122.den - Singapur, Universal studio


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore » Sentosa Island
January 6th 2013
Published: April 14th 2013
Edit Blog Post

Budicek 8/00,na ranajky opat 4 toasty,docapovanie vody a hor sa za zabavou.

Cestu som uz poznal,takze bezproblemova doprava do vivo city a odtial pesibusom na sentosa ostrov. Vo vivo city staci vyjst na promenadu a odtial je uz vidiet pesia cesta na ostrov. Skoda,ze som si to vcera nevsimol.

Na chodniku sa nachadza aj posuvny pas,takze kto je lenivy slapat,staci na nho nastupit a potom s mensimi pesimi prestupmi medzi pasmi vystupit az pred vstupom. Pri pokladni treba zaplatit vstup na ostrov v hodnote 1sd. Chcel som to zaplatit kartou ale neslo to,mala suma.

Po vstupe na ostrov nikde nikoho,bol som tu uz o 9/15. Prazdnota ale trvala iba do prichodu pred universal.Tu uz stali ludia v rade a cakali kedy sa tento zabavny park otvori. Tak som sa postavil a cakal. Vsimol som si,ze ludia maju mapku arealu,tak som si do informacii zbehol pre jednu. No vyzeralo to dost male,nevim co tam budem robit 8 hodin. Pri info som zisitil,ze sa da kupit aj expres listok,t.j. na atrakcie sa nemusi cakat v rade ale clovek ide automaticky do neakej skratky,ktora ho privedie rychlejsie k atrakcii. Po absolvovani tohto parku to vobec neodporucam kupovat, vnutri bolo malo ludi a na kazdu atrakciu sa cakalo max.5 minut. na trasnformerov sa cakalo 30.mi ale da sa to obist tak,ze clovek ide do singel race radu,tam sa necaka vobec,resp.max 5.min. Listok do universalu sa oplati kupit v hosteli,lacnejsi o 4sd a netreba stat v rade na listky.

O 10/00 sa otvorili brany zabavneho parku,predomou bolo asi 20 ludi,slo to rychlo, vnutri som bol uz za 5.min. Pracovnik zobere listok,zoskenuje ho na terminali a clovek je uz vnutri. Tu robia este namatkove skeny pracovnici,asi zistuju ci listok neni falosny.

Podla skusenoho harcovnika (miriam) z universalu v usa som sa vybral na atrakcie v protismere a na atrakcie som chodil cez singel race (vyuzite iba u transformerov, inde neboli prakticky ziadne rady ludi).

Preletel som madagaskarom,far far away a zakotvil v jurskom parku. Hlavna atrakcia este nebola spustena, tak som behol na dalsiu canopy flight. Je to len draha kde vysite vo vzduhu a idete ponad jursky park. Bolo to fajn ale dost kratke. Batoh sa da nechat pri nastupisku. odtial som uz siel na vodnu prehliadku jurskeho parku. opat som bol sam,nikde nikto. Sadol som do clnu a plavil sa. Okolo boli dinosauri,potom podla filmu prislo prepadnutie centrali dinosaurami. Plavba bola vyhliadkova,iba na konci bola dobra klzacka,kde ma to trochu ospliechalo ale inak sklamanie.

Z jurskeho parku som siel do egypta. Najskor som si dal vyhliadkovu jazdu auticko.Atrakcia pre deti.le sa ide po kolajach na auticku,pomalicky a okolo su vidiet rozne rekvizity. Po tomot odychu som siel na jazdu ala film mumia.Toto bola paradna atrakcia. Tu uz boli aj neaky ludia ale furt malo. V USA to je vraj uplne natrieskane. Takze som nastupil na vozidlo a vydal sa po stopach mumie. Fajn efekty a skvela jazda s pribehom. Najlepsie bolo ked sme isli super rychlostou za uplnej tmy.

Po kazdej atrakcii vas otravuju fotografy ci nechcete fotku za 10sd,co vas odfotili pocas jazdy. Z kazdej atrakcie sa vychadza cez obchod kde je kopa drahych suvenirov. Na niektore atrakcie sa nesmie ist s batohom (na battlestar galatica dokonca nemozte mat nic vo vreckach). Batohy sa daju odlozit v skrinkach co su pri atrakciach. Zdarma je to na 30.minut,potom sa za ulozenie platia velke prachy. Tich 30.min uplne postacuje na jednu atrakciu. Na otovorenie skrinky treba zadat 2x svoj rok narodenia,vybrat si oblubenu farbu,skrinka sa otvori,vlozi sa obsah a hotovo.Na otvorenie zas treba len natukat cislo narodenia a oblubenu farbu,cislo skrinky si netreba pamatat.

Po tejto super atrackii ma cakala este lepsia,battlestar galactica. Tu su treba vybrat ci pojdete bojovat za cyclonov alebo za ludi. Skusil som obe rasy,cyclony boli lepsi.Pred vstupom treba prejst cez detektor kovov,nic sa nesmie mat vo vreckach. Jazda bola genialna,top atrakcia ,mega horska draha.

Po jazde opat vyzdvihnutie batohu a smer relax jazda v hrncekoch. Nic moc.le to trochu potocilo cloveka a hotovo.

Transformeri,dalsia genialna atrakcia. Pred nastupenim do vozidla sa vyfasuju 3d okuliare a ide sa na pekelnu jazdu mestom.Cloveka to uplne vtiahne do deja,obcas na cloveka vystrekne voda,para.

Po super jazde oddych v New Yorku,kde su len same restiky.

Po oddychu som sa presunul na dalsiu super atrakciu Waterworld. Na vyber su tu tri stupne sedenia, hore bez vody,v strede trocha vody a dole maximum vody. Ja som siel na stred. Pred zacatim sou,nabehnu chlapici do publika a oblievaju ludi s kybalmi,striekacimi pistolami. Fakt sa s tou vodou neparali,dosli k chalanovy a zrazu bum,uz mal na sebe vyliati cely kybel vody. Po osviezeni publika zacali vsetkych burcovat,boli sme rozdeleni na lavu a pravau stranu. ta strana ,ktora prehravala hlasove suboje dostavala za odmenu vodnu sprchu. Po vyburcovany zacala uz sou.Clny,skutre,vybuchy a vsetko co patri k vodnemu svetu,uplne paradne to bolo. Fakt tot odporucam.

Po sou som sa presunul kuknut shreka v jeho zamku,kedze v bazine nebol. Pustili nam 3d film o shrekovy. fajn oddych v klime.

Bohuzial fotku so shrekom nemam,ale mam s kocurom v cizmach,tucniakmi z madagaskaru,transformerom a este s jednym panakom.

Madagaskar bola pokojna plavba lodkou,pribeh sa tocil okolo strokotania hlavnych hrdinov na ostrove,k tomu hrala znama pesnika. Obcas na nas vystrekla voda,schytal som dva zasahy.

Po jazde som siel opat do NY,prave tu startoval poulicna sou tanecnikov. Po tanci vybrali z publika 3 ludi a ti s nimi tancovali. Malajzijcanka uplne nechapala co ma robit,totalna brzda, bangladesan ten bol fajnovy a najlepsia bola exoticka australcanka. Ta to riadne roztocila. Este sa nas pytali odkial sme,jasne,ze o slovensku ani nechyrovali.

Po tejto sou,presun do Holywoodu,prave zacinal perfektny muzikal monster rock. Tancoval tu frankenstein,drakula,biela pani a dalsie strasidelne postavy. Zabrzdeny azijcania vobec netlieskali,nespolupracovali s ucinkujucimi,ty ich ich furt museli pobadat.Nevim ci sa hanbili abo co.

Na dalsej sou co som bol v shrekovom zamku,tiez len cucali a vobec sa nebavili. Tu vystupoval oslik,fajn interaktivna sou. Oslik rozpraval vtipy (film,nie herec v kostyme) ,vybral si jednu obet z publika a na nej sa bavil. Nakoniec sme si s nim zatancovali,dokonca aj sikmooke brzdy sa pridali.

Previezol som sa aj na detsko kolotoci,taky kde su zvierata na tyci ,tie sa pohybuju hore dole a celuy kolotoc sa pomalicky otaca.

Posledna pevna atrakcia bola ekefty vo filme. To bolo fajn. Steven Spielberg nam ukazal ako sa robia efekty vo filme. Par aziatov sa skoro posralo od strachu ked vyslahol ohen z jednej rekvizity.

V areali sa nachadza kopa pitnych fontanok a vsade wc. Vsetky atrakcie som mal obehane za 4 hodiny. Tak som zbehol na najlepsie este raz, egypt, transformeri, vodny jursky park, madagaskar,battlestar galactica (bez poradia).

Medzi tim som kukol dalsie poulicne vystupenia. Fajnovy boli panaci z madagaskaru, pekne tancovali.

V jurskom parku som nastupil do lodky s aziatmi,jednu babu to tam riadne ospliechalo, po vystupeni mala uplne premocene tricko.

Zlaty kliniec programu mala byt holywood parada. cez cely zabavny prak sla kolona vsetkych postaviciek co sa nachadzaju v tomto parku. Slapbota,cakal som neico lepsie. Sklamalo ma,ze som tu nestretol mojho hrdinu Homer S. No budem muset ist za nim asi do USA,kde je universal studio omnoho vacsie a tym padam aj lepsie ale zas aj drahsie. Uz sa nevim dockat ked dojdem domo a mimi mi ukaze odtial fotky.

Z universal studia som siel nazad do vivo city,isol som nacierno vlakom,nikto listky na spiatocnej ceste nekontroluje. V obchodaku som kupil magnetky,pohladnice som nikde nezohnal,takze z prvej krajiny ,ktoru som navstivil neposielam pohladnice.Fakt ma to trochu nasralo.

Na izbu som dosol uplne k.o. o 20/00. behol som do food courtu,dal lacnejsie jedlo. Vecer mala byt v marina bay este laser sou,ale fakt som bol k.o.,pocka ma nabuduce ked sem dojdem za 50 rokov.

Na izbu sa dovalil novy clovek,spal nadomnou,furt sa mrvil,zaspal som az po 23/00

naklady

mrt farrer park - harbour - 1,7sd
mrt harbour - farrer park - 1,7sd
vstup sentosa - 1sd
hambac,hrnaolky,cola v universal studiu - 8,66 eura (platba kartou)
ryza,kura - 2,5sd
magnetky 2x - 5sd

fotky
http://min.us/mHIzl1fITDHsI

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0598s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb