81.den - TanahRata ,trek9 a 9A


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata
November 26th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

O 8/00 som sa vybral na svoj prvy trek. Kupil cokoladu,keksi a vodu. Do vaku som si nacapoval vodu z vodomatu.Tato nebola taka chlorova,tak si ju budem capovat i nadalej.

Na ranajky som si dal vajco,ryzu s orieskami. Pobral som sa smer nemocnica,k robinsovnomu vodopadu,odital uz siel trek c.9. Najskor to bola v pohode vydlazdena cesta ,za vodopadom uz klasicka prirodna cesta. Vodopad bol fajn. Cestou som videl odbocku na trek c.8, to pojdem zajtra. Cesta v pohode, predomnou som uvidel dvoch anglanov,tak som ich trhol. Zrazu som dosiel k rebriku. Spomenul som si na markoffov blog,siel som teda hore po nom. Najskor to vyzeralo hrozostrasne,sama zelina,blato ale potom sa to zlepsilo.Asi po 200m som sa dostal k domom.Tu ma uistili,ze idem dobre,len mali nebezpecnych psov.Keby tam neboli domaci urcite by isli po mne,bo furt po mne stekali a isli mojim smerom,ale po okriknuty od domacich sa stiahli.

Po 50m som bol uz pri polickach so zeleninou. Naskytol sa mi nadherny pohlad na plantaze. Pestovali tu vselico,jahody,caj,cernice.Proste nadhera. Ludia pracovali na polickach v kopcoch,super ako v cine ryzove terasove polia.

Zastavil som sa na vcelej farme.Nic moc.Ukazka vcelina,par platov medu.Kupil som si slamku naplnenu medom.Mnam. Kukam na cestu a anglani ma predbehli. Pokracoval som po asfaltke na trek c14, bohuzial ten som nenasiel,tak som siel skusit dalsiu odbocku ale ani tam nic,odtial sa valili anglani,ze to je slepa ulicka.Tak som sa pobral s nimi nazad s tym,ze pojdeme po ceste 9A.

Anglani boli uz na dochodku,ale mali super kondicku.Cestuju po azii,pak australia a asi domov.Mam ist na borneo. Mozno pojdem,vsetko zalezi od indickych viz. V piatok idem do kuala lumpur a hned o ne poziadam,hadam s tym nebudu problemy. A hlavne nech je v kl free pc s netom a tlaciarnou a skenerom,skusim nahodit cs ziadosti.

Trek 9A bol riadny stupak,zacinal od vodnej elektrarne,tu som nechal anglanov,bo dokopca mi nestacili,ja im zas na rovine. 9A bola dobre narocna,dole kopcom by som to ist nechcel,moc sa to smykalo a fakt narocny teren.Dosol som k zavretej branke,ktoru som videl uz na trase 9, tu som obisiel a uz bol na lepsom terene resp.na treku c.9

Cestou zacalo poprchat,rychlo som nahodil bundu a ponahlal sa do mesta. V restike som si dal 3 rozne placky,cibula,zelenina - cili cicbula - cukor.K prvym dvom som dostal aj omacku.Opat sa tu jedlo rukami,je tiez,sak len placky. Je to sranda. Vedla restiky je slavna starbuck caffe,mali free wifi. Vybavil som si maily a stiahol info o keskach.

Vonku sa nenormalne rozprsalo.Kupil som pohladnicu a poslal domov. Ostatnym poslem neskor,bo som zabudol blok s adresami na izbe. Mam problem s mobilom,ked je moc vlhko nechce mi fugovat dotykova obrazovka,nasledok rozbitia. Z posty som sa presunul do ubytka,opat mi nedali heslo na wifi.

Nenormalne leje.Hadam zajtra nebude,ale i tak bude v dzungli dost blata. Kesky mi stiahlo len dve,pritom ich tu je kopa,ale su platene. Pri ubytku nieco stavaju,tak je tu dost runo. Z WC som ukradol 1/4 toaletaku.Malo ale potesi,bo mam len 2 balenia servitok.Bol som este na zmzrline a na jedle v india restike na nudle.Zas som plny ale este vybehnem volaco zjest.

naklady

nakup- 5.2r
ubytko twin pine - 15r
voda z vodomatu 1l - 0.2r
nasi lemak - 2r
pohladnica - 0.6r
posta - 1.5r
roti canai 3x - 5.8r
zmrzlina - 3r
indicke nudle - 5r
mee goreng mamak - 4r

fotky
http://min.us/mjGNfhNSKvjCo

Advertisement



Tot: 0.571s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.2929s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb