58. den - Sukhothai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Sukhothai
November 3rd 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Budicek 6/30,na chodbe stretavam talianov,umyvam si zuby,beriem bagel a smer bus do komplexu s chramami.V 711 si davam hambaca.Ten si robim sam.Dostavam zemlu s masom,prilohy si tam davam sam.Kupujem este vodu.

Vonku stretavam 4 anglicanov.Idu tim istym smerom.Chytame bus,5 osob za 100b. idem gratis,anglanka to za vsetkych zacvakala. Cestou nas na riksi dobiehaju taliani. Chceli aby som siel s nimi ale to som nechcel,v komplexe ich este par krat stretavam,ale vravim im ze si to chcem prejst sam. Poznaju slovensko vdaka Hamsikovi,su to fans neapolu.

Po vystupeni z busu si poziciavam bicykel za 30b,za 20b nechce dat.Dostavam aj zamok,vraj aby mi ho neslohli. Bagel nechavam v obchode u majitela bicyklov. Dostavam mapu,instrukcie kam mam ist. Vraj si mam najskor omrknut vonkajsok co je zdarma a az potom mam ist dnu.ja to robim naopak,bo je este skoro rano a vnutri este neni vela ludi,neskor to tam bude plne. Platim vstup 100b + 10 b za bicykel.Chramy su paradne,take pyramidova.V komplexe je aj par jazier.Fakt parada.Vnutri som bol asi 2 hodiny,potom som siel pozriet okolie.Co bolo zdarma som kukol.Dalsie 2 komplexy boli za poplatok,ale tam toho moc nebolo.Jeden som si omrkol zvonka,len jden chram.Bicykel bol ako u nas stara liberta. Bol to dost nezvyk po 5 dnoch na motorke presedlat na rucny pohon

.Zastavil som sa na jedlo,klasika ryza a kuracie maso,po zjednany za 30b.Najskor chceli 40b.Doniesli mi to aj s polievkou ale tu mi potom vymenili za inu,zrejme to bol rozdiel tych 10b.Ale polievka ma netrapi aj tak je to len mini miska s teplou vodou,par slizami a kuskom jedneho mini masa. Inak toto bolo najlepsie jedlo zatial v thajsku. Nenormalne dobre to spravili. Odstavuje mbike,hovorim predavacovy,ze idem do phitsalunoku.Obuvam si tur.topanky a zrazu na mna krici,ze mi ide akurat bus.Super aspon mam priamu linku z komplexu .

Je to klasicky stary bus s ventilatormi ako klimou. Do komplexu som isiel na nakladiaku co mal vzadi drevenne lavice. V buse platim listok 50b.

Po hodine a pol som na miete. Zistujem ,ze busy do lomburi nechodia. Idem na zel.stanicu.Hlavne,ze lp pise,ze chodia.Kupujem listok na stanici za 50b,odchadza t za hodinu,cesta bude trvat neuveritelnych 5 hodin.je to 3.tireda.Veci si nechavam na lavicke,strazia mi ich daky turisti a idem odlovit blizku kesku.Tu s napovedou nachadzam na supu .Nemki mi batoh nevykradli,heh sak aj tak tam nist neni. Nastupujem do vlaku.je uz plny,ale nastasie chytam sedacku,nakoniec sedim sam. Ma napadlo jak som kupoval v Pai jablka,platil som 20b,dal som jej 50b v tom,ze to je 20b,nechal som prachy a siel na motorku,pochvili za mnou dobehla predavacka aj s vydajom.Fakt ma to prekvapilo.Toto by sa u nas asi nestalo.

Vo vlaku dosol za mnu maly thajec a buchal do sedadla,tak som robil to iste,takto sme sa hrali,az sa zrazu obzrela suseda s nie moc peknym pohladom,tak zabava skoncila.Potom som uz len cital a pocuval mp3.

Do lopburi sme dorazili 18/50,bola uz tma.Vytipovany hotel bol plny,musel som ist do dalsieho,dost draheho za 200b.Zatial moje najdrahsie ubytko v thajsku. Na izbe mam kupelnu aj zachod. Wifi mi sem nedociahne.

Na veceru som siel na miestny nocny trh.Dal som si nudle s krevetami.v 7/11 kupil pivo a to vypil na ex.Zajtra zas skore vstavanie,Kuknem mesto a o 12/00 padam na bus stanicu smer kanchanaburi .Hadam bus pojde.

naklady

711 - 33b
bike - 30b
vstup do komplexu + bike - 100b + 10
doprava do komplexu - 0b
ryza,kura,vajco,zelenina,polievka - 30b
bus do phitsanulok z komplexu - 50b
vlak phitsanulok lopburi - 49b
711 - 63b
ubytko NETT hotel - 200b

fotky
http://min.us/mgtR0wBvnyg2B

Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb