110.den - presun Pakse, Vang Vien


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vang Vieng
December 25th 2012
Published: April 2nd 2013
Edit Blog Post

Cesta do Vientiane trvala 10 hod. V buse sme vyfasovali 0,2l vodu, 0,18l dzus a mini keksy. Vysadili nas skoro rano,este bola tma,na juznej stanici vzdialenej 10km odmesta. Po vystupeni klasika,hned kopa tuktuk a mototaxi. Ceny 20-50kk. Od stanice ma chodit vraj mhd za 3kk,cislo 23,24,29 smer Tala Sao . Odtial chodia busy do Vang vien.

Siel som k teda k mhd zastavke,co je po vyjdeni na hlavnu cestu po pravej stane. Hned ma oslovil chlapik s autickom co malo vzadu mini sedacky,uz tam boli nalozene 2 laosanky,cena 20kk,srat ta. Kukam na zastavku nic vypisane,tak chvilu cakam a zrazu ked uz bolo auticko do 3/4 plne vola na mna vodic ,ze teda za 5kk. To berem,opat zistene,ze to je standarta cena,bo tolko platili aj domaci. Este jeden chalan mi v aute ukazuje aby som mu nedaval celu 10kk ale presne 5kk. batoh mi vyhodili na strechu,ziadne upevnenie,pri jednej zakrute som mal aj strach,ze spadne dole. Vyrazili sme 6/18,na stanicu dorazili 6/45.

Odtialto isiel klasicky miestny bus do vang vien za 40kk,alebo minivan za 50kk. Sofer ma do nho lakal ale chcel som otestovat miestnu dopravu. Sofer minivan to pochopil a zaviedol ma az ku klasickemu busu. Cesta trvala 4,5 hod. Hned po opusteny stanice sme mali dlhsiu zastavku c.1. Jedna baba nakladala rozny matros asi 15minut. Vodici pohodaci. Vzdy kazdemu ochotne zastavili kde si povedali. Po tejto zastavke este nasledovali dalsie dve velke zastavky kvoli nakladaniu matrosu. Zvacsa jedlo,kde tu i neaky stavebny material. Jeden chalan mal vnutri aj ziveho kohuta,furt ho hladkal 😊 Za mnou sedeli dve baby,celu cestu mleli. Pocuval som teda mp3. Vedla mna sa nasackovala stara baba,riadne sa roztahovala.
Pis pauzu sme mali na smetisku pri ceste.

Vo Vang Vien ma sofer vysadil pri starom letisku,sam od seba.Tu som este jednemu dedkovy pomohol zlozit naklad z busu,zo strechy,tam som mal aj ja batoh. Normalne poznal CSR. Pak som sa vydal hladat ubytko.

V tur.info mi dali typ ale mapu mi dat zdarma nechceli. Hlavne,ze by to malo byt gratis sak na to hlavne tieto centra sluzia. Nakonec som ale do toho ubytka ani nesiel,zakotvil som za 30kk v Simn GH na hlavnej ulici. Dvojpostel,vlastna sprcha,zachod,freee wifi. I ked wifi je fakt nestabilna ale je tu aj free pc. nevyhoda bola,ze tu bol mensi hluk a trocha smradu na WC.

Po sprche,jedle a ostrihani som zalahol a dohanal spankovy deficit. Potom ako ma ostrihali mi chceli davat aj masaz hlavy. Po kontorle v zrkadle na izbe zistujem,ze mi par vlasov trci ale fakt len par,najlepsi kadernici zatial boli v Cine,pravy profici.

Po spanku som este omrkaval dalsie ubytka,bungalovy od 60kk,cez cestu bolo aj dake ubytko za 30kk ale nik tam nebol. Zajtra to este omrknem a mozno si priplatim a pojdem do kludneho bungalovu pri vode.

Na veceru klasika,ryza,kura ,pivo a obdlaec som si dal este bananovu palacinku. Vsade maju rovnake ceny v restikach aj v stankoch. V kazdej restike je Tv a furt tam idu dokolecka bud friends,south park alebo family guy. je tu pohodicka,zatial som nepostrehol nikde opijajucu sa zapadniarsku mladez. Zrejme preto,ze tubing uz neni to co byval,su zrusene vsetky bary popri rieke aj s atrakciami. Som sa tesil hlavne na tie atrakcie. Zrusili to hlavne kvoli smrtelnym urazom co tu boli na dennom poriadku. Zrejme nakonec ten phonsavan nedam a ostanem tu az do odletu,bo je tu fakt pohodicka.

naklady

ryza,krevety - 15kk
bananovy sejk - 5kk
strihanie - 20kk
minivan z juz.stanice vientiane - tala sao - 5kk
bus vientiane - vang vien - 40kk
bananovo cokoladova palacinka - 10kk
pivo - 10kk
ryza,kura - 15kk

fotky
http://min.us/mGogjOCyCzsjc


Advertisement



3rd April 2013

tie smrtaky
neboli zase na dennom poriadku, ale par kusov mladeze tam kazdy rok zahucalo, ratam tak do 5-10, zrovna aj ked som tam bol ja, tak snad 2 dni pred dnami na tobogane co som siel aj ja zahucal chlapec, ked si v akrute svihol hlavu a uz sa nevynoril, holt tak to dopadne pri nulovej regulacii provizorne postavenych atrakcii

Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb