68.den - Ko Chang


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang
November 13th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Zasrane cikaty.Huci to nonstop jak alarm.Rano na ranajky banany, plavanie ,relax, citanie knihy .

Ked som sa na obed vratil do bungalovu,chybali mi dva banany.Neake zviera mi ich slohlo a zozralo,jeden som nasiel na zemi nacaty.Chytro som ostatne zjedol, na obed som si dal este salat s kuracim masom.Uplne mi to stacilo,potom uz len relax.

Okolo 14/30 som sa rozhodol na prieskum ostrova. Siel som do dediny na prechadzku. Dedina ma asi 5 domov, kracal som dalej na sever po chodniku. Na odbocke som siel na zapad,hadam ma to dovedie k moru k mojej plazi.No pochvili dosla dalsia odbocka,zas zabocenie ale uz ani nevim kam,bo potom bolo tych odpociek viac. Obcas sa oblohou mihli morsky orli a po ceste psi a motorkari.

Po 2 hodinach bludenia vnutrozemim som sa volako dostal na plaz. Hladina mora bola uplne nizka,cca 50m od plaze som mal vodu pod kolena.Len som sa oplachol,spravil par zaberou a siel citat knihu. Dal som si kokosovy sejk a planoval. Vsetko planujem len zhruba,bo bez netu to moc nejde.V malajzii budem mesiac a pol.Do KL by som chcel dojst 10.12,vybavit viza do indie a potom na juh.Vianoce este nevim kde stravim ale od 31.12 az do odletu by som chcel byt v KL.

Na dalsom ostrove vyhodim dalsiu cast oblecenia,trenky. Mam ich derave ale este to s nimi tie 3 dni dobojujem.Dnes si dam veceru,pocitam knihu,pockam kym sa mi nabije mobil,dobalim sa a spanok.

Budicek zajtra 6/30,od 7/00 budem cakat na lod.elektrina tu je od 18/00 - 22/00 ale len v restike.Mobilny signal ziadny O2 a Happy.Som zvedavy na dalsi ostrov ko phangan.

naklady

poplatok za vyber kartou - 2.4 eura - ani nevim za kery,strhavaju to ako sa im chce

fotky
http://min.us/m6UuPqJAuRcGr

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0673s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb