23.den - Hanoi


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
September 29th 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Vo vietname je iny casovy posun,takze uz len +5 hodin oproti svk.Rano oznamujem recepcnemu,ze tu ostavam do utorku.Hadam ma pochopil,ang nula bodov.Viet fun hotel to je nazov ubytka.

Vyrazam pozriet pamiatky,zapinam gps a ide sa.Leninov park nic moc,cez cestu je military muzeum,vstup 20kD,skusam student.zlavu,nezabralo.Fotak nehlasim aj ked sa ma na nho pytaju,srat ich.Este si treba odlozit batoh do skrinky,ale aj na to serem,cakam kym ma prestanu sledovat a idem aj s nim.Za tu cenu je to fajn muzeum.Vnutri su zbrane a rozne military veci z minulosti a vonku bojova technika,tank,lietadlo,vrtulnik a este par diel.Da sa vyliest aj na flag tower,ale iba na druhe poschodie.Vyhlad slaby.Do muzea sa da dostat aj zadarmo,vedla je kaviaren a tade sa da prejst,je to spojene,ale to som zistil az po opusteny arealu.Dalej som siel na sever k citadele.Vstup je free.Je tam strasne vela bonsjaov,oplati sa vidiet.Bolo tu aj par modeliek alebo neakych bab co ich tu fotili fotografy,inac takychto osob je strasne vela v hanoii,asi si robia pamatne fotky alebo nevim co.

Zapinam geochaching a ide sa na lov.Navigujema ma to k neakemu kostolu,nic som nenasiel,ale kostol pekny.Kompas ukazuje na botanicku zahradu.Fotia sa tu svadobcania a studenti tu robia neaky filmik.Mam prvu vietnamsku kesku.Konecne som nasiel aj dalsie 2 TB.Zahrada nic moc,ale na oddych dobra.

Muzeum ho ci mina pozeram len zvonku,mauzolem tiez,je zavrete ho ci min neni doma,isol na navstevu do voskoopravne.Pagoda na jednej nohe,slabota.Idem aspon k stadionu,vsetky brany zavrete,dnu sa nedostanem.Nalepku nelepim,zabudol som ju na izbe,kurnik sopa.

Temple of literatur,dalsia zastavka a dalsia neuspesna studenstska zlava.Vstup je 20kD,Je to pekne ale na lama temple v pekingu sa to nechyta.Opat nenachadzam kesku,jak blazen som tam obracal kamenne korytnacky a nic z toho.Dalsia je pri neakom japonskom muzeu.Tu nachadzam na supu.Bola tam aj neaka japonska vystava obrazov ale to ma nelakalo.

Hilton hotel alias hanoi prison.Ten s mensimi problemamy najdeny.Zas ma neuznali za studenta.Setci tu vedia anglicky.Platim 20kD.Zaujimave vazenie.Stoji za vzhliadnutie.

Davam si pauzu v hotely.Berem TB a idem na poslednu kesku v Hanoi,bezproblemov najdena.V starej stvrti si davam syrove rolky.Pred hotelom som este jedol plnenu bagetu s masom a vajcovou plackou.Hladam supermarket,nenachadzam ale nasiel som operu.Tu je zajtra stretko s CS .Idem do parku,hraju tu bedminton,velmi popularny sport vo Vietname.Dalej tu hraju hekisek.Dokonca tu v nom maju turnaj,dvaja proti dvom natiahnutia siet,nieco ako nohejbal,iba tu maju hekisek.Ide mensi draci sprievod,tvoreni detmi zo skoly.Zajtra by to malo byt vo velkom.

Vecer dokupujem vodu a red bully,stavam sa na nich zavysli.Davam si 3ks buchiet plnenych kapustou a masom 21kD/3ks.Idem na super lacne pivo.Su tu postarsi amici,doporucuju mi navstvi Sapu.Zajtra to musim nastudovat.Na hotely obaja recepcny kukaju futbal,anglicka liga,fandia chelsea.

Po sprche sa chystam spat.Pisem dennik a zrazu z chodby pocujem slovencinu.Vybieham von.Chalan z BA a baba z nedaleka z GA.Dohadujem si s nimi stretko za pol hodinku.Nastavujem klimu na 22C,rano som si pral ponozky nechcu vyschnut.Inak pekne smrdeli,v buse skoro polka ludi popadala.So slovakmi ideme na pivo do blizkeho podniku.Vsetci tu sedia na mini stolickach,luskaju slnecnicu a piju ladovy caj.My davame pivo.Delime sa o skusenosti.Oni su zatial na ceste len 3 dni,aj to 2 cestovali,den boli pri letisku v bangkoku,po 3 tyzdnoch idu domov.Lila je fakt dost ukecana,furt jej ide huba,ale pohoda.Isla testova miestny zachod,vraj je to len sprcha.Dozvedam sa,ze okolo polnoci chodia po meste fan policajti a zatvaraju podniky,nechce sa mi tomu verit ale o chvilu nas hostinska vyhadzuje,bo na druhej strane su fakt fan policajti.Proc fan tak to netusim.Ideme do hotela,v noci nemozem zaspat,som to prehnal z red bullmi.

naklady

vyber - 2 000 000 D - 75.63eura
ubytovanie - 200KD
bageta s masom a vajcom - 20kD
voda 1.5l - 10kD
vstup temple of literature - 20kD
military muzeum - 30kD
hoa lo prison - 20kD
syrove tycinky 2ks - 23kD pivo - 7kD
slepacia polievka - 30kD
stud.vstup ngoc temple - 10kD
capovane pivo 2x - 10kD
vecera,3x buchta plnena kapustou a masom - 21kD flaskove pivo 2x - 40kD

fotky

http://min.us/mIniWG7djA4Zn

Advertisement



Tot: 0.771s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.5293s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb