47.den - Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
October 23rd 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

este som stihol cecha,ale nevedel ako zistit kredit na mojej thajskej karte,dava mi este info o poste.Staci to tam doniest a oni to zabalia tak ako v cine.hadam ale nebudu dake problemy.

Idem mrknut par pamiatok ale hlavne stadion.V 711 kupujem cistice usi a dobijam kredit na 60b.Cestou minam rozne pamiatky,potom volaky mini hrad,teda skorej vezicku ale opravuju to.Dostavam sa na golden vrchol.Zistujem vstupne,je to free.Idem dnu,teda skorej hore.Zatial sa mi tieto vezickove chramy s budhami pacia.Som zvedavy kedy ich budem presyteny.Asi este 2 dni.

Peso idem k stadionu.Som tam,dost velky ale je zavrety.Lepim nalepku ac milano.V komplexe je este dalsi mensi stadion a bejzbolove ihrisko.na stadione sidlia rozne asociacie,ale nik tam neni bo je akurat sviatok. Cech hovoril,ze tu maju kopu sviatkou. Davam sa fotit policajtom pred stadionom,vonku na pokladne lepim nalepku spartak trnava. Ozvali sa mi zo spartak.sk,som tam poslal fotky z ciny,takze mozno tam budem mat svoj clanok,teda o mne.

Zo stadiona idem otestovat nadzemku,len 2 stanice a som v lupuri parku. Je obkoleseny samymi vyskovymi budovami.Ludia tu vacsinou len oddychuju,vozia sa na slapadlach co su na mensom jazere.Odtial idem po mensom oddychu opat k nadzemke.Prechadzam pomedzi mrakodrapy,minam usa ambasadu,riadne oplotenu a strazenu.V nadzemke je riadna klima,pozorujem okolie,same mrakodrapy.Parada.

Vystupujem pri democraty monumente. Je tu obrovsky kruhac. Jasne,ze bludim, miesto na zapad idem na sever. Davam si donuts.uz som na spravnej stope. Blizim sa k palacu. Je tu vela ludi a policajtov,Za polhodinu tu ma nieco zacat,tak cakam,davaju tu zdarma jedlo a vodu, hned to berem. Pred palacom je vela vencov,nastupuje armada vo sviatocnom obleceni. Zrazu prichadzaju auta.Vystupuje odtial kral,idem ho fotit ale nedari sa. Mava na mna tajny policajt aby som fotak skoval,to iste musia robit aj ostatny ludia. Zakaz fotenia. Kral vystupil, poklonil sa a hned nastupil,trvalo to cca 10 minut. Zaujimave.Policija dava dole zabrany a ludia idu k vecnom,asi este bude daka slavnost,bo su tu rozny spevaci,ale mne sa uz nechce cakat, dalsia hodina a pak to ma zacat.

idem nazad do ubytka.davam red bull.na ubytku su v lobby ludia,taky hipisaci.Idem zistit heslo na wifi a spat.

par viet chyba,bo som ich nevedel po sebe precitat

naklady

voda z vodomatu - 1b
bts nadzemka - 20b
ranajky - ryza zelenina - 30b
bts nadzemka - 25b
kredit na mobil - 60b
donuts - 34b
711 - cistice usi + snickers - 42b
voda z vodomatu - 1b
red bull - 12b
kokosovy napoj - 18b
nudle s masom - 30b

fotky

http://min.us/moVc9uCpjVB1s

Advertisement



Tot: 0.601s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.3376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb