112.den - Vang Vien

Laos' flag
Asia » Laos » West » Vang Vieng
December 27th 2012
Published: April 2nd 2013

Na ranajky opat bageta s kur.masom,dostal som gratis banan.

Motorka pozicana ale bohuzial ina,som si nepamatal cislo mojej.No nist,opat pumpa,doplnenie paliva,1,5l a smer zapad.

Na druhu stranu rieky som sa dostal cez bezplatny most pri Full Moon baru. Je tu este jeden ale ten je plateny (ale zas to je pan most,toto bola len taka lavka). Po prejdeny mosta som zamieril smerom na juh popri rieke. Sledoval som domorodcov,brodili sa mini riekou,tak som ich nasledoval a prefrcal po vode. V ociach strach,ze sa vykotim do vody ale v pohode. potom som uz len siel polnou cestou rovno za nosom.

Cestu lemovalo kopa odpociek k jaskyniam. K jednej som aj zabocil ale zas chceli vstupne. Tak nist teda,jaskyn mi uz stacilo.

Vozil som sa po dedinkach,obdivoval krasnu prirodu,policka. Jazdil som bez cielne,nikde ziadne znacenie. Mapu co som mal som uz ani nepouzil. proste som si len uzival jazdu neznamom. Dostal som sa k dalsiemu mostu,opat chceli za prechod aby som zaplatil,nasrat,sak by som skrachoval keby mam platit za akzdy most co je po ceste. tak som sa vydal inou cestou,presiel cez dedinu a opat ma v ceste zastavil most. Tu ako videli,ze nemam zaujem o prejazd zacali zjednavat. Zrazu z ceny 10kk bolo 5kk. Nasrat ti. Pri moste sa kupala aj daka rodinka,rozumej umyvali sa.

Pobral som sa teda nazad a siel zas inou cestou.Obcas som stretol na ceste svinu,sliepku,kravu a kopu deti,ktore hned natrcali paprce a s usmevom kricali po mne money ,money.

Po dlhej dobe som dosol zas k dalsiemu mostu. Tu dvaja biely cyklisti,chalan zaplatil ale baba to prebrodila,tak reku prebrodim aj ja. Toto uz bolo trosku hlbsie ale presiel som.

Opat cesta do neznama,dostal so msa do riadnych kopcov,motorka uz moc slapat nechcela,tak som to otocil,dostal som sa az k miestnemu kamenolomu.Cestou opat deti ale s nimi som si len tlapol,mali z toho riadnu sou.Za dedinou som odchytil jedenho domaceho,pytam sa ci sa da dostat tadeto do mesta,vraj nie,tak to tocim a idem uz znamou trasou.Benzin mi uz pomalicky dochadzal.Opat ma cakalo 2x brodenie cez rieku,zaradil som jednotku a pomalicky to presiel.

Este som behol omrknut bus stanicu na severe. Cena do Phonsavanu je 100kk,v ubytku 110kk. Listok kupim zrejme v meste ,je tam aj pick up,bo slapat sa mi moc nechce 5km.Som zlenivel.

Na spiatocnej ceste som zbadal trh,chcel som si kupit kratase ac milano,nemali. mal som to kupit vo vietname resp.v thajsku. Pri zastavovani pri stanku som dostal mini smyk ale pohoda.

Motorku som odstavil po 3,5 hodinach jazdy. Zasiel som na obed,dal mango sejk,dal si oprat veci.Az 4kg.Uz nech sa mi volake oblecenie rozpadne,nech mam lahsi batoh. Vidim to na ponozky,na jednej je mini dierka.pak uz len cesta na izbu a rozmyslanie co dalej.

Neskor som bol na palacinky ale chyba,siel som na ine miesto,boli uplne nahovno,najlepsie ich robia 3 tetuli co robia aj bagety,su pri pozicovni tubingu.U nich som testoval slaninovu bagetu,kuracia je lepsia.

Pozretie zapadu slnka,tulanie sa po meste. V hale pri letisku sa hral neaky bedmintonovy turnaj.3 ihriska,rozhodcovia. Pokukal som suveniry ale maju tu len same tricka ale kupil som tu vodeodolny batoh,som zvedavy ci je to pravda,zajtra ho testujem na tubingu.

motorka - 30kk
ryza,kura - 15kk
bananovy sejk - 5kk
? 4ks - 20kk

Tot: 2.321s; Tpl: 0.037s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0496s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb