52.den - Pai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
October 28th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Na ranajky 3 banany a podme ho do mesta. Zviezla ma upratovacka az pred pozicovnu aya. Semi auto motorku nemali,tak beriem auto 125ccm za 140b na den + 100b zalohu za prilbu.A dalsia zaloha je moj pas,jasne,ze som ho zabudol na ubytku ale mal som nahradny,uplne novy,ani ho nekukli a zobrali ho.Heh tak sa da lahko slohnut motorka,date hociaky pas a mate motorku.Este mi ponukali poistenie za 40b ale to som nechcel,sak naco,poistku mam a funguje.Mozem nechat motorku aj v Chiang mai,ale chcu za to 500b,tak to sa mi neoplati.

Berem motorku a idem na pumpu,capujem za 80b 2.1l,dost bolo v nadrzi.takze volaco mam gratis.Vydavam sa k vodomatu.Volako divno funguje,najskor tecie,potom nie,nakoniec mi to za 1b dalo len 1l vody.

Odtialto smerujem do cinskej dediny,po ceste minam rozne chramy,ale som uz prechramovany, tak ani nezastavujem. Jazdi sa tu vlavo, zatial s tym nemam problemy. V dedine je dost ludi, robim par fotiek a idem k vodopadu .

Po jednom spytani ho nachadzam.Par ludi sa v nom kupe.Voda je ladova.Cakal som vacsi,po dalsom banane pokracujem k meditacnemu centru. Pre istotu sa pytam ci idem dobre,vraj nie,tak to otacam.Jasne,ze som isiel dobre,dostavam sa az k mini letisku a zistujem ,ze k meditacnemu centru sa nedostanem,musel by som sa vracat a to sa mi uz nechce.

Tak idem k horucim pramenom.Po ceste su slony, da sa na nich vozit. Mozno inokedy, pojdem na ne. Znacenie je tu uplne debilne,milion reklam a zadne poradne smerove znacky.Kupele nic moc,idem na vyhliadku nad mesto smer chiang mai.Prechadzam policajnym stanovistom,nekontroluju ma. Cesta je sama zakruta,dporava minimalna. Dostavam sa po NP.Vstup 700b.To je fakt mega vela,otacam sa a idem na vyhliadku a pre kesku. Vyhliadku nachadzam bez problem,nadherny vyhlad.Od kesky som este 15km.Cesta sa zhorsuje,samy vymol a krava. Prechadzam mini dedninou. Cesta je uz super,v niektorych usekoch to valim 100km/hod. Som 200m od kesky ale je tam moc husty les.Serem na nu.Co som cital malu by tam byt aj skorpiony,srat nato.

Idem nazad do mesta ale nie po hlavnej,v mini dedine odbacam na vedlajsiu cestu.Benzin mam uz pri rezerve hadam mi to vydrzi.Cesta je paradna,perfektna priroda,obcas policka,rieka.genialne.Uz som konecne v meste,chcem ist este kuknut vodopad,len nemozem najst odpocku a hlavne mina sa benzin,tak nabuduce. Zastavujem u veterneho mlynu, mega tabula ale vysledok stoji za hovno, je tam len volaka mini replika. Uz len doplnit vodu,kupit jedlo a ist relaxovat. Jazdil som 6 hodin.

Vodomat nefunguje,furt mi to vypluva peniaz,skusam aj druhy ale stalo to iste. Oproti kupujem ryzu a grilovane kridlo,fasujem k tomu este daku omacku. Vsetko mam v sacku. Zrejme preto su tu neni ani restiky,ludia kupia do sacku a doma asi zjedia.

Jedlo jem na ubytku na terase,paradny relax. Topanky su uz suche,chvalabohu. Idem citat knihu do siete a relaxova. Kvicia tu prasata.

Po odpocinku idem jest do mesta.uz tam nic nemaju,na tom trhu kde som kupoval jedlo. Tak budem na bananoch.Kupujem 2 piva a mlieko.dostal som na nho strasnu chut.PC v ubytku je furt obsadeny.Balim sa,planujem cestu,jem banany,pijem pivo ARCHA a spanok.

naklady

voda z vodomatu - 1b
zaloha helma - 100b
vysmazene kridlo + ryza - 40b
motorka automat 125ccm na 5 dni - 700b
pumpa - 140b
711 - 121b

fotky
http://min.us/m3Dd670RYiVlS

video


Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb