119.den - Melaka


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Melaka » Melaka City
January 3rd 2013
Published: April 10th 2013
Edit Blog Post

Budicek 7/15,konecne ranna hygiena,pobalenie sa a odchod na vlak zo starej zel.stanice Kuala Lumpur na Bandar tasik selatan zastavaku,je to piata zastavka. Na perone som sa pre istotu opytal ci nasadam na spravny vlak,jasne,ze nie,moj isol az o 5 minut. Vlak bol prazdny.

Na ranajky som si este pred odchodom dal klasiku nasi lemak.

Na bus stanici Terminal Bersepadu Selatan bolo vsetko perfektne znacene,som si pripadal ako na lestisku. Na velkej digitalnej tabuli som kukol odchody busov do Melaky,isli dva o 9/00. Vybral som sa do prveho okienka,cena 9r,zobral som to bez toho aby som isiel zistovat dalsiu cenu. Tetula chcela odo mna este moje meno,co mi napisala na listok,Listky su tu na meno ale nikto to nekontroluje. Meno som jej vyhlaskoval,,moja blba anglina skomolila moje moeno na Juarem.

S listkom som siel k nastupisku,najskor ma cakala kontrola,po ukazani listku ma sbs pustili do cakarne.Tu som si sadol a cakal na bus. Meskal 9 minut. Dako dnes tie 9 pritahujem. Po pristaveni busu som odovzdal listok obsluhe,ta ho zoskenovala a uz som kracal do busu. Batoh som hodil dole do batozinoveho priestoru. Na mojom mieste sedela malajzijcanka,no nechal som ju tam a sadalo si na sedadlo s cislom 9. Inac som mal cislo 10.

Cesta ubehla rychlo,cca 2 hodiny. V buse bolo nenormalne vela miesta na nohy. No v buse bola jedna vada. Zla klima nad mojim sedadlom. Vzdy ked sme sli do zatacky tak zacala tiec voda z klimy,nastastie na sedacku cislo 10,na 9 moc toho nedopadlo.

Po dorazeni do Melaky,som siel hladat MHD. Po 2 spytaniach som to nasiel,treba ist podla navigacie na domestic bus.Tu ma zacal otravovat zobrak,normalne som sa ho nemohol zbavit,tak som mu pekne vynadal po nasi nech pali volade.MHD mi sla za 10.min,smer Ocean .

Vystupil som na druhej zastavke a nasmeroval si to do hostelu LĀ“armada. mali volno,fajn dorm,10 posteli,2 sprchy a velke lobby.

Po vybaleni a vykonani potreby,konecne normal som siel do mesta omrknut pamiatky. Na poste som na druhy pokus poslal dvd s fotkami domov,vraj to ma ist 3 mesiace. Som zvedavy. Prvy krat som len zistoval cenu,sa mi to zdalo vela,tak som sa isiel prejst a nakonec som to i tak poslal. letecky by bola cena dvojnasobna. Na poste si treba opat vytlacit cakaci listok ale to si vytlacaju len ludia co nechcu posielat dopisy,to som nevedel,tak som cakal kym dojde na mna rada.Bolo predomnou asi 15 ludi. Nastastie si ma vsimla pracovnicka a hned ma zavolala k okienku.

Z posty som si to nasmeroval k maritme muzeu. Je to velka plachetnica pri rieke,konecne som sa na daku dostal,len skoda,ze plachty nema. Po prehliadke lodi,ku kormidlu sa neda dostat,ide sa len do podpalubia a do jednej zadnej kajuty,som isol kuknut este jedno muzeum co bolo v cene. Nic moc,len par lodi,obrazky ryb,zvierat.Hore na poschodi budovy bola vystava o dobyvani vesmiru. Bolo tu aj par meteoritov,som si aj neake potazka,uplne male kusky ale riadne tazke. Ktovie ci boli prave.

Dalsia zastavka tur.centrum c.2,prve pri kostole bolo zavrete. Tu som vyfasoval mapu mesta.Na jedlo som si dal rybu,ryzu,ovocny salat a malinovku. Problem pri plateni,si to nezapisali co som jedol. Ktovie teda ci mi dali spravnu cenu,asi ma natiahli.Odtial opat do tur.centra,zabudol som zistit busy do singapuru. dostal som papierik s vylacenimi odchodmi a cenami. zhruba ceny rovnake. Pojdem na 8/00,cesta ma trvat 4 hodiny.

Odtial som uz len obehal ostatne povinne pamiatky, nechal sa vyfotit bukvicakmi pri vojenskom aute,kde som zakril jeden napis a vzniklo z toho Jebat. Bukvicaci sa hned se mnu chceli vyfotit,cul budu doma machrovat akeho belocha pretiahli.

Zastavil som sa este v dakom bezpecnostnom muzeu. Vnutri boli trenazeri na auto a motorku,vsetko robene pre deti aby si davali pozor na ceste. Bol som jediny navstevnik,vstup bol free,hehe som si dobre zajazdil.V blizkosti centra sa stavia dake nove obchodne centrum. Ked to dostavaju bude to pekne zapadat do miestnej architektury. Vybehol som este na kopcke kuknut zrucaninu kostolika.

Po kostole som siel odlovit kesku c.2,prvu som nenasiel. Siel som popri rieke. Budovy su to pomalovane grafitami,fak pekne. Cez rieku je par mostov ala benatky. Ked som dorazil na miesto kesky sok,prave tu nieco stavali. Presunul som sa teda na druhu stranu rieky a tu ju vdaka obrazku nasiel.Potom uz len cesta opat popri rieke do ubytka.Cestou som stretol policajtov na bicykloch.

Na ubytku som nasiel sprievodcu Indiou. Konecne som podla pamky zistil kde sa nachadzaju mesta ,ktore tu chcem navstivit. Je to riazne roztahane.

Vecer som behol este do cinskej casti mesta a potom na jedlo. Cinska stvrt ludoprazdna,3/4 obchodov zavretych. Presiel so msa opat popri rieke az k priehrade,resp k vodnej komere. v rieke bolo strasne vela skapatych ryb.

jedlo som si dal v blizkej indickej restike,nasi gorem. Potom uz len presun nazad a spanok.Este som ale stiahol par info o singapure ale nie moc ,bo wifi tu ide ako dosrana.

naklady

nasi lemak - 2,5r
vodomat - 0,2r
vstup maritme muzeum - 6r
ryza,ryba,ovoc.salat + malinovka - 9r
vlak KTM KL - Bandar tasik selatan - 1r
bus KL - Melaka - 9r
posta - 8,5r
nasi gorem - 5,5r
ubytko lĀ“armada - 12r

fotky
http://min.us/m4nExG25HKAUd

Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb