106.den - Don Det


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » South » Don Det
December 21st 2012
Published: March 31st 2013
Edit Blog Post

Dnes v plane len relax. Rano ma zas zobudil hluk z motorov.

Konecne som nasol dobru restiku s free wifi,len ta obsluha. Uz sa veru nad laoskymi lemrami pozastavovat nebudem.

Po ranajkach,zbaleniu batohu uz len relax v sieti.

Na obed som zistoval info o loope v okoli pakse. Nasiel som jeden trojdnovy a ptom este 5 dnovoy ale tam je vraj tazky teren, dalsie zranenie riskovat teda nechcem a dam ten 3-dnovy. Naisto navstivim aj vang vien a zrejme aj phonsovan. Ale budu to rychlovky. Najksor som chcel dat laos len pohodovym tempom ale uz som po tychto dnoch zrealaxovany az az. Bohuzial v pakse stratim dalsi den len kvoli prespaniu,iba ak by som tam dorazil o 13/00 a hned zobral motorku a siel ale to nepredpokladam.

Po obede som si chvilu odpocinul a sie lna tubing. T.j. clovek vyfasuje dusu z traktora a spusti sa po rieke. Opat tu neexistovalo zjednavanie pri poziciavani,2 stanky od seba zhruba 25m,taktikcy som isiel k tomu co je dalej aby som nemusel vlacit taky kus dusu ale jasne,ze pako mi nedal zlavu tak som isol zas nazad kde to mali lacnejsie. Ozaj ziadny zmysel pre obchod nema tato leniva pakaz,hlavne,ze tam mal kopu dusi,no srat ho debila.

Najskor som splavil vychodnu cast ,cca hodinka a potom som siel splavit zapadnu cast,cca 45min,bo ma chytalo sranie tak som to prerusil. Vychodna cast je rusnejsia,same clny,zapadna je kludna,robena na relax,tu odporucam prejst az do konca. No konca,koniec je tam kde si clovek vyberie. Bo po vyjdeni z vody treba pesibusom slapat nazad na sever ostrova a tam vratit dusu.Voda bola fajn,ani tepla ani studena,proste akurat,sa dnes aspon nemusim sprchovat. Mam podozrenie,ze vodu do sprch cerpaju prave z rieky,bo pri kazdom bungalove je potrubie s cerpadlom co smeruje ku sprcham.

Relax na gume bol paradny.Toto musim skusit aj ked sa vratim domov. Zeberem dusu,vyvezem sa do HC a spalvit to az domov-

V plane uz len vecera,sejk,pivo,samosa,kupa bus listku do pakse este rozmyslam nad melon.

Melon som nakonec dal,mi ho pekne rozpolili a uz som ho len vyjedal s lyzickou. jasne nemohla chybat bananova samosa a este aj pivo. Zaujimava kombinacia teda.

S kupou listku do pakse bol problem,zas nikde ziadny ludia,kupil som ho az na 6 pokus. Bol lacnejsi ako z pakse.

Vecer som chcel pocuvat mp3 ale zamrzlami a nesla sprovoznit,ostalo mi teda len pocuvanie vody a okolia. Fajnovy relax

naklady

ryza,kura - 15kk
mangosejk - 7kk
tubing - 8kk
ryza,kura,cili - 20kk (mega porcia)
ryza,kura - 15kk
mangosejk - 7kk
bus don det - pakse vratane ferry - 50kk
pivo - 10kk
samosa 5xbanana - 10kk

fotky
http://min.us/muZBJtMYxRZ2B

Advertisement



Tot: 0.109s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0415s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb