na more, s ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang November 14th 2012

Lod meskala 20 minut.Vyplatil som ucet a cakal na plazi.Pouceny som si uz topanky neobuval.Nalodneie bez problemov.Spravil som par fotiek ostrova. V pristave prekvapujuco neboli ziadny mototaxi. Aspon ma nemal kto otravovat.jaj spiatocnu cestu som myslel ,ze bude gratis ale pred pristavom zacalii vyberat prachy. Skoda no. V pristave som sa vydal opacnym smerom,nastastie som si to skoro uvedomil.na hlavnej ceste sa pytam ludi,kade sa ide na bus stanicu,asi az 3 clovek ma pochopil a navigoval,resp mi zastavil cerveny minivan,ze ten tam ide.no nesiel,ten mi povredal aby som si zastavil braun minivan.Hned za nim isel modry,tak ho stopujem,je to spravny.Chlapik si pomylil braun s blue ale pohoda. Na stanici mensi problem najst minivan do surathai.Postupne som presiel 3 okienka az som zakotvil v spravnom. Este pred tym mi mototaxi zastavil jeden minivan ale bohuzial bol full.nevadi ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang November 13th 2012

Zasrane cikaty.Huci to nonstop jak alarm.Rano na ranajky banany, plavanie ,relax, citanie knihy . Ked som sa na obed vratil do bungalovu,chybali mi dva banany.Neake zviera mi ich slohlo a zozralo,jeden som nasiel na zemi nacaty.Chytro som ostatne zjedol, na obed som si dal este salat s kuracim masom.Uplne mi to stacilo,potom uz len relax. Okolo 14/30 som sa rozhodol na prieskum ostrova. Siel som do dediny na prechadzku. Dedina ma asi 5 domov, kracal som dalej na sever po chodniku. Na odbocke som siel na zapad,hadam ma to dovedie k moru k mojej plazi.No pochvili dosla dalsia odbocka,zas zabocenie ale uz ani nevim kam,bo potom bolo tych odpociek viac. Obcas sa oblohou mihli morsky orli a po ceste psi a motorkari. Po 2 hodinach bludenia vnutrozemim som sa volako dostal na plaz. Hladina mora bola ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang November 12th 2012

Dobre vyspaty som si lahol do plachty na verande,dal kolac a snickers a potom som si siel zaplavat. Voda bola dost blizku brehu a cistejsia nez vcera.Po plavani mensi relax na lehatku na plazi .Zas voda a zas oddych.Cital som knihu. Na obed som si dal ryzovu polievku s kuracim masom.Vsetko co tu zjem a vypijme budem platit az na konci, hadam mi tam nic nepridaju, mal by som si to zapisovat na zvlastny papier.Po jedle odpocinok,.skoda,ze je pod mrakom. Poobede som siel na juzny koniec plaze.More uz opadlo,zacal odliv.este som vybehol opat kupit bananay,konecne zjednavanie z 50 na 40b.Asi 10ks velkych bananov, takze vecera je aj na zajtra zabezpecena.Konecne vykuklo slnko,to som hned vyuzil a uzaj skocil do mora a pak opalovanie. Vcera mi cez cestu prebehla velka jasterica,varan alebo jak sa to vola,dnes tu ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang November 11th 2012

Na stanicu sme dorazili o 5/00/.Vystupil som bo sused hovoril,ze toto je uz ranong.Stewardka ma vsak nahnala nazad do busu,ze toto este neni ono.Vystupil tu len ten chalan,nik iny.Tak som siel nazad dovnura,bus sa pohol,a kukam,bola to stanica ranong. Nas bus nas zaviezol do svojho depa,kde uz cakali taxi a mototaxi na ludi.Cena na mototaxi 100b do pristavu,GPS mi nevedelo najst pristav,tak som bol dezorientovany,nikdo mi nevedel ani povedat priblizny smer tak som siel na slepo. V jednej restike sa pytam a majitel ma hned iniciativne berie na motorke za 50b.Pristav je uplne mini,len pre 3-4 lodky na blizke ostrovy. Cena na ko chang je 150b. Mam kopu casu tak sadam do miestnej restiky. Hned mi davaju gratis mapu a po spytani aj heslo na wifi a samozrejme mi aj nukaju ubytka za 300b. Mapa je ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok November 10th 2012

Potesenie hned z rana,bol som na zachode a dvojdnova hnacka je za mnou.Vecer debil vedla mna furt svietil,cez vrchnu sietku mi prenikalo do izby svetlo. Po zobudeni som si vklude postahoval offline stranky do mobilu,dobil baterky, osprchoval sa,oholil,ostrihal nechty a siel na pc,ktory bol zazrakom volny. Nakoniec som sa rozhodol kupit letenku domov.Lenze platba neprebehla.Tak nic z toho,zeby znamenie aby som sa este nevracal? Okolo 11/00 som odisiel z ubytka.Dal som si nudle s kur.masom. Po ceste som videl mini sprievod s drakom.Parada.Potom som zakotvil v izraelskej kaviarni. Ten bol neaky super rychli az mi to bolo divne. Dopisal som par dni denniku,kupil letenku 28.1 letim z kl do indie.27/2 letim z dili do istanbulu a potom este neviem ako domov. Skusim stopa ale to je este daleko. Z netu som odskocil doplnit vodu a pre ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok November 9th 2012

V noci vedla v dome robili bordel,nemohol som zas spat.Spal som len na jednom boku,bo na druhej strane som mal este ranu a dost ma to bolelo. Po zobudeny som sa pobral na bus stanicu kupit listok do ranongu uz v prerdstihu. Isol som k demokrati monumentu,odtial ma ludia posielali uplne inde,tak som skoncil na zastavke na KSR.Hned odtial ide bus 516. Na ranajky som si dal mlieko a croasant. Konkudorka v buse mi povedala kedy mam vystupit. Bus stanica je obrovska. Securiti som sa opytal kde si mam kupit listok,bo tu bolo strasne vela okienok s predjacami. Ukazali to,bezproblemov kupene. Mam tu byt 30 min pred odchodom. Pobral som sa nazad do ubytka. Kupil maso na spajdli.Pytam sa na bus ludi nazad.Ukazujem na mape demokrati monument.Chlapik ma posiela na 533,tak som na nu cakal.Isla aj ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok November 8th 2012

V noci okolo 2/00 sa isli volaky ozralci kupat do rieky,takze som sa moc nevyspal. Na recepcii rano nebol nik,tak som tam nechal kluc a siel na vlak. Bol som tam 30min pred odchodom,kupil listok,zjedol kolac a cakal. Postupne dochadzali dalsi biely.Vlak meskal 30min.Vo valku boli drevenne lavice,tak nic moc pohodlie ale neva. Cesta ubehla rychlo.Trochu som pofotil krajinu z vlaku ale moc toho na pozeranie,resp fotenie nebolo. V BKK som siel do lekarskeho muzea v nemocnici Sirij,bo som to mal cestou na ferry.Bolo to uplne vymakane. Boli tam vystavene rozne ludske zardoky ,deformovane, potom casti vnutornosti. Trebars srdce prestrelene gulkou, prefajcene pluca,srdce po infakrtke a rozne ine choroby, resp.nehody. Jedna sekcia muzea bola venovana tsunami a jedna sekcia bola bohuzial zavreta.Este tu bola sekcia kde boli hady,muchy.Vacsina zvierat bola v liehu.Oplatilo sa sem ist. Pot ... read more

Tot: 0.138s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 64; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb