Page 108 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Laos » West » Vang Vieng December 27th 2012

Na ranajky opat bageta s kur.masom,dostal som gratis banan. Motorka pozicana ale bohuzial ina,som si nepamatal cislo mojej.No nist,opat pumpa,doplnenie paliva,1,5l a smer zapad. Na druhu stranu rieky som sa dostal cez bezplatny most pri Full Moon baru. Je tu este jeden ale ten je plateny (ale zas to je pan most,toto bola len taka lavka). Po prejdeny mosta som zamieril smerom na juh popri rieke. Sledoval som domorodcov,brodili sa mini riekou,tak som ich nasledoval a prefrcal po vode. V ociach strach,ze sa vykotim do vody ale v pohode. potom som uz len siel polnou cestou rovno za nosom. Cestu lemovalo kopa odpociek k jaskyniam. K jednej som aj zabocil ale zas chceli vstupne. Tak nist teda,jaskyn mi uz stacilo. Vozil som sa po dedinkach,obdivoval krasnu prirodu,policka. Jazdil som bez cielne,nikde ziadne znacenie. Mapu co som ... read more

Asia » Laos » West » Vang Vieng December 26th 2012

Rano som si dal bagetu s kur.masom. Tie predavacky su tam tusim nonstop. Na kazdeho mavaju a volaju komon men,resp komon lejdis. Ale i tak na bagetu z Pakse sa tato nechyta. Masa bolo minimum ale i tak sem zajtra behnem zas,skusim tuniakovu ale hlavne moje telo potrebuje normalne pecivo. Nakoniec sa do bungalovu stahovat nebudem,som pocital prachy a nevyslo by mi to. Kusok od ubytka som si pozical semi motorku.Bolo tam dost benzinu,viac nez 1/4 nadrze ale i tak som behol dotankovat na pumpu,ktora je krizom cez letisko. Predomnou uz tankovali 3 korejci. jeden tomu potom riade vytal a skoro sa zrubal na zem. Odtialto som siel kuknut vodopad Kaeng Nyvi, islo sa po polnej ceste,pohoda,dedinky,policka a krasne hory. pri odpobcek k vodopadu ma dobehol izraelec, ktoreho som stretol na ranajkach. Sli sme spolu az ... read more

Asia » Laos » West » Vang Vieng December 25th 2012

Cesta do Vientiane trvala 10 hod. V buse sme vyfasovali 0,2l vodu, 0,18l dzus a mini keksy. Vysadili nas skoro rano,este bola tma,na juznej stanici vzdialenej 10km odmesta. Po vystupeni klasika,hned kopa tuktuk a mototaxi. Ceny 20-50kk. Od stanice ma chodit vraj mhd za 3kk,cislo 23,24,29 smer Tala Sao . Odtial chodia busy do Vang vien. Siel som k teda k mhd zastavke,co je po vyjdeni na hlavnu cestu po pravej stane. Hned ma oslovil chlapik s autickom co malo vzadu mini sedacky,uz tam boli nalozene 2 laosanky,cena 20kk,srat ta. Kukam na zastavku nic vypisane,tak chvilu cakam a zrazu ked uz bolo auticko do 3/4 plne vola na mna vodic ,ze teda za 5kk. To berem,opat zistene,ze to je standarta cena,bo tolko platili aj domaci. Este jeden chalan mi v aute ukazuje aby som mu nedaval ... read more

Asia » Laos » South » Tat Lo December 24th 2012

V noci bola riadna kosa,sprchu som radsej nedal i ked bola tepla ale bola mimo bungalovu,tak som tu zimu riskovat nechcel moc. Rano ma zobudil volaky pako co furt volaco vyhukoval do megafonu,trvalo to hodinu. Tak som sa o 7/00 pobral nastartovat motorku. Ta ma uz cakala pripravena pri bungalove. Na noc mi ju majitel skoval do ohradky pod svojim bungalovom. Normalne chytila na supu,ale vzdy ked som pridal plyn zhasla,toto sa opakovalo asi 4x,potom ani netukla. Chvilu som rozmyslal kde moze byt chyba. Urcite studeny motor. Spravil som dalsi startovaci pokus,nabehla,cul som ju uz len tak nechal nastartovanu a chvilu cakal nech sa ohreje. Na ranajky som zakotvil v mamas restike. Jasne,ze mi zas donisli nieco uplne ine nez som si objednal. Polievka s kuratom a zeleninou,opat mega porcia,som to ani cele nezjedol. Baba nemala ... read more

Asia » Laos » South December 23rd 2012

Rano ma zobudil sused uz o 6/30, tak som sa zbalil,slohol hajzlopapir a siel jest. martin mal ist so mnou ale este spal a vraj si este musi vyzdvihnut laundry. Tak som ho necakal. Ranajky,bageta s kur.masom,zeleninou. Mnam. Motorku som zobral podla jedneho odporucania z dakeho blogu z Lane Khame Hotel,batozinu mi uskladnili zdarma. Prvy krat pojdem na semi motorke. Nakonec tam dosol aj martin ale nelubila sa mu motorka,tak sme sa rozlucili. Zabudol som si na nho zobrat mail,fakt fajn clovek,hadam sa ozve on. S motorkou som nemal problem,je to uplne lahke,som sa toho zbytocne obaval,som si ju mohol zobrat uz aj v thajsku. problem bol iba s helmou,vestky boli take divne,vobec mi nesedeli ale nakone som daku nasiel.Na pumpe mi nacapovali plnu nadrz 4,05l. davam pumparovi 5kk,on kuka na mna,ja zas na nho,vraj to ... read more

Asia » Laos » South » Don Det December 22nd 2012

Rano ma zobudilo curanie uz o 5/00,potom som sa uz len do 8/30 prevaloval. Asi som prechladnuty ked chodim furt curat. Vonku zas ranny ramus,motorky,clny a debilny ludia co pod bungalovom palili trstinu. Pekny smradek teda. O 10/00 spraveny check out, vyplatenie ubytka a smer ranajky. Dal som si klasicky samosy,este boli teple. Pri pristave v jednej restike som chcel bananovy sejk ale nemali. Tak som siel do blizkej restiky na zapadnom pobrezi. Tu ho mali lacnejsi a free wifi. Sadam za stol,hladam obsluhu,nikde nikto,len chlapik co tu opravoval bicykel. Chlapik ma spozoroval ,vytiahol mobil a ubezpecoval ma,ze obsluha je zachvilu tu. Dosla za 20min. To mi nevadilo,lod mi est neodchadzala,wifi slapala na sto percent tak pohodicka. Pri mojom odchode sa sem prisli ubytovat novy ludia,pocuvam,pocuvam a zrazu,sak to je slovencina. Chalan z TT a baba ... read more

Asia » Laos » South » Don Det December 21st 2012

Dnes v plane len relax. Rano ma zas zobudil hluk z motorov. Konecne som nasol dobru restiku s free wifi,len ta obsluha. Uz sa veru nad laoskymi lemrami pozastavovat nebudem. Po ranajkach,zbaleniu batohu uz len relax v sieti. Na obed som zistoval info o loope v okoli pakse. Nasiel som jeden trojdnovy a ptom este 5 dnovoy ale tam je vraj tazky teren, dalsie zranenie riskovat teda nechcem a dam ten 3-dnovy. Naisto navstivim aj vang vien a zrejme aj phonsovan. Ale budu to rychlovky. Najksor som chcel dat laos len pohodovym tempom ale uz som po tychto dnoch zrealaxovany az az. Bohuzial v pakse stratim dalsi den len kvoli prespaniu,iba ak by som tam dorazil o 13/00 a hned zobral motorku a siel ale to nepredpokladam. Po obede som si chvilu odpocinul a sie lna ... read more

Asia » Laos » South » Don Det December 20th 2012

Okolo 5/00 ma zobudil rev lodnych a motorkovych motorov. Furt volado jazdil hore dole. Zaspal som este na 3 hodiny ale stale som sa prebudzal na hluk,ludia pokrikovali,no paradny budicek. Umyl som sa a siel si pozicat bicykel. V ubytku mi stary hovori,ze oni nemaju dobre bicykle,mam ist viac na sever. Tak som siel ,zobral bicykel pri obchode kde kupujem samosi. Cena 10kk,zjednavanie tu nefunguje,no mozno ide ale na to asi nemam talent. Vybral som sa stredom ostrova na druhy ostrov Don Khonk. Pri druhom pristave som zahol doprava a potom siel stale po hlavnej (polnej) az k mostu. Mal byt spoplatneny ale nikde nikto nic nevyberal tak som to prefrcal. Za mostom som odbocil hned doprava,bola tu mini lokomotiva. Tu nastal aj moj prvy problem s bicyklom. Stojan je na zadnom kolese. Ani za boha ... read more

Asia » Laos » South » Don Det December 19th 2012

Konecne som sa vyspal. O 7/40 som spravil check out,jasne nikto nikde,tak som tam nechal polozeny kluc na stole. Pred ubytkom som cakal na bus. Chytilo ma volanie prirody,nastastie kluc bol este na recepcii tak som ho zobral ,pouzil naposledy wc a vratil sa cakat bus. Meskal len 30.minut. Bol z polovice plny. Vsetko biela osadka,to je tak ked clovek ide na tur.bus.Bol riadne vychladeny,sadol som si dozadu. cesta bola natrasacia,furt ma to vyhadzovalo do vzduchu take kvalitne cesty su tu ,sama jama. Spomenul som si na thajcov,ti by tu grcali nonstop.Mala zastavka na pispauzu,tu som neabsolvoval,trocha som sa len ohrial vonku a potom nazad do chladnicky. Okolita krajina bola riadne vysusena,vsade palmy a kravy. Vypadalo to fajnovo. Prva vykladka ludi bola na ostrov Don Khong,tu vystupila polovica ludi. Potom uz len 30km a boli sme ... read more

Asia » Laos » South » Pakse December 18th 2012

Cestou sme nakladali a vykladali ludi. Cca 100km pred cielom cela posadka podpalubia opusta lod a ja sa tu ocitam sam. Hned to aj vyuzivam a okamzite sa rozvalujem na sedacke,okamzite zaspavam. Do Ubonratchani sme dorazili o 7/00. Listky do pakse predvaju az od 8/00 a bus ide o 9/30. Obzeram si bus,stara vykopavka ale pozitivum ma to klimu.uz nech sedim dnu, bo slnko uz zacina pripekat. Pri kupe listku som musel predlozit aj pas. Vsetci co si opisuju moje meno z pasu si myslia,ze drahomir je moje priezvisko,uz ma nebavi ich opravovat. Pri nastupisku je nastartovany bus,riadne pachne. V BKK skoro vsetky taxi jazdili na plyn. stanica tu je malicka,len 32 nastupist,na dlzku ma zhruba 250m. Ta v BKK bola obrovska,vacsia nez juzna stanica v BKK,zrejme na sever chodi viac ludi. Konecne sa ide do ... read more

Tot: 0.147s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 67; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb