45.den - Saigon,muzea


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
October 21st 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Dnes ma caka muzealny okruh.Najskor som bol vo War muzeu. Parada. Je venovane hlavne vietnamskej vojne a agentovy orange. Z niektorych fotiek mi az zimomriavky nabiehali.Zvacsa su tu fotky ako amici likvidovali ryzakov,potom par postihnutych ludi ako nasledok agenta orange.Vonku je vaznica ta v hanoi bola lepsia,bola vacsia,potom je tu este bojova technika.pod jednym tankom mala byt aj keska,ale nedalo sa to,moc ludi a este aj security. S nimi mam zlu skusenost.Idem sa fotit so salom a hned pribehli,je to tu zakazane,Jak keby tam bolo volaco zle napisane.Chuj.

Odtialto som isiel do ZOO. Nic moc. Dost veci tam rekonstruuju. Zabil som tam ale 2 hodiny. Vietnamci si tu robili piknik na trave, bo je to aj zaroven botanicka zahrada. Vela studentov tu robilo rozne hry.Asi take 20 clenne skupinky po celej zoo.

Rano som este videl v parku nenormalne vela skautov.V nedelu plne parky deciek co sa vzdelavaju,fakt zaujimave.

Zo zoo som isel do history muzea. Otvarali az o pol hodinu,tak som skocil na trstinovy napoj. History muzeum je v pohode. Stoji za prezretie. Mala tu byt ukazka aj vodneho divadla. Zaciatok 14/00,cakal som do 14/15 a nic,tak som siel prec.

Do palaca som dorazil v pohode,stacilo ist furt rovno zo zoo. Tu zas ryzakov pustali zdarma,ja som caloval 35kd. Sidlo exprezidenta som presiel rychlo. Su tu len miestnosti s dobovym nabytkom,nechyba tu ani vlastne kino. Na streche je replika vrtulnika .Inak ako som vstupil do palaca spustila sa riadna leja. Zaujimave bolo podzemie. Odkial sa vsetko pocas vojny riadilo. Bola tu sama stara technika.Medzi podlaziami som sa presuval vytahom,aj ked tam bolo,ze len pre starych a invalidov. Vonku su este 2 tanky co prerazili plot pocas vojny.

Z palaca som vybehol do hotela. Po ceste som si este vyfotil bus zastavku odkial by mal ist spoj na letisko,Budem tam od 5/45 do 7/00,ak nepojde vezmem mototaxi. Kupil som si klobuk za 50kd. V jednom obchode chceli 200kD. Debil som si ho nevyskusal,je mi trosku velky ale da sa to,hlava doraste.

Este som sa zastavil pre vyprane veci,krasne vonave. Kapesnik sa im vyprat nepodarilo. Pouzijem ho na cistenie topanok. Ladvinka bola opravene,ale chybal tam medailon a fotka mojej lasky. Mam sa zastavit teda neskor .Na nete som poposielal fotky, popisal maily a siel nieco zjest. Dal som si maso zapecene s vajcom. Tak ladvinka je komplet aj s foto. Platil som 50kD za opravu zipsu. Keby nebola kozena tak ju vyhodim a kupim novu. Uz som zbaleny,som zvedavy ako to bude prebiehat na letisku.

naklady
nudlova polievka s kuracim masom - 25kD
vstup hist.muzeum - 15kD
vstup zoo - 12kD
vstup war muzeum - 15kD
vstup palac - 30kD
trst.napoj - 5kD
jedlo s ryzovou - 10kD
voda 1.5l 2x - 17kD
cigarety - 38kD
pranie 2kg - 40kD
letenka - 80euro
bageta 15kD
oprava zipsu - 50kD
klobuk - 50kd
vajco zapecene so slaninou - 17kd

fotky
http://min.us/mUPWolsjl5OFO

video


Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0264s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb