79.den - Telluk Bahang,NP ,opicia plaz


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » Penang National Park
November 24th 2012
Published: March 25th 2013
Edit Blog Post

Vyrazil som 8/00.Na ranajky som si dal 3 placky s omackou. Pak smer NP penang.Zapisal som sa ,nahlasil kam idem a vystartoval som spolou s pelotonm malajzijcanov. Ti akurat koncili rozcvicku a vyrazili spolu so mnou,sakra,taka smola,kopa ludi na chodniku.Bolo ich asi 60ks. Rychlo som sa predral dopredu ale furt ich bola kopa okolo mna. Cesta najskor po klasickom chodniku ale neskor uz zacala prirodna trasa.Fajn prechadzak dzunglou.Miestami bol cez cestu strom,skala. Klasicky tricko a nohavice premocene od vlhkosti a potenia. Chodnik siel aj cez plaz,same lodky a jedno molo,pak zas dzungla. V slapkach by som to ist veru nechcel.Po vcerajsom nocnom dazdi bolo vsetko mokre,blatiste a smyklave.

Na opicej plazi asi po 1.5 hod si dala vacsina malajzinjcanov pauzu.Dorazil som 20 ale cislo mi hned zobrali,bo zistili,ze nepatrim k ich skupine,keby neboli predomnou brzdy co sa nedali predbehnut tipujme,ze by som skoncil v prvej desiatke. Moc opic na plazi nebolo,asi 4 na strome.Pobral som sa dalej na majak. Plaz ako na ko chang,len lepsi piesok a omhoho viac ludi. Na majak som dorazil stvrty asi po 30min.Bolo to same stupanie,zvacsa po schodoch. Majak klasika,buda a majak.Dalo sa ist aj hore do veze ale vyhlad slaby,bo popchalo. Pri vstupe do majaku sa bolo treba vyzut.Chalan mi na majaku mi odporucal co mam navstivit ale moc som mu nerozumel.

Po odpocinku a zjedeni keksu a doplneni vody som sa vidal nazad. Cestou mi malajzincania objasnili ich hojne zastupenie dnes.Vraj je to podnikova akcia. Inac domorodci tu chodia po tejto zlej ceste bosy. Sialenci. Na opicej plazi lepim nalepku fcst,mali tu byt aj korytnacky ale tie som nevidel. Som sa na ne najviac tesil. Na plaz sa da dotat aj lodou,resp.z nej.Poziciavaju sa tu aj skutre.Cestou som stretol cudneho nemca,co tu spal v stane.Vraj pohoda.Kukam do mapy a zistujem,ze korytnacky boli na inej plazi, kurnik sopa.

Z opicej plaze som siel smer canopy walk. Na info pri vstupe bolo napisane,ze to je zavrete ale videl som tam dve skupinky so sprievodcami tak som sa tam vydal.Su tu aj lanove mosty ale tie boli zavrete.Tato trasa bola najlepsia.Super priroda,ziadny ludia,mega mravci,motyle a asi aj mini had,zahliadol som len chvost. Na konci bol chodnik zapaskovany,tak asi fakt to bolo zavrete. Smerom dolava sa ide k meromicitl lake. Zaujimave jazero ,bola pri nom aj super plaz. Ale velke vlny a mladych sa tu kupalo resp. relaxovalo. Inac kupali sa obleceny. Nazad som chcel ist inou trasou ale nechcelo sa mi brodit pieskom tak som siel tou istou trasou aj nazad,ovsem potom uz nie zakazanym chodnikom ale furt rovno. Na tejto plazi bola aj keska. Nasiel som ju na 2 pokus. Cesta do visitor centra isla rychlo.Tu som sa odhlasil a siel jest.Odhlasenie bolo treba spravit odpisanim sa z knihy navstev.

Na jedle som skoncil tam kde vcera.S jedlom je to tu tragedia.V jednej restike mi ponukali len cisto nudle alebo ryzu.Fuu skaredo pisem,cul mam problem po sebe to precitat,nie este za 3 mesiace ked budem toto prepisovat. V ubytku som si umyl boty,hadam vyschnu,dal sprchu a odpocinok.

Vecer sa pojdem najest a len odpocivat. Nasiel som tu vodomat.Zajtra capujem,je hned rovno z ceszty z mojho ubytka na hlavnu ulicu kde su stanky s jedom. Na veceru som behol do restiky cca 20m od ubytka. Dal som si ryzu,kura, sus.ryby, zelenina. Furt prsi,zbalim sa a idem spat. Este dodatok,na obed v restike som videl ako ludia jedia jedlo rukami,tak som ich napodobnil ked som si objednal volaku placku. Lenze oni jedia aj ryzu rukami to uz napodobnovat nebudem.

naklady

placka 3x + omacka - 2.7r
voda 1.5l - 2r
ryza,zelenina + pomarancovy dzus - 5r
ubytko fisher village gh - 18r
nasi goreng kampung - 3.5r

fotky
http://min.us/m8frEewW4fvXl

Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0347s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb