78.den - Georgetown, Teluk Banak


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » Penang National Park
November 23rd 2012
Published: March 25th 2013
Edit Blog Post

V noci som sa furt budil.Svrbeli ma nohy.Vstal som o 8/00,siel sa oholit a naranajkovat.Boli toasty.Potom som sa este siel najest dolu ulicou,bo som bol z toastov este hladnejsi nez predtym,dal som si nudle,maso,morske priseri Char Koay Teow. Pytali sa mi ci to chcem pikantne,ano ,ale vobec to tam nebolo citit.

Na izbe som zobral batoh,ktory je o 5kg lahsi ale furt napratany,budem to este volako lepsie ulozit a siel spravit check out. Tetula mi vratila depozit 10r,ktory ani nevime za co bol.

Bus 101 isol zachvilu,este ma ind na nho upozornil,bo som ueml do mobilu.Bus ide z hlavnej cesty oproti 711. Cesta do telug bahang na konecnu stala 4r. Konecna je pri vstupe do parku.V buse bola pustena riadne klima,az ma rozbolela hlava z toho. Bus bol poloprazdny. Vcera vecer sa na nasej ulici natacal daky film.Pobehovali tu filmari a tych strazili vojaci.

Este par poznatkov ku koreii co som sa dozvedel.Juzna korea je ostrov a nie polostrov,pretoze sa do nej da dostat len letecky abo lodou,cez severnu koreu je to prakticky nemozne.Mozno aj preto je to tam drahe. Jedia tam tiez palickami ale iny typ,vraj hrubsie a je s tym vacsi problem.Ceny su tam ako v singapure.

Po vystupeni z busu mi padol na zem mobil.Rozbilo sa mi sklo.Ale zatial funguje.Len je tam fakt mega prasklina na nom. Vo volakom meste musim zistit co stoji oprava. Mapa z LP je nahovno.Nastastie pri vstupe do NP boli super ludia. Zobrali ma do fischen village gh na motorke gratis.Asi 10min od np. Mali volno,18r za noc,vlastna izba,fan,share sprcha a tur.zachod. Tetula mi nemala vydat z 50r.Siel som do minimarketu,kupil vodu,keks a nanuk.

Po navrate som teda uz vyplatil izbu.Skusal som zasit moj velky batoh,nejde to,furt sa to trha. Inak moj novy thajsky batoh sa uz zacal trhat,ta prepazka co odeluje vonkajsi priestor od vnutorneho.Nieco na styl made in exisport.Ale zatial drzi.Tez to bola debilna kupa.

Neskor som sa vybral na motyle asi 2km je tu motylia farma. Cestou som stretol turka a nemca z georgetownu,vracali sa z turi. Dnes sem isiel aj dalsi nemec,co mal v plane thajsko,.laos,kamnodzu ,vietnam a cinu.To je ten cudny co len sedel na posteli.Cul ide spat do stanu na plaz. Blazon v takomto pocasi. Sak tam uhori. Pred motylou zahradou je este lanove centrum,vypada to dobre ,mozno si pojdem zalozit.

Vstup do motylieho kralovstva je 27rm,po predlozeni falosnej isic 18r.Konecne sa mi zacina vracat investicia. Vnutri je kopa motylov,kvetov a zelene.parada.I ked je to trocha male.Konecne mozem v pokoji fotit motylov,su nadherny.Bum a moja karta vo fotaku je plna,sup a a zas problem,skapala mi baterka,tak fotim mobilom. Inak mal by som si asi kupit redukciu na zasuvky,bo je tu iny typ. Po vybehi z motylmi nasleduje vnutorna expozica,mini kino,kde ide film o lucnom konikovy,vystava nadhernych fotiek,ekosystem,zivi chrobaci,hadi,mravce a v poslednom odeleni su vysuseny rozny motyli a chrobaci a jasne na uplnom konci je shop. Motyli su nadherny, kupujem si jedneho zaliateho,je to tu ale dost drahe.Mnou vyhladnuti stoji 668r. Odporucam navstevu,len skoda draheho vstupneho.

Cestou ma obieha predavacka zo shopu.V shope sa dalo platit aj kartou ale iba pri nakupe nad 50r,skoda.Musim platit co najviac kartou nech mam viac vyberou gratis za mesiac a nie len jeden. Zastavujem sa v restike,oci chcu jest sepiu,davam si to.Musim zacat viac jest,bo za 77 dni som schudol 10kg. V obchode kupujem colu,keksi a vodu.Zda sa mi daka vyprchana,jasne,ze som v obchode zabudol tasku s motylom,tak po 200m sa vraciam nazad.

Dnes uz len vecera a opat planovanie. Taky volnejsi den.Na nohach mam otlaky od slapiek. Ked som bol dnes na wc,zabudol som sa a hodil som tam papier,nastastie sa to splachlo,teda ja som to rucne splachol,treba nabrat vodu do misky a ta sa leje to misy.

Navecer som sa presiel po pristave,same rybarske lodky a a same chudobne domceky.Dostal som sa az na hlavnu cestu,zakotvil v restike a dal kura s ryzou, cibulou + orange dzus. Som si vsimol,ze ked mi vydavali peniaze,tak ich drzali oboma rukami,zrejem prejav spokojnosti,odteraz budem davat peniaze i ja tak. Na ubytku sprcha a citanie poga. S jedlom je tu problem ,po 1800 vsetky stanky zavrete. Uvidim co bude rano uz sa tesim na ranajky.

naklady

vrateny depozit +10r
nakup - 4.3r
char koay teow - 3.5r
bus 101 telur bahang - 4r
ubytko ficher village gh - 18r
vstup mot.zahrada - 18r
jedlo sepia ryza - 10.7r
suvenir - 39r
nakup - 5.3r
jedlo,ryza,kura,cibula + orange dzus - 6.5r

fotky
http://min.us/m8frEewW4fvXl

Advertisement



Tot: 0.583s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.3323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb