67.den - Ko chang


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang
November 12th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Dobre vyspaty som si lahol do plachty na verande,dal kolac a snickers a potom som si siel zaplavat. Voda bola dost blizku brehu a cistejsia nez vcera.Po plavani mensi relax na lehatku na plazi .Zas voda a zas oddych.Cital som knihu.

Na obed som si dal ryzovu polievku s kuracim masom.Vsetko co tu zjem a vypijme budem platit az na konci, hadam mi tam nic nepridaju, mal by som si to zapisovat na zvlastny papier.Po jedle odpocinok,.skoda,ze je pod mrakom.

Poobede som siel na juzny koniec plaze.More uz opadlo,zacal odliv.este som vybehol opat kupit bananay,konecne zjednavanie z 50 na 40b.Asi 10ks velkych bananov, takze vecera je aj na zajtra zabezpecena.Konecne vykuklo slnko,to som hned vyuzil a uzaj skocil do mora a pak opalovanie.

Vcera mi cez cestu prebehla velka jasterica,varan alebo jak sa to vola,dnes tu zas bobehovala vevericka. Ked som dosol do izby bola tam macka,spina,nevim jak sa tam dostala. V restike som si dal nabijat mobil,treba to vyuzit kym ide elektrika z generatoru. Boli tu 3 nemci,zavolali ma hrat volejbal.Riadne som sa spotil pri tom ale moc sme si nezahrali. Maximalne jedno prehodenie cez siet,

V dialke na mori je burka,paradne to vyzera,blesky,cierna obloha.V restike mi pod stolom zapalili neaku tycinku proti komarom.Zeberem si ju na izbu.Zajtra relax. Inak na ostrove su sami nemci,no sami,len par hlav tu je. ha cul ma cakal na verande netopier,som zvedavy co pride dalej,

naklady

banany 16ks - 40b

fotky
http://min.us/m6UuPqJAuRcGr

Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb