74.den - Hat Yai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Southern Thailand » Hat Yai
November 19th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Do pristavu sme dorazili uz o 4/00.Predpokladal som o 5/00.Na lodi som pockal do 4/30. Vonku este boli taxikari. Kam ides?Jest. tak mi ukazali ulicku s jedlom. Dal som si mini porciu ryzi a vysmazaneho prsa.

Potom som siel pomalicky na bus stanicu. Zlodejska cestovka bola zavreta.Minivan o 6/00 nesiel,siel bus 6/30.Tak som siel s nim,bol o 40b drahsi ako minivan ale v tomto zlodejskom meste som uz nechcel stravi ani minutu. Jasne ,ze zo surathai sme vyrazili definitivne az o 8/00. Najskor sme sli cez cele mesto na bus stanicu, odtial na vlakovu stanicu,vzdialenu asi 10km a potom nazad uz konecne smer hat yai.

Bus bol zaplneny do 1/4.Bolo tu dost miesta na nohy. Cestou sme mali jednu pispuazu. Ak teda nepocitam zastavky spirevodcov co si robili po ceste biznis, nakupovali jedlo a nevim co este. Sofer vyhadzoval ludi kde si povedali, parada, to by mohlo byt aj u nas.

O 14/3 sme dosli do hat yai. Zas otravny taxikari. GPS ma navigovalo do prveho hostela cca 3.5km zo stanice. Este som doplnil vodu z vodomatu a siel. Prvy hotel som nenasiel,v dalsom 240b,dalsi za 300b,nakoniec som nasiel aj prvy ale bol full.

Zakotvil som v Catthay GH za 240b,strasna cena za taku izbu. Mesto o nicom, neodporucam navstevu.Ale potreboval som kupit suveniry z thajska a minut 3500. Nakoniec mi ostalo este 500b. Bol som v mcdonalde,nakupil suveniry,kupil si batoh za 400b.Hadam vydrzi az domov ale pochybujem bo je labilny. Na velkom batohu sa mi odtrhlo putko na remeni,skusim to zasit ak bude cas.

V meste boli sami malajzijsky turisti,fakt do tohto mesta nechodte,drahe ubytka a vsetko o nic,uplny grc. Dal som sa ostrihat ale i tak ma neostrihala tak ako som chcel. Jest som bol aj vo fastfoode v jednom nakupnom centre.Potom som si dal este na trh ryzu s vtakom. Nevim co to bolo zac.Ale bolo to fajn,bohuzial v 1/2 ma chytila sracka,hovorim, domacemu,ze sa vratim len si odbehnem na zachod. Jasne,dojdem nazad a jedlo uz bolo fuc. Zachod bol vo volakej predajni,bolo to fakt o chlp.

Na izbu som si kupil pivo a citronoveho smirnofa.Len som nemal otvarak ale na recepcii nastastie mali.V hoteli som kupil aj bus do penangu.Ziadne zjednavanie nepomohlo a to som obehol asi 4 cetovky,zasrany kartel. Opity som zaspal o 20/00

naklady

ryza,vysamazne prso - 15b
strihanie - 100b
bus surathai - hat yai - 240b
sejk mcdonald - 110b
suveniry a batoh - 1000b
suveniy - 250b
suveniry - 300b
711 - 56b
711 - 140b
ryza,vtak - 75b
2xcheesburger mcdonald - 96b
ryza ,maso - 35b
ubytko cathady - 240b
minivan hat yai - pennag - 300b

fotky
http://min.us/mVMhH2FQES99q

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb