46.den - Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
October 22nd 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Budicek 4/30,sprcha,dobalenie veci a check out v hoteli.Nastasite majitelka bola hore,vcera dobre sprdla svoje zamesnankyne.Odomkla mi a pustil ma do tmavych ulic.Stanky s jedlom este neboli resp este sa len rozbalovali,bohuzial,takto budem musiet jest na predrazenom letisku. Na bus stanicu,ktora je napravo od parku som dosiel podla planu 5/30. Kazdy chvilu prichadzaju rozne busy,riadny chaos tu je. Musim sledovat moje cislo,bo busy nestoja vzdy pri zastavke.152 dosla az 6/20,50, od nastupista.Rychlo bezim k nej,nasadam kupujem listok za 8kD,po usadeni kukam na listok a tam cena 4kD,ale srat na tyh par centov,sa neoplati kvoli tomu hadat.furt lepsie nez taxi za 17USD resp motoaxi za 5USD.

Pri mne sedia singapurci.Nepotesili ma,vraj v decembri je tam dazdova sezona a prsi nonstop.ah jaj budem to asi muset preplanovat.Zeby som siel do barmy alebo do laosu,uvidime.Musim to nastudovat.

Na letisku nas bus vysadil na konecnej,je to terminal 2,pre medzinarodne odlety,parada.Sledujem singapurcanov,dovazaju ma k check inu,este neni,davam si kolac za 38Kd,totalna palka,ale co mam robit,treba jest.Este mam susene jahody,nacinam to,je to fakt site,polovicu balim do batoha. Este mi ostalo 200kD.To som mal odlozene ak by mi nesiel bus na letisko,teraz to menim za dolare,dostavam len 9USD,no co uz.

Konecne air asia otvorila,check inak bez problem,batoh vazi 15,5 kg pracovnik sa ma pyta kolko chcem ostat v thajsku a kam idem potom. Nevim naco mu to je.V BKK by som ho mal trochu odlahcit ak najdem postu. Po Thajsku vyhodim dalsie tricko,biele tielko,bo je trochu uz zozltnute,ale este vydrzi. Na imigracii tiez bez problemov ,tak isto aj na security, len mi ostalo 0.5l vody, tak to davam do seba. Teraz chodim furt na zachod.Pri checkin som sa bavil s japonkou zijucou v thajsku,bohuzial uz sme sa nestretli,mohla mi dat dobre tipy co vidiet.

Nastup do A320-200 bez problemov,sedim 3+3,ja sedim akurat v strede .Dostali sme vstunpu karticku ,tu vypisujem ale neviem cislo pasu, ten mam hore v priehradke, nechcem zbytocne otravovat , dopisem to ked pristaneme. Thajci sa zatial javia mili,fakt sa uklanaju so zopatimy rukam .Let pohoda iba pri pristavani to troska hadzalo.

Po pristati fotim lietadlo a dopisujem cislo pasu + si vymyslam ubytko.Na vstupe do krajiny je strasna rada,trcim tam asi 30min. Potom nas thajci presuvaju aj do okienkom urcenych pre thajcov resp piority,Mam vstup len na 28 dni,bez problemov. Neviem co mi to uz nedala na 30 dni.Na batozinovom pase jazdi moja a este jedna batozina,nuz fotenie a vypisovanie cisla ma zdrzalo. Z letiska ma naviguje jedna zenska na mhd a k bankomatu. Ten co je v letisku je furt plny,idem mimo letiska,poplato je neuveritelnych 150B . No musim vybrat aj tak.

Idem na mhd,s jednym opytanim to nachadzam.Caka tu aj nemec. Ma za sebou,indiu,malajziu,indoneziu. Idem s nim je predsa len skusenejsi. Nastupujem na 29,to sedi aj podla mna i ked lepsia by bola 59,zrazu mi hovori ,ze vystupujeme po cca 15min.Volako sa mi to nezda. Jasne,ze skoro,este 10km.Ideme cul podla mna nasadame na 59 zltu,chyba jazdi este 59 modra,ta ide KSA,tato nie.Tak vystupujem na dalsej zastavke.Opat naviguje nemec,jeden thajec nam radi.Nastupujeme na neake 4 mieste cislo.Prvy klimatizovany bus a prve platenie listku.Kontrolorka nema vydat z 1000B,tak nemec plati aj za mna.Tie druhe busy boli stare hrklavky,ale zas zadarmo,kontroloky nam dali listky ale peniaze nepytali.Sme na mieste,lucim sa s nemcom,mozno sa este stretneme.Podla gps idem do central GH,na CS serem,vyuzijem ho az v malajzii.Na druhy pokus ho nachadzam,cena 140B,mam uplne mini izbu len postel,vetrak a troska miesta.Je tu uplny klidek,nie ako na rusnej ulici obdalec. Sprcha je len studena,ale tece vlazna,asi zohriata od slnka,zachod turecky.Budem tu 2 noci a pak smer sever.

Po ubytovani idem na obhliadku mesta,teda hlavne KSR,zistujem aj ceny busov do Chiang mai.Vsetko od 450-600B.Resp vlak za 1200B .Idem k palacu,je zavrete,dnes maju neaku slavnost. Tak idem na fery,vojak mi potvrdzuje,ze je otvorene a mozem tam vstupit aj v slapkach a kratasoch. Pamaitka sa vola wat aron. Odchytavam ma tuktukar,ponuka za 20b tri pamiatky. Necham nech sa vykeca,nazbieram info a serem ho. Som tu len chvilu a uz ich neznasam,furt po mne pokrikuju. Konecne mam free mau z info stanku. Nastupujem na lodku a behem par minut som na druhom brehu. Je to uplne genialna stavba, same vezicky. Stveram sa na vrch ,na druhom podlazi zacinaju strme schody ako na hua shan len tu trvaju asi 15 sekund,kdezto tam asi dve hodiny. Opakujem este raz parada,taketo som este nevidel.Po obhliadke idem nazad na lod hladat kesky.Slnko pekne pecie,zas som sa zabudol natriet. Dostavam sa k leziacemu budhovy .Idem dnu,strasne velky leziaci budha,cely komplex je paradny,som zvedavy dokedy ma to bude bavit,bo vsade inde bude uz len toto.V cene listku je aj 0.3l voda,po vypiti si este docapovavam od straznikov z ich vodomatu. Opustam areal a hladam kesku,mam ju ale je na debilnom mieste,milion ludi,tuktuk,stanky.Idem k dalsej tak isto,takto minam asi 5 kesie.Nevim jaky debil to daval na taketo miesta.Nakoniec sa mi podarilo aspon jednu odlovt pri narodnom muzeu.Na ostatne serem,zbytocne co sa nachodim a potom hovno z toho.Narodne muzeum je otvorene az od stredy,tak to kuknem v den odchodu.

Musim sa priznat,nezvladom som obed,skoncil som v drahom mcdonalde,hanba mi. Po keske som si dal este male maso na palicke,nabuduce si zoberem hned 5 kusov, bo to bolo mnam. Idem do parku pred palacom, je to len velka zelena plocha, dost ludi tu je ,vacsina stoji v pozore a sleduje vlajku, hra hudba. Uz mi zapina,to je hymna.Idem kuknut este KSA a najst bus na sever. Nachadzam za 350B,po dlhom zjednavani.Po kupeni nachadzam aj markoffou cestovku s netom zadarmo. Tu je bus za 450B. Dufam ,ze ma v tej cestovke neosrali bo som to vyplatil. Odchadzam stredu o 18/00. Musim porozmyslat co s batohom,vraj ich v buse vykradaju.Sice mam tam len oblecenie a suveniry,nic cenne ale i tak by toho bola skoda.

Davam si veceru,nudle tri druhy,kur maso a vajco.Prvy krat testujem automat na vodu ,za 1B mam 1.5l vody. Domaci mi to ukazuje,je to lahke,hodi sa peniaz,stlaci tlacitko a uz to tece do vopred pripravenej flase.

Na ubytku stretavam cecha matina. Zije tu uz tri roky,robi ucitela v nedalekom meste. Ziaci sa tu normalne byju s bambusom a vraj riadne dostavaju po paprcach,chrbte ,nohach,proste vsade okrem hlavy. Ma zasebou celu SAE a okolie. Zistujem,ze v decembri nemam chodit do malajzie bo je obdobie dazdov. Asi nakoniec dam teda ten laos a kambodzu,uvidim musim to premyslet. Martin furt hovori zazitky ani ma k slovu nepusta,skoda,ze len vseobecne.
Idem spat zajtra ma caka dalsia cast BKK

naklady

ubytko 2x - 336kD
bus na letisko - 8kD
pecivo na letisku - 38kD
Vymena 200kD za 9USD
Vyber 10 000 B - 259.62eura
poplatok z vyber - 1.2eura
voda z automatu - 1B
nudle,kur,maso,vajce - 40B
vstup wat pho leziaci bdha - 100B
magnetky 3x - 100B
fery tam a spat - 6B
nakup 7/11 - voda + sim karta - 66B
poplatok za vyber z bankomatu - 150B
vstup wat aron - 50B
maso na palicke -5B
mcdonald - 149B
bus bkk - chai mai - 350B

fotky

http://min.us/moVc9uCpjVB1s

Advertisement



Tot: 0.585s; Tpl: 0.022s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.2418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb