Page 111 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata November 27th 2012

Jasne,ze rano som mal vsetky veci vlhke.Nastastie svietilo slnko.Na ranajky som sa zastavil tak ako vcera v stanku pri hlavnej ceste.Len cul som si dal rzu a vajicko natvrdo.Zaujimave,ze po zjedeny uz predavali aj klasicke.Este mi doniesli aj kavu ale tu som si neobjedla tak som ju tam nechal a zaplatil len za jedlo. Asi boli popleteny,bo hned za mnu si objednaval jedlo jeden zapadniar.Pri plateny mi chceli nauctovat jeho jedlo,tak som ukazal na toho bieleho,potom sa mi velice ospravedlnovali. Isiel som podla mapy na trek c.7.Dojdem k nemocnici, pytam sa, ze ci idem dobre. Vraj nie, tak som to zvrtol opat k vodoapdu a siel trek c.8 Cakalo ma blato,vlhko a stupanie.Cesta bola niekedy uplne zarastena asi moc ludi tadto nechodi.Dosol som na rozbocku.Cul kam? chvalabohu tam bol motuz a oznam,zla cesta.Inde nebola znacka ziadna,tak ... read more

Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata November 26th 2012

O 8/00 som sa vybral na svoj prvy trek. Kupil cokoladu,keksi a vodu. Do vaku som si nacapoval vodu z vodomatu.Tato nebola taka chlorova,tak si ju budem capovat i nadalej. Na ranajky som si dal vajco,ryzu s orieskami. Pobral som sa smer nemocnica,k robinsovnomu vodopadu,odital uz siel trek c.9. Najskor to bola v pohode vydlazdena cesta ,za vodopadom uz klasicka prirodna cesta. Vodopad bol fajn. Cestou som videl odbocku na trek c.8, to pojdem zajtra. Cesta v pohode, predomnou som uvidel dvoch anglanov,tak som ich trhol. Zrazu som dosiel k rebriku. Spomenul som si na markoffov blog,siel som teda hore po nom. Najskor to vyzeralo hrozostrasne,sama zelina,blato ale potom sa to zlepsilo.Asi po 200m som sa dostal k domom.Tu ma uistili,ze idem dobre,len mali nebezpecnych psov.Keby tam neboli domaci urcite by isli po mne,bo furt po ... read more

Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata November 25th 2012

Nechcelo sa mi vstavat o 6/00 a tak som potiahol do 8/00,co bola chyba. Na ranajky som si dal 2 placky a siel na bus c.101.Ten dosol za minutu.Nastupil som zadnymi dverami,vodic nechcel peniaze.Som sa tesil,ze usetrim.Hned na dalsej zastavke bus zastal,pauza 17 minut.Ostatny ludia isli na 102,ale ten nesiel k jetty.Tak som pockal.Nastupil klasicky predkom a zaplatil 4r.Bus bol plny. Vystupil som asi po hodine na konecnej jetty,teda pristav. Nadchodom som sa pobral na lod.Bola gratis.Na bus stanicu co je hned vedla pristavu na druhej strane som dosol o 10/00. Bus do kuala perly isiel az o 14/00. Jeden isiol do blizkeho mesta ale nechcel som riskovat ,ze sa odtial nedostanem a nestihnem lod,preto ostrov langkawi vypustam zo svojich planov. Zobral som bus do Ipohu.Fakt paradne sedadla ,vedla mna si sadla indka s detskom, hlavne, ... read more

Asia » Malaysia » Penang » Penang National Park November 24th 2012

Vyrazil som 8/00.Na ranajky som si dal 3 placky s omackou. Pak smer NP penang.Zapisal som sa ,nahlasil kam idem a vystartoval som spolou s pelotonm malajzijcanov. Ti akurat koncili rozcvicku a vyrazili spolu so mnou,sakra,taka smola,kopa ludi na chodniku.Bolo ich asi 60ks. Rychlo som sa predral dopredu ale furt ich bola kopa okolo mna. Cesta najskor po klasickom chodniku ale neskor uz zacala prirodna trasa.Fajn prechadzak dzunglou.Miestami bol cez cestu strom,skala. Klasicky tricko a nohavice premocene od vlhkosti a potenia. Chodnik siel aj cez plaz,same lodky a jedno molo,pak zas dzungla. V slapkach by som to ist veru nechcel.Po vcerajsom nocnom dazdi bolo vsetko mokre,blatiste a smyklave. Na opicej plazi asi po 1.5 hod si dala vacsina malajzinjcanov pauzu.Dorazil som 20 ale cislo mi hned zobrali,bo zistili,ze nepatrim k ich skupine,keby neboli predomnou brzdy co ... read more

Asia » Malaysia » Penang » Penang National Park November 23rd 2012

V noci som sa furt budil.Svrbeli ma nohy.Vstal som o 8/00,siel sa oholit a naranajkovat.Boli toasty.Potom som sa este siel najest dolu ulicou,bo som bol z toastov este hladnejsi nez predtym,dal som si nudle,maso,morske priseri Char Koay Teow. Pytali sa mi ci to chcem pikantne,ano ,ale vobec to tam nebolo citit. Na izbe som zobral batoh,ktory je o 5kg lahsi ale furt napratany,budem to este volako lepsie ulozit a siel spravit check out. Tetula mi vratila depozit 10r,ktory ani nevime za co bol. Bus 101 isol zachvilu,este ma ind na nho upozornil,bo som ueml do mobilu.Bus ide z hlavnej cesty oproti 711. Cesta do telug bahang na konecnu stala 4r. Konecna je pri vstupe do parku.V buse bola pustena riadne klima,az ma rozbolela hlava z toho. Bus bol poloprazdny. Vcera vecer sa na nasej ulici natacal ... read more

Asia » Malaysia » Penang » George Town November 22nd 2012

Rano som sa potichu pobral z izby na hygienu,potom som zobral batoh a siel doplnit vodu do vodomatu. Pred tym som sa stavil na polievku Hokien mee,bola to dobra nudlova polievka. Pak uz smer bus stanica v obchodaku central komtar. Bus c10 dosiel po 15 min cakania.Vsetky busy co prichadzali ukazovala digitalna tabula na stene.Tak ako na letisku,cislo nastupista,prichod,odchod. Do kasicky v buse som hodil 2r a siel az na konecnu. Tu som sa vybral k ceste na penang hill.Bola betonova,to ma moc nelakalo,straznici mi odporucili klasiku prirodnu.Teda odporucili,hovorili,ze je to very dangers. Zacina oproti bus zastavke v moon gate.Spociatku bola ceta ako u nas tur.chodnik len bez znacenia. Stretol som tu aj par ludi a potom to doslo, zas debilne schody ale prirodne. Nechapem na co to tam furt pchaju. Cestou sa potulovali opice ale ... read more

Asia » Malaysia » Penang » George Town November 21st 2012

V noci sa dovalil nemci,furt suchotali. Rano som zistil,ze mam zablokovany batoh s postelou,ktoru tam v noci doniesli.Nakoniec nemec stal a odsunul postel. Ranajky boli gratis,hrianky,maslo,dzem,nutela,med.Hriankovac ma jednu vadu,nevypluva hrianky.Na to doplatil clovek predomnou ked mu hrianky uplne zhoreli,ak by som isol prvy k nemu dopadol by som rovnako. Po jedle som do batoha nahadzal veci na poslanie domov.Postu som nasiel lahko,len ma 2 oddelenia,v prvom sa len predavaju obalky, v dalsom uz je klasicka posta. Na nete neklamali,balik do 5kg stojo 46.5r.Kupujem krabicu a nahadazal som veci dnu,hadam sa to cestou nerozbije.Vypisal som papier,do odosielatela som dal email a tel cislo. Krabicu mi prelepili lep paskou.Poslal som to lodou,za 3 tyzdne by to malo dorazit,resp za 3 mesaice.Hadam to dojde,inak je vsetko v hajzli. Potom som siel pokukat mesto.To som mal prejdene zachvil... read more

Asia » Malaysia » Penang » George Town November 20th 2012

Vstal som uz o 6/30,oholil sa, zbalil sa a siel jest.V 711 som si chcel dat parok v cesticku ale nemali.Skoncil som na stolickach,ryza,maso,zelenina,pecienka.Bolo to super pikantne.Este som kupil cigarety a pobral sa na izbu. O 8/30 som siel dole cakat minivan, Dosol 9/15. So mnou isla ja korejcanka.Cestou sme zastali,zobrali nam pasy,volaco si z nich opisali a dali nam ich nazad. Minibus nebol plny.Kecali sme s korejcankou. Na thajskej hranici som len dal pas,zobrali si z neho imigracny papier dali stempel a slo sa nazad do minivanu. Na malajzijske strane si colnici neboli isty ci mam vstup zdarma na 90 dni tak si to tam overovali. Nakoniec mi supli stempel a slo sa.Batoh pod rontgen a nastupenie do minibusu. Korejcanka mala volake problemy s pasom.Brali jej aj odtalcky prstov. Na hranici sa nas minibus zaplnil. ... read more

Asia » Thailand » Southern Thailand » Hat Yai November 19th 2012

Do pristavu sme dorazili uz o 4/00.Predpokladal som o 5/00.Na lodi som pockal do 4/30. Vonku este boli taxikari. Kam ides?Jest. tak mi ukazali ulicku s jedlom. Dal som si mini porciu ryzi a vysmazaneho prsa. Potom som siel pomalicky na bus stanicu. Zlodejska cestovka bola zavreta.Minivan o 6/00 nesiel,siel bus 6/30.Tak som siel s nim,bol o 40b drahsi ako minivan ale v tomto zlodejskom meste som uz nechcel stravi ani minutu. Jasne ,ze zo surathai sme vyrazili definitivne az o 8/00. Najskor sme sli cez cele mesto na bus stanicu, odtial na vlakovu stanicu,vzdialenu asi 10km a potom nazad uz konecne smer hat yai. Bus bol zaplneny do 1/4.Bolo tu dost miesta na nohy. Cestou sme mali jednu pispuazu. Ak teda nepocitam zastavky spirevodcov co si robili po ceste biznis, nakupovali jedlo a nevim co ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan November 18th 2012

Hore som bol uz o 7/30. Hodinu som sa este prevaloval, potom hygiena a balenie. Z ubytka som odisiel 9/30.Po ceste ma obiehal recepcny na motorke,debil ne aby zastavil a zobral ma.,som mu este nechal tringel 5b. V 711 som si dal nanuk a hotdog,jasne,ze horcicu som si tam zabudol dat. Vsetky veci bez rozumu som nechal vonku pred obchodom na lavicke. Az pri kydani horcice do rozku ma napadlo, ze vsetky veci mam vonku a nik mi ich nestrazi. Nastastie nik mi nic neslohol. Prva pesia zastavka bola v cinskom chrame.Asi po 1km mi zastalo auto,opat same od seba a zobralo ma tam.Do chramu som siel kvoli keske,ktoru som nenasiel,bo gps ma navigovalo inam a mapa tiez inam.Neskor som sa dozvedel,ze som mal ist podla gps.V chrame zacalo prsat,tak som tu chvilu pobudol. Potom som ... read more

Tot: 0.714s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 81; dbt: 0.3793s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb