65.den - Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 10th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Potesenie hned z rana,bol som na zachode a dvojdnova hnacka je za mnou.Vecer debil vedla mna furt svietil,cez vrchnu sietku mi prenikalo do izby svetlo.

Po zobudeni som si vklude postahoval offline stranky do mobilu,dobil baterky, osprchoval sa,oholil,ostrihal nechty a siel na pc,ktory bol zazrakom volny. Nakoniec som sa rozhodol kupit letenku domov.Lenze platba neprebehla.Tak nic z toho,zeby znamenie aby som sa este nevracal?

Okolo 11/00 som odisiel z ubytka.Dal som si nudle s kur.masom. Po ceste som videl mini sprievod s drakom.Parada.Potom som zakotvil v izraelskej kaviarni. Ten bol neaky super rychli az mi to bolo divne. Dopisal som par dni denniku,kupil letenku 28.1 letim z kl do indie.27/2 letim z dili do istanbulu a potom este neviem ako domov. Skusim stopa ale to je este daleko. Z netu som odskocil doplnit vodu a pre falosnu ISIC,2 kusy na dva roky. Som zvedavy ci mi to doma zozeru. Dufam,ze hej. Zla sprava zas som mal sracku. Asi zacnem brat tie tabletky proti sracke,no uvidime.

Od izraelcov som siel na bus 516/Cestou som si dal opekane cesto a v nom banan.
Bus bol riadne napratany.Celu cestu som stal.Uplne nahovno sa cestuje s taku velku batozinu.Na chrbte velky batoh,cez krk ladvinka,v ruje mini batoh a voda.Na malom batohu sa mi furt otvara zips.Ak uz nepojde vobec zavret tak ho vyhodim.

Na bus stanici riadny hluk a kopa ludi.Ledvaj som nasiel miesto na sedenie. V 711 som kupil kolace a sladkosti.Vodu mam 1l bude mi to muset stacit,bo dalsiu nemam kam dat. Cesta busom ma trvat 9 hodin.Tu budem cakat este 2.5 hod.Musim si este nieco kupit na veceru a zrejme vyhladam wc.Som zvedavy ako bude vyzerat bus.Kukal som pocasie,ma prsat hadam sa mylia. Nad druhym ostrovom musim porozmysla,ci ho navstivim resp ci pojdem do np taoratin.

Problem 10 min pred odchodom mojho busu.Dosla zenska a oznamuje mi,ze bus je zruseny,bo su neni ludia.Aj mi bolo divne,ze som sam na nastupisku,takze rychli presun,neaky mal odchadzat o 21/00.mam na to 10 minut.Rychlo upalujem k listokm,v prvom okineku 750b,to je moc,ide dalej tam tak isto,ale ked som uz na odchode zrazu je za 544b.Rychlo prepocitavam,berem to,neoplati sa mi cakat v bkk do zajtra.Je to o 200b viac ako prvy bus,ale co uz mam robit.

Na stanici je zhruba 60 nastupist,nastastie dobre vsetko oznacene.Preistotu sa ale pytam security,ti ma naviguju.Dochadzam k busu,ten tam neni,mam ist vedla,to zas neni moj a zas vedla a zas ,nakonec posledny je moj.Vsetci su uz vnutri.Bus neni obycajny ale VIP,nasadam,od fantoziho dcery fasujem 0.2l vodu a pecivo. Miesto na nohy habadej,sedalo sa da pekne sklopit dokonca sa da vysunut aj mini podlozka na nohy ale to nevyuzivam.Sedel som uplne vzadu vedla thajca ale ang nevedel.

Vacsina busov mala vysvieteny motor ala rychle a zbesile,paradne to vyzeralo. V zadu to dost hadzalo,zaludok mal co robit.Spal som vzdy hodiny a potom budicek, takze nic moc spanok. Mali sme 2 pispauzi. Von som siel az na druhu.Cesta bola same serpentiny

naklady :

nudle,kur maso - 35b
vodomat - 1b
falosne isic 2x - 300b
letenka kl-kochi - 108.55 eura
letenka dili - istanbul - 250.27 eura
zapekane cesto s bananom - 20b
bus 516 ksr bus stanica - 12b
711 - 94b
dunuts 2ks + 1 gulicka - 38b
parok+fanta v 711 - 25b
bus bkk - ranong VIP - 544b
vratene peniaze za bus bkk-ranonog obycajny - +340b

fotky
http://min.us/mGBVRVA5oZam0

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0336s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb