Page 107 of baca12 Travel Blog Posts

Asia » Singapore » Sentosa Island January 6th 2013

Budicek 8/00,na ranajky opat 4 toasty,docapovanie vody a hor sa za zabavou. Cestu som uz poznal,takze bezproblemova doprava do vivo city a odtial pesibusom na sentosa ostrov. Vo vivo city staci vyjst na promenadu a odtial je uz vidiet pesia cesta na ostrov. Skoda,ze som si to vcera nevsimol. Na chodniku sa nachadza aj posuvny pas,takze kto je lenivy slapat,staci na nho nastupit a potom s mensimi pesimi prestupmi medzi pasmi vystupit az pred vstupom. Pri pokladni treba zaplatit vstup na ostrov v hodnote 1sd. Chcel som to zaplatit kartou ale neslo to,mala suma. Po vstupe na ostrov nikde nikoho,bol som tu uz o 9/15. Prazdnota ale trvala iba do prichodu pred universal.Tu uz stali ludia v rade a cakali kedy sa tento zabavny park otvori. Tak som sa postavil a cakal. Vsimol som si,ze ludia ... read more

Asia » Singapore » Sentosa Island January 5th 2013

Natoze som v noci nemohol zaspat som sa dost skoro rano zobudil,uz o 7/30. Behol som na ranajky,4 toasty s arasidovym maslo,lekvarom a maslom. To arasidove maslo bolo super,nie ao tie humusy co predavaju u nas. Este som si docapoval vodu z vodovodua siel na mrt Farrer park a bezproblemov som sa dopravil na konecnu HarbourFront. Na konecnej sa nachadza mega obchodne centrum Vivo city. Tu nastali problemy. Chcel som ist na bus co ide na sentosa island,lenze som sa uplne domotal na znaceni a nakonec som skoncil na najdrahsej alternative na vlaku. Ako som este hladal bus tak som rozmyslal aj nad pesou alternativou ale dosol som nakoniec chodniku a po ceste sa mi ist veru nechcelo. Vlak bol riadne narvany,cez okienko som nakonec videl spravnu pesiu cestu na ostrov,takze zajtra uz vim kade mam ... read more

Asia » Singapore » Little India January 4th 2013

Budicek 5/45,umyt sa ,zbalit sa a smer melaka sentral bus stanica. Idem tam pesi,je to len 3km od ubytka. Obchody su este zavrete,to je pruser ,bo nemam vodu do busu Na ranajky sa zastavujem u indov na krizovatke,dal som si roti plnene vajcom a na pitie kakao.Normalne mi to indicke kakao chuti po jedle. Po jedle smer teda stanica,zhruba 1,5km som siel cisto len po ceste,zaidny chodnik. V 7/11 pri staici som kupil predrazenu vodu a susienky. Bus odchadzal nakonec 7/30,spolocost 707 melaka za 23r. V info centre vcera mi vraveli 22r. K listku som vyfasoval aj imigracnu karticku do singapuru. V klude som si ju vypisal a cakal na bus.Na parkovisku som zbadal jeden bus co robil reklamu nasmu radiu Express, na celnom skle mal vylepene JEBAT EXPRESS.Konecne dosol moj bus,bol plny,konfiguracia sedadaiel klasicky 2+1. ... read more

Asia » Malaysia » Melaka » Melaka City January 3rd 2013

Budicek 7/15,konecne ranna hygiena,pobalenie sa a odchod na vlak zo starej zel.stanice Kuala Lumpur na Bandar tasik selatan zastavaku,je to piata zastavka. Na perone som sa pre istotu opytal ci nasadam na spravny vlak,jasne,ze nie,moj isol az o 5 minut. Vlak bol prazdny. Na ranajky som si este pred odchodom dal klasiku nasi lemak. Na bus stanici Terminal Bersepadu Selatan bolo vsetko perfektne znacene,som si pripadal ako na lestisku. Na velkej digitalnej tabuli som kukol odchody busov do Melaky,isli dva o 9/00. Vybral som sa do prveho okienka,cena 9r,zobral som to bez toho aby som isiel zistovat dalsiu cenu. Tetula chcela odo mna este moje meno,co mi napisala na listok,Listky su tu na meno ale nikto to nekontroluje. Meno som jej vyhlaskoval,,moja blba anglina skomolila moje moeno na Juarem. S listkom som siel k nastupisku,najskor ma ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur January 2nd 2013

Dnes len lezanie a oddychovanie. Tabletky proti hnacke funguju,teplota neviem ci je,bo bud sa potim z toho horka abo mam ozaj teplotu,pre istotu som si dal dalsi ibalgin. Rano,rozumej 11/00,som vybehol kupit kilo bananov a suchare. Na vecer som si bol kupit listok na vlak z JB Sentral do KL Sentral. Skoda,ze vsetky nocne sleepery boli vypredane,som mohol usetrit ubytko v Singapure. Este mi ostava vyriesit ako sa dostat zo Singapuru do JB Sentral. Pri najhorsom sa tam presunem mega drahym vlakom,prakticky tim istym akym budem pokracovat z JB Sentral az do KL Sentral. Na veceru som si dal opat ryzu v sacku. Zjedol som ju na zastavke pred mcdonaldom. Dosol tam bus,co mal mat konecnu na blizkej bus stanici Puduraya,lenze tam nesiel a ludi vyhodil tu. Cca 300m od bus stanice Puduraya,jeden malajzijcan sa tam ... read more

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur January 1st 2013

Rano teda budicek 5/15. Rychlo na zachod,pre istotu 2x. Z izby kradnem 2 mydla,toaletak a pohar. Pesibusom som sa vydal na letisko,cca 4km. 2x som sa pre istotu pytal na spravny smer,ide sa furt nazapad po hlavnej ceste. V penazenke mi ostalo 6,5kk. Chvalabohu bola po ceste otvorena pekaren,tak som si kupil 3 kolaciky. Cestou som ich zjedol. Na letisku nikto,sak kto by aj cestoval na novy rok,dorazil som tam za 45.min. Letisko je uplne prtave. Iniciativny sbs ,hned po mojom rozvaleni sa na sedacku, dosol za mnu a zistoval kam idem. Na letisku su 3 atm,z toho ide len jeden,max.vyber milion kipov. Opat tu navstevujem wc,3x dokonca,zdravotny stav sa mi zhorsuje. Dve hodiny pred odletom zacina konecne check in. Vazim si batoh na jednej prepazke kde nikto neni,ma to 15,8kg,tak rychlo vybalujem dake veci,parada uz ... read more

Asia » Laos » West » Vientiane December 31st 2012

Nevyspaty som vystupl z busu o 5/15. Hned tuktuk. Tych som odmietol,bolo zbytocne skoro rano,pri laoskych lemrach pochybujem,ze by bol volado na recepcii tak som sa vydal 8km pesi do mesta.Dal som si oriesky,zjedol jablko a vyrazil na cestu. Este bola tma ale siel som na vychod,takze fajnovy vychod slnka ma sprevadzal celou cestou. Cesta nezazivna,rovinka,domceky,budovy. Stretol som aj par psov,ti po mne stekali,tak som radsej presiel na druhu stranu cesty. V meste pochodovali uz mnisi,od domacich co ich uz cakali pred pribytkami dostavali jedlo. Takto vyzeraju vypalnici v laose. O 7/30 som dorazil do centra. Len tak som testoval ubytka ale vsetko plne,drahe a samozrejme chybajuci recepcny.O 9/30 svitla nadej,v jednom lacnom sa mal vraj odhlasit clovek,tak so si posedel ,vybavil maily,recepcny fajn,dal mi heslo. No ale bohuzial clvoek sa neodhlasil,tak som siel k stadionu ... read more

Asia » Laos » East » Phonsavan December 30th 2012

V noci bola fakt kosa. Zobudil som sa na debilneho komara.Ma dobre postipal na ruku,ma to furt svrbi. Definitivne som vstal o 7/00,oholil sa a pobral sa prec. Motorku som zobral z ubytka,ktore je pri ceste do garden. Okolo 18/00 tu premietaju daky dokumentarny film,som si vsimol,ze toto robia vo vacsine zapadniarskych ubytiek. Motorka bola uplne bez stavy,tak mi tam domaci trochu sprtol nech sa dostanem na pumpu. V tomto ubytku som nakonec aj kupil listok na bus, majitel pohodak. Nechal som tu batoh a siel smer hrnce. Na pumpe som natankoval 1,85l benzinu a potom fakt uz smer hrnce. Cestou som sa radsej opytal ci mam dobry smer,jeden chalan vobec netusil kde sa nachadzaju hrnce a to bol miestny. Som sa ho pytal aj po laosky,nazov mi napisal majitel motorky a vobec sa nechytal. Nakonec ... read more

Asia » Laos » East » Phonsavan December 29th 2012

Rano som vypadol uz o 7/45,dal tuniakovu bagetu a cakal na odvoz. Mal byt o 8/30,dosol klasicky z meskanim,teda o 9/00. Najskor vyzdvihli ludi do Liang Prabang, potom Vientianem a nakonec konecne moja destinacia. Tuk tuk bol napraskany. Cakal tam aj jeden nemec s kupenou dievcinou,hruza teda. Na bus stanici sme presadli do minivanov. Boli tu dva. Ja som vyfasoval minivan s pomalym vodicom a starsou osadkou, laosania,korejec,anglani. Jeden anglan vystupil v 3/4 cesty. Cesta hruza,samy vymol,neskor pribudlo stupanie a same serpentiny. Obed pauza bola uz po 1,5 hod. Som sa konecne mohol poriadne natiahnut,bo som sedel vzadu. Najhorsie na tom sedeni bolo,ze sem dnu prenikali vyfukove plyny. Som bol trochu priotraveny. Dalsia pauza bola na kopci. To som s radostou vyuzil a vyprazdnil mechur. Okolie bolo famozne,neskutocne krasne hory,dedinky popri ceste,policka. Vacsina domov stal... read more

Asia » Laos » West » Vang Vieng December 28th 2012

Na ranajky som spravil zasadnu zmenu,uz ziadna kuracia bageta ale pre istotu tuniakova. Ta je uplne najlepsia. Tunika je z konzervy. Potom len odchod na izbu,zobratie batohu a smer tubing. Pre pozicovnu dusi som dosol 9/45,ziadny iny ludia okrem mna tam neboli. mam pockat abo zacvakat 20kk za vyvezenie hornemu toku rieky. Tak som pockal. O 5 minut prisiel irsky par a hned za nimi sa valilo 5 thajek. Vypisal som papier,dal 55kk + 60kk zaloha a nasadol do tuktuk auta. Kolesa sa vyhodili na zstrechu a slo sa za mesto. Pri nastupovani som si buchol hlavu,maju tu fakt nizke stropy. Po asi 15.min jazdy nas vylozili pri rieke. Prvy bar bol prazdny.Nakoniec vysvitlo,ze vsetky bari su prazdne a wikitravel neklamal,vsetko zrusene aj atrakcie.Skoda no. Som dufal,ze to uz bude obnovene.(update k 01.04.2013,podla wikitravel par barov ... read more

Tot: 2.156s; Tpl: 0.006s; cc: 15; qc: 84; dbt: 1.7915s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb