48.den - Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
October 24th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Rano robim check out okolo 9/00. Idem si zhodit bagel do cestovky . Je zavreta.

Idem do narodneho muzea.Na predajni listkov nechavam bagel. Este ale pred tym som bol na poste.Balik vazil 3.7kg.Davam ho zabalit do krabice,jasne,ze som nezistil dopredu cenu,je to 25euro.to je moc.berem krabicu a idem to dat zas do batohu.

National muzeum ma nehorazne vstupne 200b ale idem tam.Asi 1/3 veci je zavreta,varovanie je aj pri predajni listkov ale uplne vzadu takze to je vidiet az ked clovek obide predajnu.keby som si to vsimol ani tam nejdem.Su tu rozne stupne vyvoja thajska.Ak by to bolo komplet stalo by to zatu cenu,takto nicmoc.

Po muzeu idem na info zistit kde je najblizsia posta,mozno bude lacnejsie poslat dopis.No posta je az za KSA.Idem tam.Neochotny.Pracovnicka mi pise sumy,aj list je drahy,musi to pockat do malajzie,resp ak by som nasiel dakeho slovaka co by to prepravil domov.

Idem na free net do izraelskej cestovky.Som tu asi 4 hodiny.Neskutocne pomaly net.Vyuzivam tu aj WC,klasicke,chvalabohu.po nete idem do mojej cestovky,uz ma otvorene ,nechavam tam bagel,kupujem pohladnice a idem ich poslat.Nevim co mam na ne ne napisat.Prechadzam sa po meste.Zrazu sa spusta strasny vietor,zachvilu padaju aj prve kvapky.Ponahlam sa do cestovky.Zacina prsat,teda liat.cakam na bus,su tu rusi,ale ti idu na ko samui.

Vyzdvihuje ma chlapik 18/10 v dazdi sa presuvame asi 300m juzne.Tu cakame na dalsich ludi co idu smer chiang mai.Prichadza clovek,bere ludi na ko samui,ostali sme cakat uz len traja.Z izraelskej cestovky niekto krici nasim smerom.,zrejme na mna,bo ukazuju na mna.Pochvili prichadza odtial za mnu clovek,uf nastastie si ma splietol,si myslel,ze idem s nimi.Uz som sa zlakol,ze za zaspineny zachod idu po mne.

Konecne sa zaciname presuvat k nasmu busu.Vyrazame 18/45.Super,cim neskorsie tim lepsie.Sedim sam,pri mne sedia cesky.jedna je tu 2 mesiace,ucitelka anglictiny. Ziadne info mi nedavaju.Zaplat pan boh za wikitravel a markoffa.jeho blog je nabity super informaciami.Martin a aj iny ludia ma strasili,ze v noci v buse vykradaju batozinu,nemam tam nic ale i tak by to bolo blbe,keby mi volake veci zobrali.Tu je batozina vnutri v buse,nie na streche,je to skoro VIP bus.Trocha sa bavim s ceskami,potom pocuvam mp3 a zaspavam.Po ceste naberame este 2 ludi.Pauza na curanie a ide sa dalej.

naklady

posta,balenie balika - 30b
voda z vodomatu - 1b
ryza,kur.maso,zelenina,vajco - 35b
narodne muzeum - 200b
pohlandice 4x - 20b
znamky 4x - 60b
nakup 711 - 75b - keksi,red bull,snickers,plena buchta
nudlova polievka - 30b
ubytko central GH 2x - 280b

fotky

http://min.us/moVc9uCpjVB1s

Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb