63.den - Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 8th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

V noci okolo 2/00 sa isli volaky ozralci kupat do rieky,takze som sa moc nevyspal.

Na recepcii rano nebol nik,tak som tam nechal kluc a siel na vlak. Bol som tam 30min pred odchodom,kupil listok,zjedol kolac a cakal. Postupne dochadzali dalsi biely.Vlak meskal 30min.Vo valku boli drevenne lavice,tak nic moc pohodlie ale neva. Cesta ubehla rychlo.Trochu som pofotil krajinu z vlaku ale moc toho na pozeranie,resp fotenie nebolo.

V BKK som siel do lekarskeho muzea v nemocnici Sirij,bo som to mal cestou na ferry.Bolo to uplne vymakane. Boli tam vystavene rozne ludske zardoky ,deformovane, potom casti vnutornosti. Trebars srdce prestrelene gulkou, prefajcene pluca,srdce po infakrtke a rozne ine choroby, resp.nehody. Jedna sekcia muzea bola venovana tsunami a jedna sekcia bola bohuzial zavreta.Este tu bola sekcia kde boli hady,muchy.Vacsina zvierat bola v liehu.Oplatilo sa sem ist.

Potom nastal problem s lodu na druhu stranu rieky.Najskor som sa ocitol na nastupisti pre rychlolod.Ludia ma odtialto poslali na opacny koniec nemocnice.Tu bolo nastupiste zrusene a tak zas nazad,kam ma poslali securitaci.Uz zacalo prsat. Pri pristave rychlolode som si vsimol aj druhe zasite nastupiste kde uz isla moja lod za 3b.Pytam sa kde si mam kupit listok.Nikto nerozumel.Jeden mnich ma posielal na pokladnu na rychlolod.Pritom on nastupil na obycajnu.Nakoniec mi jedna bab povedla, ze listok sa kupuje az po opusteny lode. Jaj a to som bol este medzi tym aj na nastupisti pre vojenske lode.No sranda teda.Nakoniec som sa dostal na spravnu lod a dostal sa na druhy breh, neuveritelne sa rozprasalo.

Ked dazd trochu ustal,vydal som sa k turistickemu centru.Jasne,ze bolo zavrete,tak som siel k dalsiemu,no co aspon som sa v mensom dazi porechadzal.Pobral som mapy,zisitl odchod busu do ranongu a cenu,vraj 668b.Potom som sa pobral do central gh.nenormalne sa opat rozprsalo.Rychlo som sa skoval a nahodil prsiplast a cakal nech to trosku ustane.Hotova prietrz mracien.Uz ma nebavilo cakat tak som siel pomedzi stanky az k ubytku.Dosol som mokry,batohy oba premocene.V ubytku ma nepotesila cena,160b,,bo mal volnu len dvojpostel.Vzhladom k pocasiu som to zobral.

Dalsia nehoda.Vesal som si mokre veci po stene na klince a zrazu bum.Do hlavy ma sekol stropny ventilator.pohoda,len to trochu zabolelo.Zrazu kukam na veci a na tricku krv.Berem veci a idem do sprchy,kukam do zrkadal a cela krvava hlava.Rychlo som sa osprchoval a dal to kuknut dvom ludom.Vraj pohoda,ze to netreba ani fasovat. Sa mi to nezdalo,bo ked tam dam vatu je hned nasiaknuta krvou.

Tak nic teda, pocasie sa zlepsilo a vybral som sa do chinatown a kuknut dve muzea. V Rommaninatu parku malo byt vazenie. To som nasiel ale o 15/30 bolo uz zavrete. Siel som k memori mostu.Pri nom malo byt siam muzeum,no to som nenasiel.Ale zato tu bol kvetinovy trh,nenormalne vela roznych kvetov.Do chinatown som uz nesial. V sakanrom parku mala byt keska.Nenasiel som ju,park v pohodicke.Ludia tu vo velkom behali a boli tu aj neake drevenice.Dalsia keska mala byt pri neakom chrame.Ten akurat rekonstruovali,takze opat som vysiel naprazdno.Nasraty som sadol na jedlo.nudle,kur,maso a vacjo za 35b.Bola to vsak mala porcia.

V ubytku som zobral flasu,doplnil vodu a zakotvil v izraelskej kaviarni.Zas tu bola kopa ludi. Hore nastastie nikto,len volaky 2 izraelci. Ti zacali na mna po hebrejsky ,kukam,ze co mi to hovoria.Vraj je tu pomaly net.Sak ale to ja predsa vim.Prepisal som len jeden den a pobral sa do ubytka.Cestou som zistil bus k narodnemu stadionu a spanok. Skusim si ale este tu ranu vycisit alebo to necham tak,uvidim rano.Hadam to bude fajn.

naklady:

vlak kanhanaburi - bkk - 100b
ryza,vajco,maso - 30b
ferry - 3b
ubytko central gh - 160b
nudle,kur,maso,vajco - 35b
vodomat - 1b
vstup sirija muzeum - 40b
sprite - 14b

fotky
http://min.us/mGBVRVA5oZam0

Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb