72.den - Ko Phangan


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
November 17th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Vecer som nemohol zaspat. Rano to zas vyzeralo bledo s pocasim. Dokonca aj prsalo.

Okolo 10/00 sa ale pocasie ustalilo,bolo pod mrakom. Zaplaval som si a siel na view point Khao Ko. Cesta bola v pohode, najskor beton, potom zem. Vyhlad nic moc. Boli tam restiky v skromnych bungalovoch. Neoplati sa tam ist.

Odtial som siel do dedinu na jedlo,sadol som do restiky pri mori. Dal som si ryzu s morskymi priserami a na zahasenie smadu,bo som nemal od rana vodu,mango shake. Ten bol uplne super.Po jedle a kratkom oddychu som spravil mini nakup v 711. Len vodu,coca colu a nanuk.

Semtam vykuklo aj slnko. Zaplaval som si,zobral uterak a lahol si na plaz. Po 2 hodinach som siel do restiky, kde nikoho. Planoval som zhruba filipiny a vybavil par mailov a skypoval s mami.

Vecer si dam pivo,pocitam poga a spanok.Rano ma caka presun na lod. Uz nemam ziadne knihy na citanie,vcera som dorazil vojnu s besmi.Tak ak to pojde poslem to domov,nechce sa mi to vlacit.

naklady

711 - 74b
ryza,morske prisery - 70b
mango shake - 50b

fotky
http://min.us/mm7xM6MhoTAZm

Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb