118.den - Kuala Lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
January 2nd 2013
Published: April 9th 2013
Edit Blog Post

Dnes len lezanie a oddychovanie. Tabletky proti hnacke funguju,teplota neviem ci je,bo bud sa potim z toho horka abo mam ozaj teplotu,pre istotu som si dal dalsi ibalgin.

Rano,rozumej 11/00,som vybehol kupit kilo bananov a suchare.

Na vecer som si bol kupit listok na vlak z JB Sentral do KL Sentral. Skoda,ze vsetky nocne sleepery boli vypredane,som mohol usetrit ubytko v Singapure. Este mi ostava vyriesit ako sa dostat zo Singapuru do JB Sentral. Pri najhorsom sa tam presunem mega drahym vlakom,prakticky tim istym akym budem pokracovat z JB Sentral az do KL Sentral.

Na veceru som si dal opat ryzu v sacku. Zjedol som ju na zastavke pred mcdonaldom. Dosol tam bus,co mal mat konecnu na blizkej bus stanici Puduraya,lenze tam nesiel a ludi vyhodil tu. Cca 300m od bus stanice Puduraya,jeden malajzijcan sa tam riadne rozculoval.

Konecne som dal sprchu a oholil sa,rano sa dako zabudam umyvat. mam pocit,ze pojdem aj na zachod,som zvedavy ake prekvapko ma caka. uz mi je lepsie len obcas ma pobolieva hlava.

Na chodbe som stretol cesky par,obaja mali rovnake tricke,mi to prislo srandovne,ale nemali sa moc ku komunikacii. V lobby som zacal stahovat novu LP India,ale nakonec mi to nestiahlo,este som stiahol neake nove aplikacie do mobilu. Potom uz len spanok.

Vcera som tu ryzu celu nedojedol,tak som si sacok odlozil na balkon. Jasne,ze mi zmizol a objavil sa na stene odkaz aby ludia nenechavali jedlo na balkone 😊

naklady

banany 1kg - 4r
suchare - 3,1r
ubytko - 12r
ryza - 2r
vlak JB Sentral - KL Sentral - 33r

Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb