44.den - Delta Mekong,Saigon


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
October 20th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Rano 6/45 ma zobudil telefon na izbe.Budicek treba ist na ranajky.No nist davam sprchu,kradnem mydlo a toaletak a idem dole.Davam si vajco s bagetu a citronovy dzus.Miesto dzusu mi priniesli vodu s citronom.Je tu vela bielych.Sprievodca ich vsetkych zvolava,idem k nemu.ja nie som ich,som ina skupina.Uz na mna mava moj vodic.Nasadam a idem vyzdvihnut nemky.nakoniec im hotel vymenili za lepsi.

Pri rieke cakame na ostatnych co spali u domacich. Prichadzaju,nasadame na lod k nim a ide sa k plavajucemu trhu. Z letaku som si to zle prelozil,cakal som kvetinovy trh.V rieke sa fakt ludia umyvaju a peru. Sprievodca nekecal. Vraj ju aj piju a pouzivaju na pripravu jedla, je fakt uplne spinava,hneda. Ani dnes sa nesocializujem. Na lodku prichadza predavacka suvenirov,nikot nic nekupuje,ponuka aj lakovanie nechtov,Ziadny biznis,preto nasada na dalsiu lodku.

Na rieke je zivo,plavia sa tu plne lode s roznym nakaldom,ovocie,zelenina ,stavebny material.Popri brehu su vykladiska resp chatrce domorodcov,niektore maju vodu aj v predsieny. Sme pri trhu. Asi 30 lodiek tu kotvi a medzi sebou obchoduje. Zvacsa ananasy a ine ovocie.Stale nas otravuju predavaci vody.Furt k nam pripluvaju ,jedna lodka za druhou.Zastavujeme sa na kupu ananasu.ja nechcem,bo mam pocit, ze sa poserem. Trh bol zaujimavy ale cul by sme mali ist na konecne do kanalov.

Nadsenie opada,vliezli sme do prveho,presli asi 200m a zakotvili.Podplavali sme jeden most,medzi nami bolo asi len 30cm. Nasleduje ukazka vyroby slizov,uplna slabota.tenke cesto sa susi na slnku,inak nic moc co by stalo za zmienku. Mame 20 minutovu prestavku v lokalnej restike.

Pak plavba nazad,kotvime este pri suchozemskom trhu. Klasika ,ryby ,handy ,maso ,zelenina. Na lod prichadzam posledny. opat plavba po vode,slnko dobre pripeka ,furt sa presuvam z jednej strany lodky na druhu. Opal.krem som nechal v saigone. Uz is fakt musim kupit ciapku.

Nasadame do mikrobusu a ideme do mojho hotela. Tu sa delime,dvaja ludia tu ostavaju dalsi den.Cestou este nemky vysadzame na bus stanici a za mestom nasho sprievodcu aj so synom. Do saigonu ideme traja. Pustam mp3 a snazim sa zaspat. Neda sa,furt je na ceste vymol.Nas vodic je v pohode,rano nam kupil kavu,Tu som nepil,tak sme ju dali volakej zobracke. Uz som fakt hladny a este sa aj postim,

Konecne stojime s priatelenej restike.davam si predrazeny obed a smer saigon. Prichadzame okolo 16/00.idem do hotela,maju volno,len nie tu istu izbu,nevadi . Vraciam sa do cestovky pre batoh.

Problem s paypal,vcera som si objednaval geomincu a ti debili mi zablokovali ucet.Vraj kvoli tomu,ze som slovak a platim to z vietnamu .Zajtra tam musim poslat viza. Hadam to odblokuju.

Berem veci na pranie a hladam laundry. Oslovil ma chlapik,najskor 25kD za kg,nakoniec 20kD. Som zvedavy ako to vyperu. Dufam,ze v pracke a nie v rieke saigon.Este si chcem dat opravit zips na ladvinke. Nikde to nevedia spravit. Az v jednom obchode,som zvedavy. Planujem trocha thajsko,hlavne ako sa dostat z letiska to bude sranda. Davam bagetu s grilovanim masom.

Inac videl som tu obchod MIMI,zajtra to vyfotim. Vykladam cely batoh,knihy su trocha poskodene a aj cigarety. Zajtra to zabalim,musim to aj odvazit,bo batoh ma mat len do 20kg,ale nemalo by to byt tolko.

naklady

obed - ryza,kura,zelenina - 50kD
voda 1.5l 2x - 17kD
bageta s gril,masom - 15kD

Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb