Zrusenie zdravotneho poistenia,cestovne poistenie

Europe » Slovakia » Trnava Region » Dunajská Streda » Velky Meder
September 3rd 2012
Published: March 19th 2013

Dnes som si obehal vsetky urady aby som sa mohol rozlucit docasne so Slovenskou republikou.

Urad prace - zbytocna cesta,nakolko podporu poberat nechcem

Socialna poistovna - zbytocna cesta,nakolko platit dobrovolne poistenie nechcem

Vseobecna Zdravotna poistovna - vyzdvihnutie odhlasky z poistovne + zaplatenie 8 dni poistenia 12,69 €. K odhlaske treba dolozit,komercne poistenie,zdravotnu karticku,europsky preukaz poistenca.Toto vsetko im poslem postou v piatok 7/9/2012

Cestovne poistenie - nasiel som len jednu poistovnu (Allianz) co ponuka cestovne poistenie na rok bez nutnosti sa vratit opat do krajiny.Ostatne poistovne (Generali,Kooperativa,Union...) sice ponukaju rocne poistenie avsak treba sa vzdy po 30 resp 45 dni vratit na Slovensko,co v mojom pripade nebude mozne.Poistenie som si vybavil cez ich internetovu stranku http://www.allianzsp.sk/ ,kde mi to vypocitali na 222,70 €. Bol som sa este pytat na pobocke ci sa nieco neda robit s cenou ale bohuzial ponukli mi to este drahsie (235,70€).

Naklady

rocne cestovne poistenie Allianz - 222,70 € + 1,0€ poplatok v banke za priamy vklad na ich ucet

doplatok zdravotnej poistovni (VSZP) za osem dni - 12,69€

Tot: 0.06s; Tpl: 0.007s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb