57. den - Presun do Sukhothai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Sukhothai
November 2nd 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Este k vcerajsku.Na celej ulici vypadla elektrika,tak som siel potme do mesta,dal som si kukuricu a maso na spajdle.Kupil pivo len za 25b. Vratil sa na izbu, nastasite elektrina uz bola. Otvoril pivo ,planoval,okostoval pivo a ono to bolo vino v normalnej pivovej flaske, no kurnik to som zas spravil kupu. Nakoniec som 1/4 vylial do hajzla,bo vino nemusim. Nemohol som zaspat,bo vedla boli anglanky a hucali na plnu hubu.

Rano som sa oholil a 6/40 sa vydal kupit listok do chiang mai. 7/00 som bol na mini stanici,j asne, ze mi chceli predat najskor listok na minivan za 150b. Bus bol do 3/4 plny,tak uplne stacilo kupit listok aj za 5 osem. Hlavne, ze vsade strasili aj na recepcii,ze bude plny. Vyrazilio sme s 15min meskanim o 8/15.

Sedel som pri otvorenych dverach,tu som spoznal pana fuciminavaja.Cesta ubehla rychlo.Vodic sa zastavil v dedine,kupit volake bambusove jedlo.To si kupili aj dve susedky cez ulicku.Sledoval som ich co to je,az mi nakoniec jeden bambus dali.V dutom bambuse cca 30cm bola ryza a neake cierne bobule,bambus bol opekany na ohni.Chutilo to skvele.Cesto este armadna kontrola,mna zas nekontrolovali len thajcov co museli ukazat ID karty.

Do chiang mai sme dorazili za 3.5hod.Po vystupeni sa hned na mna vrhli tuktutari a taxikari.Hovorim,ze idem do Sukhothia,ochotny mi ukazali odkial ide bus a kde si mam kupit listok. Toto som uz vedel, bo minule som si to vyzistil ale potesi ochota, hlavne od takejto havede. Bus odchadzal za 15min,cena 239b za 5 hodin jazdy.Toto bol uz klasicky bus,batozina sa davala dovnutra nie na strechu,pocuval mp3. Sem tam sme zastali,vylozili/nalozili ludi,batozinu a islo sa dalej.

Do Sukhotai sme dosli o 17/00.Minvan bol za 30b ale dal na 20b,i tak moc za taku kratku cestu ale nechcelo sa mi slapat a vyhodil ma rovno pri ubytku ktore som ma v plane navstivit,gardenhouse. Isli som mnou aj 3 taliani. Ti si to bookovali cez hostelworld a potom sa cudovali,ze platia viac ako ja. blazni.

Po zhodeni veci som siel s nimi do mesta,na nocny trh.Zas volaka oslava, koltoce, rozne putove atrakcie. Taliani sem dosli len ozierat sa a za sexom,insie ich nezaujimalo. Idu este do vietnamu a kambodze. Zajtra maju taky isty plan ako ja. Kuknut chramovy komplex.

Chvalabohu som sa ich striasol,isli sa povozit na tuktuku.V prvej restike som sa pytal na cenu jedla,no nevedeli mi to povedat,najskor fifty,pise 40 po thajsky hovori 20 a cul si vyber.tak som siel inde.dal som si ryzu a zabu. Zaba chutila ako kura, bola vysmazana a natrhana na kusky .Bolo toho malo. Potom som isel este na cervikov.Ti mi chutili.

Recepcna je nahovno uplne protivna.Sprcha,dennik.no sprcha bola obsadena,tak hovorim japoncovi nech ma potom ohlasi.ten to pochopil a zaklopal mi na dvere tak som mohol spravit ocistu.

naklady

bus Pai - chaing mai - 78b
bus chaing mai - sukhotai - 239b
donuts - 5b
banany - 15b
minivan z bus stanice do ubytka - 20b
ubytko gardenhouse - 150b
cervici - 10b ? -zabudol som si poznacit cenu
ryza ,zaba - 35b ? -zabudol som si poznacit cenu

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0322s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb