50. den - Pai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
October 26th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Check out v pohode.Vybral som sa k vychodnej brane,odkial maju ist lacne minivani na bus stanicu. Jasne,ze som neodbocil a valil som si to na sever.Ked som to zistil bolo uz neskoro,spravil som si skvelu zachadzaku.Po ceste mi zastavil minivan,cena 50b,podla wikitravel max 20b.

Pri vychodnej brane som zastavil asi 6 aut,vsetci isli minimalne na 40b.tak som to zobral.Po ceste sme nabrali malajzijcana.Dal mi neake tipy co vidiet a mail,mam mu napisat a posle mi podrobne info o malajzii.na bus stanici ma navigoval k listkom. Za hodinu isiel minivan,klasicka dodavka za 150b a za 2 hodiny bus za 78b.berem bus,mam casu a casu. Nastupiste 13,bus c.140,odchod 12/30.Okolo 12/00 tam dosol bus,po sebe mal vela cisiel,zistujem,no tento to este neni.

Konecne dosol moj. Stara kraksna, batozina sa dava na strechu. Hadam mi neodfukne botasky. Vnutri sa sedi podla cisiel.Sedim pri dverach. Vedla mna si sada thajka.Bus je riadne zaplneny,par ludi sedi aj na motory. Nad hlavou mam ventilator. Vnutro je z leskleho plechu. Parada. Na takomto som este nesiel. Cesta ma trvat 4 hodiny.Vyrazame.Mesto je hned za nami. V dalsom naberame tovar.Zaciname stupat do kopca. Vsade same zakruty. Pezinska baba je oproti tomuto nic.V neakej osade naberame belocha,to este netusim,ze sa s nim neskor stretnem.Sedim pri otvorenych dverach,pece na mna slnko a fuka. Pocuvam mp3 a kocham sa nadhernou prirodou. Stojime na obed,vyuzivam zachod.nasleduje dalsie stupanie a nekonecne zakruty.Prichadzame na check point. Policajti/armada nas odstavuju a kontroluju obcanky/pasy,ale iba domaci davaju dokumenty.Pustaju do busu aj psa na drogy,ale tomu sa nechce ist tak seru na to.Prichadzame do Pai.Spusta sa slaby dazd.Sofer zhadzuje moju batozinu zo strechy.

Hladam ubytko,vytipovane nemozem najst. Stretavam markusa,toho co nastupoval v osade .Ma tip na lacne ubytko,idem s nim,Bol 3 dni na treku v dzungli s jednym domacim sprievodcom .Len on a sprievodca,cenu som nezachytil.Nevieme najst ani jeho ubytko.nakoniec s mensou navigaciu a stastim ho nachadzame,dorm za 150b. Ok berem to. Na izbe sme len my dvaja.

Idem do mesta kupit zasoby na zajtrajsi trek k vodopadu. V meste je neaky sprievod.Policajti zastavuju premavku.Ludia su v roznych kostymoch,nosia neake mini pagody,hraju,spievaju.Zaujimave.

Mam problem najst jedlo.Na trhu su len male vevci.Davam maso na palicke,furt som hladny.Dostavam sa do turistickej ulicky.Davam klobasu. Nakupujem v 711 a idem nazad.

Na izbe nik neni. Planujem casovy plan na thajsko.Lezim v sieti natiahnutej medzi dvoma stlpmi a popijam pivo.Pri check ine som dostal 1l vody.Mohli by ju davat furt. Na wifi mam zle heslo. Idem spat.

naklady

minivan na bus stanicu - 40b
bus chiang mai - pai - 78b
klobasa - 25b
maso na palicke - 10b
nudlova polievka,maso - 30b
711 - 149b

fotky
http://min.us/m3Dd670RYiVlS

video


Advertisement



Tot: 0.756s; Tpl: 0.019s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.3058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb