117.den - Presun do Kuala Lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
January 1st 2013
Published: April 9th 2013
Edit Blog Post

Rano teda budicek 5/15. Rychlo na zachod,pre istotu 2x. Z izby kradnem 2 mydla,toaletak a pohar.

Pesibusom som sa vydal na letisko,cca 4km. 2x som sa pre istotu pytal na spravny smer,ide sa furt nazapad po hlavnej ceste. V penazenke mi ostalo 6,5kk. Chvalabohu bola po ceste otvorena pekaren,tak som si kupil 3 kolaciky. Cestou som ich zjedol.

Na letisku nikto,sak kto by aj cestoval na novy rok,dorazil som tam za 45.min. Letisko je uplne prtave. Iniciativny sbs ,hned po mojom rozvaleni sa na sedacku, dosol za mnu a zistoval kam idem. Na letisku su 3 atm,z toho ide len jeden,max.vyber milion kipov. Opat tu navstevujem wc,3x dokonca,zdravotny stav sa mi zhorsuje.

Dve hodiny pred odletom zacina konecne check in. Vazim si batoh na jednej prepazke kde nikto neni,ma to 15,8kg,tak rychlo vybalujem dake veci,parada uz len 15,1kg,este jedny ponozky a je to 14,9kg. Pracovnicke za prepazkou podavam pas,zas problemy,nevedia odkial to pochadzam.Zas sa okolo nej zgrupuju ostatne pracovnicky a rozmyslaju ci potrebujem viza do malajzie,zbytocne im hovorim,ze nie,nakoniec nasli v pase malajzijske razitka,konecne mi vracaju pas a davaju letenku. Dalsia zenska z air asia mi lepi nalepku na prirucnu batozinu. Nevim naco to je dobre.Odchadzam cakat pred colnicu,ta je zavreta,otvaraju ju hodinu pred odletom. Medzi tim opat crevne problemy. Na pasovom bez problemov,len tam pobehovala dalsia pracovnicka air asia stresovala tam s neakym papierikom. Vsetkych co cakali vo fronte na vystup z krajiny zavolala k stoliku,volaco si zacalo odskrtavat,asi ked si odskrtla dvoch ludi odisla od stolika,ludia nechapali,uz sa nevratila. Isla sa postavit,za colnika co daval stemple a za nim odchytavala ludi. Cakaren uplne mini,dva duty free obchodiky.Let nastastie nemeskal,sedel som v ulicke,vedla mna dvaja starsi francuzi.

Pristatie v malajzii bolo moje najtvrdsie za moju kratku letecku historiu. Opat sme isli cez letisko pesi az na colnicu. Neuveritelne teplo a hlavne dusno ma privitalo. Na pasovom bez problemov. Problem mali dvaja vietnamci,tich si prehadzovali z okienka do okienka. Batozina ma uz cakala zlozena z pasa. Opat ma wc a hnacka.

Po vsetkych ukonoch som sa pobral na Aerobus co ide na KL Sentral. Po vyjdeny z letiska treba ist dolava v smere aut. Zhruba po 250m je zastavka.Vzdy tam stoji viacero busov spolocnosti, pred nimi su pracovnici co predavaju listky a usmernuju ludi. Vsetko su to indovia.Mal som stastie moj bus bol uz zaplneny,takze pochvili sme vyrazili. Vedla mna si sadla korejcanka. Isla tam kde ja,teda do chinatown. Celu cestu som prespal.

Na KL Sentral som este ukazal korejcanke ako si treba kupit listok na lrt,nasmeroval ju spravny smerom a tym sa nase cesty rozisli. Kupil som si aj ja zeton,lenze s problemami,nesli mi tam narvat prachy do toho debilneho stroja. Nakonec som ich tam dostal,vybral si na dotykovej obrazovke stanicu Pasar Seni,vypadol mi modry zeton,ten som prilozil na citacku na turnikete a uz som bol dnu pri nadzemke. Bola dost narvana.

Po vystupeni na Pasar Seni ma hned privitali zobraci. Pobral som sa do mojho hostelu Original Backpackers Travelers Inn na ulici Jalan Sultan. Mali volno,vyfasoval som hornu postel v zadnej izbe,tato izba je super,bo sa cez nu nepremavaju ludia ,tak ako v prednej izbe. Nevyuzitu jednu minulu noc som nakonec nereklamoval. Na izbe som stretol dvoch ludi co tu boli aj minule. Po vybaleni opat zachod,zacinam prvykrat na mojej ceste nasadzovat tabletky co mam z domu. Tabletky co som jedol vo Vietname nepocitam,to mi naordinovali doktory,kvoli urazu.

Nasledoval vyber penez z ATM a zistenie co by stala oprava fotaku,chceli len 30 euro za kuknutie, ktohovie co by potom stala oprava.To sa mi pri takom lacnom fotaku neoplati. Na jedlo som si dal ryzu,zeleninu a krevety. Zvladol som len 5 lyzyciek ryze a dve krevety. Uplne mi nechuti jest.

Po skypovani s ludmi z domova zacinam nasadzovat dietu a dalsie tabletky. Po tabletkach proti hnacke,si davam aj ibubrofen,proti horucke,ktore zrejme mam.

Na veceru som zhanal len cistu ryzu.V 2 restikach mi ju odmietli predat,zaplat panboh za pojazdne stany,tam nemali problem. V lobby som do sobe nahadzal asi pol kila ryze.Pak uz len spanok,ale este pred nim som bol vyfasovat deku,bo mi bola zima.

V lobby som videl knihu atilla,ak daju dobru cenu tak si ju kupim.

naklady

kolaciky 3x - 6kk
vyber 700r = 177 euro
ryza 0,5kg - 2r
ubytko - 12r
voda 1,5l - 0,8r
ryza,krevety,zelenina - 4,5r

Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb